![]() |
Warcraft3 expension set
waarschijnlijk zal deze binnenkort uitkomen
wat moeten ze van jou voor extra dingen erbij maken? |
de bestaande rassen uitbreiden....., en de mana burn van de DH beetje opkrikken....., en witchdoctors nerfen :D
|
een optie dat je jou kan bannen van dit forum
|
Citaat:
eg waar :confused: |
Dope.. ben benieuwd :)
|
|
k'wil liever World of Warcraft van blizzard
alleen die lui zijn zo sloom :( kan nog wel jaar duren |
Citaat:
|
January 22, 2003
Warcraft® III: The Frozen Throne™: Official Details Revealed Read the Press Release and visit the official site for additional information on Warcraft III: The Frozen Throne, the expansion set to the award winning Warcraft III: Reign of Chaos. Bron: www.blizzard.com |
|
Citaat:
maar je begrijpt wat ik bedoel he ;) |
Goed. Wat ze moeten doen is dat hele geouwehoer met die Undead enzo gewoon droppen. Ook die night elves is allemaal onzin, alleen de old school legers met orken, trollen dwergen en humans. (y)
|
nou wie heeft inmiddels frozen throne?
ik iig wel :p |
Mja maar het is net zo vervelend als WC3. Wel leuk, maar niet erg spannend of uitdagend.
|
Citaat:
tís alleen meer units , meer hero's etc |
En, imo, niet echt geweldige FMV's. Wel mooi, maar niet echt vol spanning of verhaal.
|
hm... ik ben meteen gaan Multiplayen
nieuwe custom gamezz .. altijd leuk :p |
Citaat:
Ik liet me even gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die gekleurde draakjes zo overbodig (Nightelf)
Ik gebruik die dingen nooit.. |
Citaat:
Op Warcraft 4 mag komen, of 't verhaal mag bij WoW verder... maar zo'n einde had FT nou ook weer niet moeten hebben... :/ |
Citaat:
Hopelijk maken ze dan nog een expansion of een WC4. Mja, het verhaal in FT is een beetje vaag, maar tot nu toe heb ik me wel met 't spel vermaakt. Daar gaat 't imo om. |
Ze mogen nu wel weer aan SC2 gaan werken, WC3 was echt drie keer niks :(
|
Citaat:
|
Frozen Throne is super ..je hebt wel weinig units maar iedereen heeft nieuwe hero en is unicap van 100 ..missies zijn ook wel vet!
|
wie heeft hem alemaal al gekocht?
|
Ik wilde hem eerst kopen, maar bij nader inzien wacht ik wel tot hij in de uitverkoop bak ligt. Ik speel toch nooit meer warcraft online, dus zolang kan ik het wel doen met een kopietje...
|
lan is wcIII hendig vet ...alleen jammer z'n lage unit cap ..maar 100...
|
Citaat:
beter:D wat zo moet je rustig aan doen met je units en tactics spelen nu iets meer een rol ipv... bouwen zoveel als je wilt en in waves aanvallen |
Citaat:
daar kan nix tegenop :D |
Citaat:
Oke de game is niks voor massa producers die alleen maar Red Alert spelen of Starcraft (he Rutger) ;) |
Yup en die verdomde mass technieken werken nog steeds.. als je een beetje scout kan je wel een counter vinden. Maar dan moet je ook nog eens de mazzel heb dat je team mate er nog een beetje van kan :rolleyes:
Zo irritant.... ergste ervaring is nog steeds van RoC.... team maat van mij heeft ghouls en een lvl 1 death knight... zoveel ghouls tot ie ongeveer tot 60 food zit... Ik ben human. Archmage lvl 5 en een mountain king lvl 3 ofzo... met een stel mages en wat knights. Ik word aangevallen door 2 lui. Ik vraag om hulp krijg ik te horen:"You stupid noob, I need my ghouls for lumber, you suck so much at this game, I own you, you stupid noob." OMFG :| Maar daarbuiten is het wel leuk ja :D |
je moet wel een goede team mate vinden he ...
ZO ging ik lanne kwamen ze mij aanvallen met z'n 2e want ze wiste dat ik wel vaker WCIII had gespeelt en hun zou onwe ...maar tegen 2 lukte niet echt ..todat mijn leger dood was en ik nog enkel een hero had kwam toen mijn team mate had ie gewoon ff een heel leger zitte bouwen hij kreeg alle exp want hij maakte de de laatste move .....en zo ging dat ......meteen aanvallen natuurlijk en hadden wij gewonne .... WCIII is leuk over lan, nu nog keer Battle net proberen |
Citaat:
Die nieuwe hero's zijn echt beter, en nog es droog ook. Die Brewmaster met z'n vat bier... :D En die Shadow Hunter: "Don't worry, be happy!". :cool: Typisch Blizzard dus gelukkig. Mgoed, das niet alles. (doh) Ik ben echt blij met de anti-magic-ventjes, aangezien er nauwelijks counters waren tegen massa's casters. (Witchdoctors en Shamans... trauma :|) Nu is het veel uitgebalanceerder, zeker ook met de nieuwe andere units. De Obsidian Statue, naast droog ook nog es verrekte handig. :) En die Destroyers zijn me toch pijnlijk... Devour Magic, dé anti-Bloodlustspell. :) En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maarja, tacidvs en Lyx hebben natuurlijk wel gelijk wat StarCraft betreft. ;) |
TJa ..de heros zijn vet ...
Ik speel liefst met Humans, archmage, blood elf ...super alleen jammer niet zo sterke units ... Night elf vind ik niet zo leuk meer als een je eenmaal level 6 bereikt hebt met Priestress of the moon ..strat fall ..uber ...en natuurlijk mountain giant ... Damm moet nog eens lanne ...ff oefene ...en dan owne ... 2 vs 2 ...super ...want sommige pcs gaat ie schoken als je meer doet .. En spels casten ondertussen moet je echt doen ...bij Starcraft en RA kon je gewoon leger ergens naar toe duwen maar bij WCIII kan dat echt niet ... En natuurlijk focusd fire ...verwoesten, de hero insluiten en dan met z'm alle erop schieten ...dan gaan ze vaker wel weg .... :D |
Citaat:
:) |
Nou Rutger(a new nose) ging ff starcraft doen(ik kon niet meedoen werken) hij tegen nog 4 andere ....FFA
Eentje veel de ander aan met een z'n groot schip(kweet niet meer hoe die heet) counter die andere met 8 van z'n schepen ....hele basis van die 1e weg, probeert die freak rutger ook nog ff te aanvallen, rutger had een heel leger daar ...hun zaten op 50 a 60 units..Rutger had er 200 en nog niet zo veel geupgrade ....alleen cloack ...dusz. |
Citaat:
|
Ik ben hem nu aan het instaleren!
hopelijk doet ie het! |
Citaat:
|
tering dit spel ownt echt wel! :D
|
Wisten we allang :p
|
ja, en wat vinden jullie nu van de orc campaign (tot nu toe)?
ik vind m echt helemaal geweldig, alleen jammer dat het een beetje te makkelijk is |
Bedoel je die bonus campaign ik vind het super ....alleen kort , en makkelijk....
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*phone rings* I told you I'm a Dread Lord, not a drugs lord! |
Citaat:
|
ja, en nog grappiger, de Demon Hunter:
Citaat:
Citaat:
|
Weten jullie wat van de unofficial expention pack: War Hazard?
:confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |