![]() |
overtuigen..
Mijn vriendin vertrouwt me niet..ze weet niet waarom..en waardoor maar ik wil haar echt overtuigen dat ze voor mij de enige is..en ik zeker niemand anders wil
Ik wil voor altijd bij haar blijven.. Hoe overtuig ik haar dat ik bij haar blijf? Goede Tips hier? :( |
Citaat:
|
Hoe harder jij je best doet haar te laten geloven dat je het meent, des te minder zal ze het vertrouwen :S
Beter is: geef haar tijd. Dat vertrouwen komt vanzelf als jullie eenmaal langer bij elkaar zijn. |
vertrouwen komt niet als je er te bewust mee bezig bent...., dat sluipt in je relatie, dat bouw je op............, en als geen van beiden vreemdgaat ofzow komt het wel goed lijkt me
|
Ik zelf heb het idee ook een beetje dat ergens in mij ik mijn vriend niet helemaal vertrouw, maar ik denk dat het niet aan hem ligt, aan hoeveel ie probeert te laten zien dat ie mij toch wel altijd trouw zou blijven. Het ligt aan mijn onzekerheid en dat ik om me heen gewoon zoveel zie dat relaties ineens stuk gaan om niets. Iedereen vraagt telkens aan mij of het nog steeds aan is, maar het is toch logischdat het nogsteeds aan is? Beter is als ze raar opkijken als het uitgaat.
Ik denk dat je vriendin (net als ik) gewoon onzeker is en dat het dus niet aan jouw ligt. SilverAngel |
Citaat:
|
Haar geen redenen geven om je te wantrouwen... Lijkt me op zich ook wel handig. En dan zal het vertrouwen inderdaad met de tijd wel groeien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |