![]() |
Opgeven
Je wilt jezelf opgeven
Opgeven aan iedereen Je leven is niets waard Het is kapot gemaakt door zwarte zielen Zielen die geen gevoel hebben Geen medeleven Je wilt mezelf opofferen Gewoon je leven weggooien Het maakt jou niks meer uit Je zwaait jou hele bestaan uit Het betekent helemaal niets voor je Alles wat je liefhebt Iedereen die jou liefheeft Zomaar in verdriet achterlaten Zwarte zielen hebben je helemaal kapot gemaakt Je kan er niet meer tegen Je wilt je hele bestaan laten wegvloeien Je kan er niet meer tegen Het enigste waar je nog aan kan denken is Opgeven |
vind het niet mooi, er zit een verhaalvorm in, en ik dacht dat gedichten altijd strofes hadden, hierin dus in elk geval totaal niet.
't is onoversichtelijk en het dicht niet, zegmaar! zo moeilijk om uit te leggen *zucht* |
Citaat:
en btw, nie alle gedichten hebben strofes |
Ik wil um wel mooi!!! klapperdeflap! :)
|
@Dark Tish :
uit de announcement: Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd of je topic wordt gesloten. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd |
Citaat:
|
sorry zusje maar ik vind het geen mooi gedicht...
er zit geen ritme in en ik vind t niet mooi weglezen... maar laat dat je niet weerhouden om te dichten! :) |
Citaat:
ben ook zo'n soort amateur in gedichten weetjewel ;) maar het is meer gebaseert op iemands gevoelens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |