Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Stelling: Partij van de Toekomst is rechts (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=346927)

Negrotiator 19-01-2003 14:51

Stelling: Partij van de Toekomst is rechts

Stelling: de Partij van de Toekomst is rechts.
Ik ben het hier mee eens.
Feest en hersenloos kiezen voor wat voldoet aan de lichamelijke lusten is typisch iets voor rechts.

En u?

Milk 19-01-2003 14:52

Is carnaval dan ook rechts?

Negrotiator 19-01-2003 14:55

Citaat:

Milk schreef:
Is carnaval dan ook rechts?
Ja.
En bier ook.

Taeke 19-01-2003 15:01

En wat is er nu weer fout aan rechts?

de ballonnenman 19-01-2003 15:03

tja idd..

En verder wist ik niet dat mensen die voor feest waren 'rechts' waren. Dan heb ik vandaag dus weer iets nieuws geleerd......
En als dat zo is, dan ben ik op dat gebied liever rechts dan links.

alwaysgood 19-01-2003 15:04

ik zie geen enkel verband tussen feesten en rechts zijn.
Dan zou dus iedereen in de discotheken rechts moeten zijn, omdat linkse mensen dan niet uit zouden gaan volgens jou redenering klopt dus heeeeeleeeemaal niks van

Isa 19-01-2003 15:05

sorry maar ik ken geen partij van de toekomst. of bedoel je hiermee dat jij wilt dat de toekomst rechts word. ik dat geval vind ik het vreemd dat je tegelijk toegeeft dat rechts hersenloos is.

Negrotiator 19-01-2003 15:08

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
sorry maar ik ken geen partij van de toekomst. of bedoel je hiermee dat jij wilt dat de toekomst rechts word. ik dat geval vind ik het vreemd dat je tegelijk toegeeft dat rechts hersenloos is.
http://www.partijvdtoekomst.nl/

Negrotiator 19-01-2003 15:10

Citaat:

alwaysgood schreef:
ik zie geen enkel verband tussen feesten en rechts zijn.
Dan zou dus iedereen in de discotheken rechts moeten zijn, omdat linkse mensen dan niet uit zouden gaan volgens jou redenering klopt dus heeeeeleeeemaal niks van

Mensen die nadenken zijn links. Mensen die feesten denken niet na. Mensen die feesten zijn niet links. Mensen die feesten zijn rechts.

Isa 19-01-2003 15:15

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Mensen die nadenken zijn links. Mensen die feesten denken niet na. Mensen die feesten zijn niet links. Mensen die feesten zijn rechts.
ik ken zatmensen die bezig zijn met nadenken (over politiek) die rechts zijn. en hoewle ik blij ben dat je ons linksen als intelligent
betiteld zijn er zeker zat linksen die ook is van een feest houden.

Atje85 19-01-2003 15:19

Citaat:

GTST-Beer schreef:

Wtf lul jij nou weer :D

Er zijn gelukkig wel rechtse mensen die wel nadenken.
Linkse mensen feesten ook.

Negrotiator 19-01-2003 15:20

Ik bedoel met nadenken ook niet politiek nadenken,
maar nadenken over het leven en andere mensen,
filosofie.

Atje85 19-01-2003 15:20

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Stelling: de Partij van de Toekomst is rechts.
Ik ben het hier mee eens.
Feest en hersenloos kiezen voor wat voldoet aan de lichamelijke lusten is typisch iets voor rechts.

En u?

Misschien issie wel rechts ja, maar dat heeft nxi met dat feest te maken en ook niet met hersenloos.
Ik ontken hierbij niet dat ze idd weinig hersencapaciteit hebben :D

Atje85 19-01-2003 15:21

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Ik bedoel met nadenken ook niet politiek nadenken,
maar nadenken over het leven en andere mensen,
filosofie.

Ook die feesten wel eens.

Milk 19-01-2003 15:22

geweldig gewoon dat mensen hier serieus op ingaan :D :D

lalala..

de ballonnenman 19-01-2003 15:25

Citaat:

GTST-Beer schreef:
zo weet ik er ook nog wel eentje te verzinnen: mensen GTST kijken zijn dom. Mensen zie links zijn kijken GTST. Conclusie: GTST-beren zijn erg dom. ;)

CokemanLalalala 19-01-2003 15:27

"Als u thuis een feest geeft is toch ook niet iedereen welkom" (y)

Atje85 19-01-2003 15:28

Citaat:

de ballonnenman schreef:
zo weet ik er ook nog wel eentje te verzinnen: mensen GTST kijken zijn dom. Mensen zie links zijn kijken GTST. Conclusie: GTST-beren zijn erg dom. ;)

hoe kan je in de conclusie de beer betrekken als je die niet in je argumentatie noemt? :p ;)

Atje85 19-01-2003 15:29

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
"Als u thuis een feest geeft is toch ook niet iedereen welkom" (y)
pff dat zei 1 of ander mensen op t journaal ofzo, zoo domme opmerking was dat in dat geval zeg :D

Milk 19-01-2003 15:30

Stelling: rechtse mensen kunnen niet bij de AH groente wegen.

de ballonnenman 19-01-2003 15:31

Citaat:

Atje85 schreef:
hoe kan je in de conclusie de beer betrekken als je die niet in je argumentatie noemt? :p ;)
beren kijken ook GTST :o

de ballonnenman 19-01-2003 15:32

Citaat:

Milk schreef:
Stelling: rechtse mensen kunnen niet bij de AH groente wegen.
eens

Atje85 19-01-2003 15:32

Citaat:

de ballonnenman schreef:
beren kijken ook GTST :o

:o

Moet je t wel in je argumentatie noemen he :p

Milk 19-01-2003 15:34

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Ja.
En bier ook.

En breezers?

Negrotiator 19-01-2003 15:35

Citaat:

Milk schreef:
En breezers?
Dat is links noch rechts. Breezermensen denken aan economie noch ethiek. :D

CokemanLalalala 19-01-2003 15:37

Citaat:

Atje85 schreef:
pff dat zei 1 of ander mensen op t journaal ofzo, zoo domme opmerking was dat in dat geval zeg :D
dat zei Johan Vlemminx, lijsttrekker van de Partij van de Toekomst in een tv programma toen de lijsttrekker van de partij van integratie een nog dommere opmerking maakte. ik kon er wel om lachen :D

LisanneOUD 19-01-2003 15:48

Kun je de Partij van de Toekomst uberhaupt zomaar bij links of bij rechts indelen? Ik bedoel.. check hun programmapunten eens!(zoals nationale handenschuddag)

Atje85 19-01-2003 15:49

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
dat zei Johan Vlemminx, lijsttrekker van de Partij van de Toekomst in een tv programma toen de lijsttrekker van de partij van integratie een nog dommere opmerking maakte. ik kon er wel om lachen :D
Het is nogal logisch dat als je thuis een feest geeft en bepaalde mensen uitndogit, dat niet iedereen welkom is.
Wat er grappig aan is, weet ik niet. Al die kleine neppartijtjes (n)

Atje85 19-01-2003 15:50

Citaat:

Lis@nne :) schreef:
Kun je de Partij van de Toekomst uberhaupt zomaar bij links of bij rechts indelen? Ik bedoel.. check hun programmapunten eens!(zoals nationale handenschuddag)
Stelletje luie mensen die geld zat hebben en zich vervelen en maar om aandacht geilen bij de media, door middel van een partijtje op te richten dat nooit serieus kan en mag worden genomen

CokemanLalalala 19-01-2003 15:52

Citaat:

Atje85 schreef:
Het is nogal logisch dat als je thuis een feest geeft en bepaalde mensen uitndogit, dat niet iedereen welkom is.

O
daar was die zwarte het anders niet mee eens...

waaromniet? 19-01-2003 15:55

Tralalala *bier zuip*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.