![]() |
Modem Boosters
ze bestaal wel maar werken ze echt ??
zo ja waar kan ik die downloaden |
De snelheid van een modem is echt niet op te voeren. Het enige werking die ik me kan voorstellen is dat ze de links op je huidige pagina alvast laden terwijl je nog zit te lezen. Klik je dan vervolgens op zo'n link, dan staat alles al in je browsercache en lijkt het alsof je een snellere verbinding hebt.
|
Citaat:
En ja, waar je ze kan downloaden. Modem boosten staat onder "Illegaal" en dat mag hier op forum.scholieren dus niet. Je zal onze beste vriend "google' te hulp schieten. :) |
Citaat:
bewijs eens dat google jou vriend is :p |
Het voert e snelheid niet op,
het perfectioneert alleen.. |
Citaat:
|
optimale instellingen van je besturingssysteem bijv .. veel scheelt het meestal niet
|
Citaat:
Dit kan niet meer worden.. Als je downlaod haal je vaak maar 120 kb/s omdat de server van waar je download bijv. niet meer aankan. DAP (Download Accelerator Plus/Pro) downlaod 1 bestand dan van meerdere servers, en met meer verbindingen. En jij download het dan weer van DAP af eigenlijk |
Citaat:
Danny |
Citaat:
|
Citaat:
|
"De snelheid van een modem is echt niet op te voeren. Het enige werking die ik me kan voorstellen is dat ze de links op je huidige pagina alvast laden terwijl je nog zit te lezen. Klik je dan vervolgens op zo'n link, dan staat alles al in je browsercache en lijkt het alsof je een snellere verbinding hebt."
hoe heet dat programmatje? en waar kan i kdat downloaden? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |