![]() |
Vandals
gaan er nog mensen naar de Vandals in:
Fri 24-Jan-2003 Groningen, Holland Vera of Sat 25-Jan-2003 Amsterdam, Holland Melkweg Ikke ben present in de Melkweg |
Ik ga naar de melkweg.
Ook voor Tsunami Bomb, die zijn wel leuk, maar vooral voor Audio Karate, die zijn VET. |
oja, die komen ook nog...
ik zie nog wel |
Ja, Groningen.
|
Andere 2 bands kennik niet maar ik heb vandals op graspop gezien en dat was feest
|
Citaat:
|
Ik ben vrijdag zeker in de Vera te vinden!
Ik heb van the vandals en tsunami bomb al een tijdje de laatste albums en ik vind ze heel goed (y) Wat ik van audio karate gehoord heb klinkt ook wel lekker Dus ik heb er zin in Was btw al een topic over http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=kung |
Ja, Groningen.
:D |
Neen. Vandals zijn wel koel btw.
|
Neen. Vandals zijn muv My Girlfriend's dead vrij klote btw.
|
Citaat:
|
kvind de vandals stom..
|
Groningen (y)
|
tsunami Bomb heerscht
echt waar..ik ga niet echt voor de vandals al zijn ze wel cool..Maar Tsunami is echt veel vetter... |
audio karate is vet
|
Ja ik ga, feest! Ik ken Tsunami Bomb niet dus ga nog wel even downloaden of ik laat me verrassen zaterda.
|
Citaat:
ik weet nog niet of ik ga, geld enzo |
Citaat:
tsssssss heb je hier niet eens 8 euro voor over? :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Roel, ga je morgen naar nekromantix?
|
neen
|
ikke waarschijnlijk ook in de melkweg (y)
alleen nog ff toestemming van mn ouders maar dat lukt wel :) |
Citaat:
|
Oh wauw Audio Karate is echt helemaal geweldig :|. Tsunami Bomb ook heel erg koel.
:) |
ik vind Audio Karate niet belachelijk bijzonder... leuk, meer niet,
ga meer voor Tsunami Bomb en The Vandals |
Citaat:
|
Citaat:
Maar helaas Steve heeft verjaardag :( |
Citaat:
|
Ikke ga morgen maar is een kaartje kopen
|
Citaat:
Ik heb er al een :) (y) |
Ik zou naar Melkweg gaan, maar opeens gaan m'n vrienden niet meer... maarja, heb Vandals toch al 2x gezien:)
|
Vandals vind ik altijd wel moeite waard, maar ik heb dezelfde verjaardag als Steve, en daar ga ik ook liever heen dan naar de vandals, ondanks dat ik het absoluut de moeite waard vind, 2x gezien en 2x was het lachen, technische hoogstandjes hoor.
|
Citaat:
|
Ikke heb ze 1 keer gezien op Graspop en ik heb me kapot gelachen
|
Waarom gaat iedereen naar de vandals..
en ik niet.. omdat ik weer in dat klote limburg woon.. en dus bij voorbaad al de helft van alle leuke dingen moet missen, omdat ik al 2 x zoveel moet betalen aan openbaarvervoer om uberhaupt ergens heen te gaan.. grrr :mad: maarja.. iedereen die wel gaat.. HEEL VEEL PLEZIER!! |
Citaat:
|
Kga naar het optreden Groningen vanavond. Hopen dat het gezellig wordt :) Ah, vast wel! :D
|
Ik heb echt zin om audio karate te zien, hopelijk zijn ze live ook erg goed :)
|
Citaat:
Btw Anarchy burger word ook genoemd in euhm Triple X jah als favo song der "baddy" zullen de Vandals vast niet erg vinden. :D |
Citaat:
|
I'll be there
|
*heeft zin :) *
Iemadn eigenlijk enig idee hoelang het ongeveer duurt? kan ik ff wat regelen wat betreft vervoer enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En?....Hoe vond iedereen het?
Jammer genoeg Audio Karate gemist :( Tsunami Bomb en Vandals waren wel geweldig :D Wie heeft er trouwes zin aan een wedstrijdje:'wie heeft de meeste blauwe plekken'? :p |
Citaat:
|
nee dan ga ik neuken
|
Citaat:
|
Ik vond het helemaal geweldig!
en dat terwijl ik op het laatst op 1 schoen en zonder bril en portemonee rondliep :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |