Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   met of zonder condoom? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=346954)

me_86 19-01-2003 15:18

met of zonder condoom?

jongens.. vertel eens: is t fijner om met of zonder condoom gepijpt te worden?
en meiden: wat vinde jullie fijner?? en als je t met condoom doet: is t dan leuker om eentje met smaakje te hebbe?

ff ideeen opdoen :p

3rd Rock 19-01-2003 15:21

zonder vinnik fijner. dus

Evil creature 19-01-2003 16:17

Gepijpt wordt ik liever zonder rubbertje.

StijnSpoortNiet 19-01-2003 16:23

Kben nog nooit zonder condoom gepijpt, wel zonder condoom. 'k kan me wel voorstellen dat gepijpt worden MET condoom niet echt plezierig is. Mijn grote vraag: voel je er dan wel wat van ????
:confused:

Unexplained 19-01-2003 16:46

Met een condoom voel je iets minder, waardoor je het langer volhoudt. Ik geef er de voorkeur aan.

Zuccherino 19-01-2003 17:16

Ik heb m'n vriend nog nooit met condoom gepijpt. Lijkt me minder prettig voor ons allebei. Voor hem is het minder stimulerend en voor mij is die rubbersmaak niet echt alles. Condooms met een smaakje behouden dat smaakje trouwens niet, het is maar eventjes en dan wordt het weer rubber (heb ik van horen zeggen dan).

Evil creature 19-01-2003 18:01

Citaat:

StijnSpoortNiet schreef:
Kben nog nooit zonder condoom gepijpt, wel zonder condoom.
Nog nooit zonder condoom, wel zonder condoom.

HUH?

kastdeur 19-01-2003 18:05

zonder :)

)Vampje( 21-01-2003 14:12

Ik ga écht niet pijpen met condoom, bah! Lekker onpersoonlijk..
En zo'n smaakje...Ik weet niet, nooit geprobeerd, lijkt me ook helemaal niks.

spacegirl 21-01-2003 14:21

ligt eraan, of zijn voorvocht een beetje smaakt of niet.

Maar hij komt toch te snel dus voor ons zou t fijner zijn als we t met condoom deden maar aangezien al die kutdingen gemaakt zijn voor kleine pikkies heeft mijn vriend altijd pijn, dus dan wordt t zonder condoom

Sarah 21-01-2003 14:23

Citaat:

spacegirl schreef:
ligt eraan, of zijn voorvocht een beetje smaakt of niet.

Maar hij komt toch te snel dus voor ons zou t fijner zijn als we t met condoom deden maar aangezien al die kutdingen gemaakt zijn voor kleine pikkies heeft mijn vriend altijd pijn, dus dan wordt t zonder condoom

je kunt natuurlijk ook nog grotere condooms kopen, of condooms met een minder strak elastiek onderaan... of misschien doe je ze wel niet goed om...

maar ontopic: met condoom lijkt me echt niks:)

spacegirl 21-01-2003 14:34

Citaat:

sarahbressers schreef:
je kunt natuurlijk ook nog grotere condooms kopen, of condooms met een minder strak elastiek onderaan... of misschien doe je ze wel niet goed om...

maar ontopic: met condoom lijkt me echt niks:)

die hebben ze niet met smaakje, en we doen ze goed om hoor, dat is t probleem niet, allebei ervaring met condooms voordat we elkaar kregen,dus dat is t proleem zeker niet, t is dat die klote dingen knellen, en flink, hij krijgt pijn erdoor,gewoon wondjes enz. wat dus betekend dat we niks meer kunnen doen totdat t genezen is( :mad: kut condooms) maar back to topic

Revan 21-01-2003 19:46

zonder IS fijner, dat is geen mening dat is een FEIT

ik heb het in totaal nog maar 2 keer MET condoom gedaan en beide keren vond ik er geen ene fuck aan, voor de vrouwen zal het misschien wel lekkerder zijn omdat een jongen zo langer volhoudt maar laat mij maar lekker zonder (m'n vriendin is aan de pil duzzzzzzz)

Sarah 21-01-2003 19:53

Citaat:

StayBeautiful schreef:
zonder IS fijner, dat is geen mening dat is een FEIT

ik heb het in totaal nog maar 2 keer MET condoom gedaan en beide keren vond ik er geen ene fuck aan, voor de vrouwen zal het misschien wel lekkerder zijn omdat een jongen zo langer volhoudt maar laat mij maar lekker zonder (m'n vriendin is aan de pil duzzzzzzz)

offtopic: het ging over pijpen, niet over sex hebben

nog offtopicer: hoe werkt de offtopic-tag? want ik maak steeds m'n lettertjes gewoon klein, maar zo hoort t niet...

mathfreak 21-01-2003 20:15

Citaat:

Unexplained schreef:
Met een condoom voel je iets minder, waardoor je het langer volhoudt. Ik geef er de voorkeur aan.
Hier sluit ik me volledig bij aan.

p-chez 21-01-2003 20:18

Citaat:

sarahbressers schreef:
offtopic: het ging over pijpen, niet over sex hebben

nog offtopicer: hoe werkt de offtopic-tag? want ik maak steeds m'n lettertjes gewoon klein, maar zo hoort t niet...

Met.. [offtopic] en dan [ /offtopic]

Sarah 21-01-2003 20:21

[offtopic]

Citaat:

p-chez schreef:
Met.. Offtopic: en dan [ /offtopic]
Offtopic:

dankje

Thirsa 22-01-2003 07:41

ik heb nog nooit met condoom gepijpt, lijkt me eerlijk gezegt nix.. vind het wel goed zo :p

)Vampje( 22-01-2003 09:01

Citaat:

sarahbressers schreef:
je kunt natuurlijk ook nog grotere condooms kopen

Mijn vriend en ik hebben al XL- condooms geprobeerd, en zelfs dié zitten nog te strak! Was gelukkig ook maar voor tijdelijk, omdat ik in de war was met de pil.

Thomas 22-01-2003 09:38

Ik geen ervaring betreft met condoom, maar zo bevalt het me goed.

Andijvie 22-01-2003 10:07

Geen ervaring met condooms, maar mijn vriend kan tegen geen enkele condoom.. (is allergisch dus tjaaa). Zonder lijkt me ook fijner.

Ramlothiel 22-01-2003 13:15

zonder is fijner... persoonlijker, en rubber in je mond is gewoon niet zo geweldig

me_86 22-01-2003 13:27

hmm.. de voorkeur gaat dus duidelijk uit naar zonder condoom..
ik denk inderdaad dat dat persoonlijker is.. maar waar moet je t sperma dan opvange? is het normaal dat je tissues of zakdoekjes hebt om t in op te vange? of kan je t ook gewoon doorslikke?? what do you prefer?

very drunk driver 22-01-2003 18:06

zonder zeker voel je echt veel meer als dat je gewoon zo'n rubber k*t ding om heb

Optima 24-01-2003 08:39

nooit

maar dat gaat wel gebeuren aangezien ik niet meer an de pil ben

Studentje 24-01-2003 10:03

Ben nog nooit gepijpt met een condoom, maar het lijkt me een stuk minder prettig dan zonder condoom.

Billy_bob 24-01-2003 12:47

Citaat:

Evil creature schreef:
Nog nooit zonder condoom, wel zonder condoom.

HUH?

Ik begrijp het ook niet

Billy_bob 24-01-2003 12:51

Citaat:

spacegirl schreef:
die hebben ze niet met smaakje, en we doen ze goed om hoor, dat is t probleem niet, allebei ervaring met condooms voordat we elkaar kregen,dus dat is t proleem zeker niet, t is dat die klote dingen knellen, en flink, hij krijgt pijn erdoor,gewoon wondjes enz. wat dus betekend dat we niks meer kunnen doen totdat t genezen is( :mad: kut condooms) maar back to topic
Damn man wat voor een penis heeft jouw vriend dan wel niet....? Ik heb ze toch ech gezien extra grote met een lekker smakkie!!! :rolleyes:

Ik ga trouwens voor zonder!! Echt veel lekkerder!!! Wij ( de mannen) Beffen toch bijna nooit met Beflapje Of wel....? Volgens mij kennen de meeste dat niet eens!

kastdeur 24-01-2003 12:52

Citaat:

Optima schreef:
nooit

maar dat gaat wel gebeuren aangezien ik niet meer an de pil ben

het gaat hier over pijpen en ik weet niet in hoeverre je daar de pil bij nodig hebt...?:p

Billy_bob 24-01-2003 12:53

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
het gaat hier over pijpen en ik weet niet in hoeverre je daar de pil bij nodig hebt...?:p

Hahahaha!!!! inderdaad was me niet eens opgevallen

spacegirl 24-01-2003 14:05

Citaat:

Billy_bob schreef:
Damn man wat voor een penis heeft jouw vriend dan wel niet....? Ik heb ze toch ech gezien extra grote met een lekker smakkie!!! :rolleyes:

waar??????

spacegirl 24-01-2003 14:07

Citaat:

Billy_bob schreef:

Ik ga trouwens voor zonder!! Echt veel lekkerder!!! Wij ( de mannen) Beffen toch bijna nooit met Beflapje Of wel....? Volgens mij kennen de meeste dat niet eens!

volgens mij is t voor jongens juist lekkerder als je er langer over doet of ben ik nou zo scheel? ok je voelt meer, t is ook lekkerder maar als je t met doet voel je iets minder waardoor je langer gepijpt wordt, jongens klagen daar nooit over hoor over langer gepijpt worden.

Als ik t zonder doe moet ik minstens 5 keer stoppen ofzo omdat ie steeds te snel komt :o :D

LaY-D NiCoLe 24-01-2003 23:04

Citaat:

Billy_bob schreef:
[Wij ( de mannen) Beffen toch bijna nooit met Beflapje Of wel....? Volgens mij kennen de meeste dat niet eens! [/B]
ik wou net gaan zeggen.. ik hou tijdens de sex tog ook neit ineens zo un beflapje ervoor houden.. en dan maar tijdens het *werk* een paar keer stoppen als die anders te snel klaar komt... want zó un rubber ding is ook niets veel onpersoonlijker, tog viez rubber smaakje en ik vind het zelf gewon minder leuk omdat je er minder mee kan spele ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.