![]() |
UEFA Champions League
Wie gaat er volgens jullie dit jaar de Champions League winnen? Vind het dit jaar nogal tegenvallen, wel veel goede teams, maar weinig kwaliteit voetbal, ik zie Real bv NIET winnen...
Ikzelf als Manchester Utd supporter HOOP ManUtd, ma ja... |
AC Milan natuurlijk !! Fossa Dei leoni !!
|
Arsenal.
Ze zitten bij ajax in de groep en gaan samen met ajax door, hoop ik, en dan winnen ze hem. |
denk ook ac milan,
arsenal is niet meer zo goed als in het begin van het jaar en met seaman in de goal kan je gewoon geen cl winnen. man u is ook niet goed genoeg en real wint hem deze keer ook niet. valencia is trouwens ook wel een grote kanshebber. valencia is gewoon goed:) |
Kanshebbers dit jaar denk ik: Real Madrid, Arsenal, Man Utd. en AC Milan geef ik de grootste kans. Maar ook Juventus, Inter en Valencia hebben nog wel een kans op winst van de Champions League.
Ik gok dat Arsenal wint van deze clubs. Al bijna het hele seizoen spelen ze goed. Eén mindere periode hebben ze gehad, maar buiten die periode veel gewonnen. Staan boven aan in de Premier League en in de Champions League doen ze het ook goed. Ga er ook vanuit dat ze tegen Ajax zeker 4 punten pakken. :( Verder geef ik Real Madrid nog een grote kans. Niet zo'n geweldig begin van het seizoen, maar de laatste tijd weer erg goed bezig. Maar ik hoop dat ze niet wéér winnen. Ze hebben nu pas 1 punt in de groep, dus er zit een kans in dat ze het niet halen. Hangt vooral af van de twee wedstrijden in februari tegen Dortmund. En dan natuurlijk nog Manchester United. Die doet ook elk jaar om de titel mee. De Italiaanse clubs (behalve AS Roma) doen het dit jaar ook weer eindelijk goed. Dus let daar ook goed op. En als laatste vond ik Valencia tegen Ajax heel goed spelen. Voorspelling: 1. AC Milan 2. Arsenal 3/4: Internazionale en Real Madrid. |
INTERNAZIONALE
Met of zonder Crespo. Geen twijfel mogelijk..... |
AC Milano
die hebben een perfect team. |
ik hoop Man U,en ik geef ze wel een redelijke kans,hoewel ik milan meer kans geef.Maar laat in ieder geval arsenal nie winnen...
|
in de halve finale komen in ieder geval:
arsenal Ac Milan Real Madrid Man Unitid |
AC Milan of Manchester United.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goh, ik vind dat er opmerkelijk veel mensen voor buitenlandse clubs zijn (ikzelf ook, ManU), maar het valt me nu in ene op...toch hoop ik dat als het ManU niet wordt het gewoon Ajax is die gaat winnen, niet die laffe Spaanse of Italiaanse clubs als Real, Inter of AC Milan....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man. United is laf..... |
Ja, gister opnieuw in de 90e minuut de wedstrijd gewonnen. (n)
|
Citaat:
|
Arsenal. winnende goal bergkamp :cool: :p
|
Geen Italiaanse ploeg in ieder geval. Inter vind ik ook niet sterk genoeg, Roma is schandalig uit vorm en Juventus is niet meer wat het geweest is op Internationaal niveau. Milan doet het goed en heeft een sterk team, outsider dan maar.
Real Madrid is ook niet in vorm, maar dat kan nog komen. Het de ploeg met de beste voetballers. Manchester United begint speelt dit jaar eindelijk ook weer eens goed, die gaan wat mij betreft hoge ogen gooien. Barcelona heeft een goeie eerste ronde achter de rug, maar zal zoals gewoonlijk wel weer inzakken. Arsenal heeft internationaal nog weinig gepresteerd, in de CL was het net steeds niet. Ik denk ook nu dat ze het net niet hebben. Valencia is met zijn vooral defensief sterke ploeg ook een outsider. |
Citaat:
|
Citaat:
beetje de counter zoeken, ook in de thuiswedstrijd. |
Citaat:
|
Barcelona, ze spelen k*t in de competitie maar in de CL halen ze het wel...
|
Ik hoop op Valencia. Ik kijk eigenlijk niet zo naar de ploegen, maar de spelers die erin zitten. Aimar is mijn abslote favoriet. Ik hoop dat hij dit jaar eens ECHT doorbreekt door Valencia naar de CL de loodsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veel mensen vinden Roy Keane laf, maar ik vind hem dus geweldig, wat ie voor United betekend(e), maar misschien als ie bij Liverpool of Arsenal speelde vond ik hem ook laf, zo vaag is het dus.......laf = vaag |
zal denk ik ook wel op vroeger gebasseerd zijn of hoe jij die clubs kent. ik heb bij de italiaanse teams ook een gevoel van laf voetbal, alleen is het niet zo.
|
Citaat:
Ten eerst is het niet logisch als je voor staat dat je misschien iets behoudender gaat spelen? Trouwens ten tweede, die ploegen spelen misschien iets behoudender maar hebben nog nooit in deze CL laf gespeeld ! Milan heeft in jaren zo offensief niet meer gespeeld, met Pirlo,Seedorf en Rui Costa op het middenveld en Rivaldo en Inzaghi/Shevchenko voorin EN offensieve vleugelbacks ! Eigenlijk hetzelfe voor Real . Ac Milan-Real was trouwens 1 vd meest hoogstaande matchen vd ganse CL. Dus je bent inderdaad erg vaag en onduidelijk bezig. |
Poll: Welke club wint de CL?[*]FC Barcelona[*]Internazionale[*]Bayer Leverkusen[*]Newcastle United[*]Arsenal[*]Ajax[*]AS Roma[*]Valencia[*]AC Milan[*]Lokomotiv Moskou[*]Real Madrid[*]Borussia Dortmund[*]FC Basel[*]Deportivo La Coruña[*]Manchester United[*]Juventus
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=751&layout=3 Ook een poll maken? Klik hier Poll gemaakt door: Diesel :) |
Hoewel ik hoop dat Ajax hem wint :p maar dit onwaarschijnlijk is, ga ik voor Valencia. niemand verwacht hun dit seizoen, en dan paf slaan ze toe.
|
AC Milan of Real Madrid, maar omdat Real Madrid zwak in de poule is begonnen, ga ik voor AC Milan.
|
Ik denk Arsenal, hoop Ajax en anders Valencia.
|
Finale Ajax-Real Madrid
Ajax op strafschoppen. |
Ik hoop AS Roma... maar dat zit er niet echt in :(
ik denk dat AC Milaan een zeer goede kans maakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
arsenal, verreweg de beste ploeg in europa op t moment
|
:rolleyes: en daar heeft Ajax maar mooi gelijk tegen gespeeld!
|
Lokomotiv Moskva ;)
|
Basel :D
lekker met 1-0 gewonnen van La Courunia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |