![]() |
[gezocht] harry potter in 't engels
ik zoek deel 1,2 en 4 van Harry potter in het Engels.
deel 3 heb ik al.. Toen ik deel 1 geleend had bij de bieb kwam ik erachter dat de boeken in het engels toch mooier zijn :o Ik heb al op marktplaats en ebay gekeken, maar daar kon ik ze alleen in het nederlands vinden :( Bij bruna hebben ze ze ook wel, maar daar kosten ze 15 à 16 euro per stuk.. :S Dus.. heeft iemand ze voor mij, of weet iemand waar ik ze kan kopen voor iets van 7 euro per stuk? |
zijn de pockets ook zo duur?
|
een poos geleden werden ze bij het Kruitvat verkocht voor 7 euro per stuk. Misschien dat ze ze daar nog hebben.
|
op www.amazon.co.uk hebben ze ze voor 4.80 pond (= ongeveer 7-8 euro) + 4 pond verzendkosten (= ± 6 euro). Dus dan kom je nog op 15 euro uit, maar als je meer koopt is het in verhouding goedkoper.
je kunt ook bij de duitse amazon bestellen www.amazon.de (hebben ze ook engelse harry potter boeken) en dan is het ongeveer 13-14 euro. Maar ik denk niet dat je het boek nog ergens voor 7 euro kunt kopen... |
Citaat:
maar die heb ik iig niet gezien.. Citaat:
Maar misschien liggen ze nog wel ergens in een andere kruidvat, ga'k wel ff kijken dan. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |