![]() |
Van hoe het komt
Van hoe het komt.
Ik ben een afscheid nemen waarbij niemand staat en waarbij niemand me herkent. Smelt- steen of het onbedoelde credo van een stroom. Voel aan me dan weet dat ik er ben. Zoals krassen buiten het papier tot nerven worden en over- gaan in tafelbladen en de kleuren op de vingertoppen zwart of fel of licht Ik weet met handen van de schijn van slaap en heb voor zeven malen in de mond een doodgeboren lichtkind, dat doen ijsvulkanen. Wat ik ben voedt de hand - en andersom waar vingers vingers spraken van een nacht waarin het nacht werd. 01/2003 © L Kranenburg |
aha
|
Een sonnet! :)
Wauw... :eek: ik durf mijn gedichten nu bijna niet meer te posten, dat is echt niets vergeleken met dit. Ik kan niet eens commentaar bedenken, dat zegt wel wat denk ik... |
Citaat:
Hahaha! dit is goed? denk je? of je snapt het gewoon niet. Maar dat is tog nie knap. Ik wil juist dat je het snapt! kan je een interpretatie geven???? lijkt me leuk! |
Citaat:
|
Citaat:
wauw! wat een professionaliteit. Ik zwam altijd maar wat uit mijn nek, en doe alsof het interessant moet zijn ;) :D Kzie it when It get's there! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |