![]() |
met of zonder condoom?
jongens.. vertel eens: is t fijner om met of zonder condoom gepijpt te worden?
en meiden: wat vinde jullie fijner?? en als je t met condoom doet: is t dan leuker om eentje met smaakje te hebbe? ff ideeen opdoen :p |
zonder vinnik fijner. dus
|
Gepijpt wordt ik liever zonder rubbertje.
|
Kben nog nooit zonder condoom gepijpt, wel zonder condoom. 'k kan me wel voorstellen dat gepijpt worden MET condoom niet echt plezierig is. Mijn grote vraag: voel je er dan wel wat van ????
:confused: |
Met een condoom voel je iets minder, waardoor je het langer volhoudt. Ik geef er de voorkeur aan.
|
Ik heb m'n vriend nog nooit met condoom gepijpt. Lijkt me minder prettig voor ons allebei. Voor hem is het minder stimulerend en voor mij is die rubbersmaak niet echt alles. Condooms met een smaakje behouden dat smaakje trouwens niet, het is maar eventjes en dan wordt het weer rubber (heb ik van horen zeggen dan).
|
Citaat:
HUH? |
zonder :)
|
Ik ga écht niet pijpen met condoom, bah! Lekker onpersoonlijk..
En zo'n smaakje...Ik weet niet, nooit geprobeerd, lijkt me ook helemaal niks. |
ligt eraan, of zijn voorvocht een beetje smaakt of niet.
Maar hij komt toch te snel dus voor ons zou t fijner zijn als we t met condoom deden maar aangezien al die kutdingen gemaakt zijn voor kleine pikkies heeft mijn vriend altijd pijn, dus dan wordt t zonder condoom |
Citaat:
maar ontopic: met condoom lijkt me echt niks:) |
Citaat:
|
zonder IS fijner, dat is geen mening dat is een FEIT
ik heb het in totaal nog maar 2 keer MET condoom gedaan en beide keren vond ik er geen ene fuck aan, voor de vrouwen zal het misschien wel lekkerder zijn omdat een jongen zo langer volhoudt maar laat mij maar lekker zonder (m'n vriendin is aan de pil duzzzzzzz) |
Citaat:
nog offtopicer: hoe werkt de offtopic-tag? want ik maak steeds m'n lettertjes gewoon klein, maar zo hoort t niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
[offtopic]
Citaat:
dankje |
ik heb nog nooit met condoom gepijpt, lijkt me eerlijk gezegt nix.. vind het wel goed zo :p
|
Citaat:
|
Ik geen ervaring betreft met condoom, maar zo bevalt het me goed.
|
Geen ervaring met condooms, maar mijn vriend kan tegen geen enkele condoom.. (is allergisch dus tjaaa). Zonder lijkt me ook fijner.
|
zonder is fijner... persoonlijker, en rubber in je mond is gewoon niet zo geweldig
|
hmm.. de voorkeur gaat dus duidelijk uit naar zonder condoom..
ik denk inderdaad dat dat persoonlijker is.. maar waar moet je t sperma dan opvange? is het normaal dat je tissues of zakdoekjes hebt om t in op te vange? of kan je t ook gewoon doorslikke?? what do you prefer? |
zonder zeker voel je echt veel meer als dat je gewoon zo'n rubber k*t ding om heb
|
nooit
maar dat gaat wel gebeuren aangezien ik niet meer an de pil ben |
Ben nog nooit gepijpt met een condoom, maar het lijkt me een stuk minder prettig dan zonder condoom.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga trouwens voor zonder!! Echt veel lekkerder!!! Wij ( de mannen) Beffen toch bijna nooit met Beflapje Of wel....? Volgens mij kennen de meeste dat niet eens! |
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaha!!!! inderdaad was me niet eens opgevallen |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik t zonder doe moet ik minstens 5 keer stoppen ofzo omdat ie steeds te snel komt :o :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |