![]() |
wtf?
zeker wtf ja...sja ik zal maar bginne met begrijpelijk uitlegge voor zover ut me lukt...
eergister bleven er 2 vriendinne bij me slape, en we ginge slape rond un uur of 3. ik werd weer eve wakker, geen idee hoelaat, en ik hoorde me 2 vriendinne beetje hees kletse en daarna giegele, maar ik was te moe om mee te kletse ofsoow iets dergelijks dus ik ging maar weer slape. smorges werd ik weer wakker en me ene vriendin was ook wakker dus ik vroeg zo van :"Hee, ware jij en marina (die andere vriendin) nog aan ut kletse vanmorge of vanacht ofsow?" en zij zo van jah nee he want ik sliep meteen (.....) daarna werd marina wakker en ik vroeg ut zelfde aan haar, maar zij sliep ook zei ze, dus ik zeg zo van ja en ik hoorde dih en dah zus en zo maar ze snapte er nix van enzo klinkt misschien raar in jullie ore dan ofsoow maar ik d8 dus werkelijk aan geesten dan nog iets, gister toen ik in bed lag zag ik allemaal witte vage witte schimme voor me en eentje daarvan leek verekte veel op un hoofd die zo schreeuwde zonder geluid ik weet eg nie of dih gwoon illusies zijn ofsoo hoor sjeetje en heeft iemand dih ook of un vorm daarvan ofsoow? |
Verkeerd forum
|
Ik denk dat het beter op mystiek past.
|
wat jij wil
|
ze kunnen best in hun slaap praten allebei. Ik praat ook in mijn slaap en reagger als iemand wat tegen mij zegt. Dat daar ook wel het geval zijn hoor... een begint te lullen en de anderreageert. Weet je de volgende ochtend niks meer van.
En die schimmen? Dat zie ik meestal ook als ik 'snachts wakker word... heel normaal denk ik. Tis dan donker en je ogen doen hun best om wat te zien. |
Citaat:
|
Ging je gewoon niet een beetje te laat naar bed voor je eigen doen?
(dan slaap je dus nog voor 3 kwart als je ff wakker bent tussendoor) |
Citaat:
Namarie Nar'hyarmen |
*weer eens met Nar'Hyarmen*
|
alsof daar iets raars aan is...
ik hoor zo vaak stemmen en daar word ook nix aan gedaan! verder eens met boven :) |
Citaat:
|
Citaat:
we hadde net feesje gehad dan kun je je tog wel ff inbeelde da je nie meteen gaat slape? |
Misschien had je iets teveel op en ging je, toen je half sliep/half wakker was, je dingen inbeelden?
|
Citaat:
|
Was het niet toevallig je moeder die met je oma stond bij te kleppen over opa's bedprestaties?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sja drome lijke idd heel eg.... |
Citaat:
'un' paar meideN stemmeN hoort giegeleN hoor... :-) offtopic --> Barkrukkie...wat ben je het vaak met me eens zeg ;) |
Citaat:
jij bent me gewoon steeds voor :P :o |
Citaat:
maar soms lijkt HET wel alsof er gewoon 'n geest of iets in die richting in mijn buurt is en dat gevoel is niet errug leuk |
Als je je er ECHT ongemakkelijk bij voelt, kun je dan geen talismannen/kristallen/indiaanse dromenvangers ofzo gebruiken?
|
omg...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar soms kijken ze je aan of ze willen zeggen :"Jij moet echt is naar een psycholoog joh!" |
Blabla
Ik zag laatst een film en daar gebeurde hetzelfde Eng hoor |
Citaat:
|
Citaat:
ook al zeg ik dat dat niet kan want het is een mannenstem en ik wil geen zelfmoord plegen (wat die stem dus zegt) zegt ze nog dat het mijn onbewuste innerlijke stem is.... jajaja.... :( |
en Dark Tish, ik ken jou (jij kent mij onder een andere nick) en volgens mij zit je de boel een beetje bij elkaar te verzinnen...
heb je aandacht te kort ofzo??? lees je hele verhaal nog es trug en denk dan es ff goed na!!! gebruik je verstand! denk je dat het leuk is ofzo?? er zijn mensen genoeg (waaronder ik) die last hebben van dingen zien of horen die er niet zijn en als je dat gaat verzinnen om aandacht te krijgen... damn dat is echt zielig..... heel triest... |
Citaat:
|
Citaat:
ga eerst is even nadenken voordat je iemand niet wil geloven |
hahaa ík moet nadenken????
niet te geloven astrid! jij bent echt diep gezonken! als je nou echt meent dat dat zo is, waarom ga je dan geen hulp zoeken??? ennuh darthraver, ik zie nix, maar ik hoor een stem... en dan hoeft dat nog niet meteen een of andere 'geest' te zijn.... en ik ga er niet meer lopen zanniken, want hij is er en daar is nix aan te doen... en als je dat zag... is t dan zo raar??? ik zie zo vaak schimmen en wazige vlekken! kan aan licht/donker liggen, kan aan je ogen liggen... laat je ogen testen dan weet je misschien hoe t komt... |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik had niks op die avond, zat gewoon braaf me huiswerk te maken... en naar 'n psycholoog toe wil ik al helemaal nie, weet niet waarom maar wil et gewoon nie |
Citaat:
maar weetje wa me grootste probleem is? ik zoek overal iets achter. zie ik bijv. iets (volges mijn ogen en denkbeelden) onnatuurlijks denk ik meten van :"wat kan dat nou zijn, geest? engergie bron?" laatst bijv. in ut wiskunde lokaal, zag ik daar op de raam, waar niemand bijkon, dus erges boven aan, zoown soort ademvlek zitte, en daar zoek ik dus iets achter, en das fout... |
Citaat:
|
ben al bij 3 verschillende geweest...
en nergens doen ze er iets aan... ik wed dat ze er niet eens iets aan kunnen doen... :mad: :( |
Citaat:
Over dat praten in je slaap kan ik heel goed mee praten.. ik praat altijd in me slaap.. en weet er daarna (meestal) niets meer van... En ja ik weet hoe het is als je iemand zo hoort praten.. tenminste.. mijn broer vertelde me laatst.. dat hij toen hij bij zijn oude baas werkte een keer heel erg van me is geschrokken.. hij moest om 5 uur beginnen en was zijn gezicht aan het wassen.. en opeens hoorde hij een onwijze gil.. en dat was ik dus.. hij was zich kapot geschrokken... maar je kunt ook lachen, schelden en gewoon praten in je slaap.. en wat de schimmen betreft.. laat je ogen nakijken.. of doe gewoon het licht aan.. |
Citaat:
|
ohwjah???
nou dan mag jij mij eens vertellen hoe ze dat wel niet doen! want ze hebben mij volgepropt met van alles en nog wat en er is nog geen resultaat!!! |
Leuk bedacht allemaal schat.
|
tegen wie heb je het?
ennuh Dark Tish... wtf???? |
Citaat:
|
je moet niet zo snel bij alles iets achter zoeken! daar heb je nix aan, die dingen die je vertelt, hoeft helemaal nix raars aan te zijn... en als je echt denkt dat je dingen ziet die er niet zijn ga dan hulp zoeken, want je wil niet meemaken wat ik heb meegemaakt...
|
Citaat:
en waar wil ik hulp zoeken dan? niemand neemt me serieus, jah okee laten we zeggen 1 op de 10 neemt me serieus, zoo en da zijn er veel :( en ik weet ook wel dat ik nerges iets 8er moet zoeken, maar op de 1 of andere manier doe ik dat toch... enne....wil je thuis vertelle wat je heb meegemaakt dan? |
ik heb nou sinds al best een hele tijd een stem in mijn hoofd die zegt wat ik moet doen en dat is echt geen pretje, dus als jij echt schimmen ziet, of iets dergelijks wat er niet is, dan moet je dus hulp gaan zoeken, ja... en dan kun je bijv naar de vertrouwenspersoon gaan op school of naar het ggz...
praat er iig over met ons mam, tis ook makkelijker als zei weet wat er is... als je nou niet naar vertrouwenspersoon of ggz durft ofzo, kun je ook naar de huisarts gaan, zo ben ik toen ook begonnen... |
@Dark Girl & Dark Tish:
gewoon ff een (nieuwsgierige) vraag: wonen jullie niet (meer) bij elkaar dat jullie dit forum gebruiken Is niet lullig ofzow bedoeld, gewoon nieuwsgierig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |