![]() |
Waar praten jullie over...
Praat je met je vriend/vriendin over 'zware'-onderwerpen als politiek? Of hebben jullie het meer over het nieuwe nummer van ... of misschien praten jullie praktisch helemaal niet en houden jullie het bij veel knuffelen...
Vertel! |
nou heb geen vriendin op het moment.
Maar ik praatte met haar over alles maar dan ook echt over alles. Waarschijnlijk hadden we daarom ook over alles ruzie ;) Van politiek tot op welke voorwaarden we zouden trouwen :confused: Ik was nogal rechts en zij meer richting links dus we hadden het wel vaker over politiek enzo. Tja en hoe zwaar dat word bepaal jezelf. Ligt eraan hoe diep je overal op ingaat. |
Over echt alles! Ik kan me geen onderwerp verzinnen waar we t niet over hebben. Behalve t onderwerp exen heb ik t liever niet over, voor de rest echt alles.
bijv:familie,computers,autos, sex, politiek, moeders,films, liefde enz. |
Waar wij over praten??
Zowat alles... van het kleinste,domste ding... tot zware onderwerpen! We hebben zelfs al een zware discussie gehad over Godsdiensten enzo. Hij is katholiek opgevoed en ik moest al het katholieke gedoe doen, maar mocht vanaf ik naar het middelbaar ging zelf kiezen wat te doen! En ik heb gekozen voor de vrijzinnigheid! En daar kunne we wel al eens over discussiėren! Maar je moet natuurlijk maken dat het bij discussiėren blijft hé, en dat je niet ruzie begint te maken!! :rolleyes: Ik vind het wel een groot pluspunt als je voor je met diegene waar je een relatie mee hebt, eerst een vriendschappelijke relatie gehad hebt! Tenminste dat vind ik toch! :rolleyes: Dan ben je gewoon om over de 'normale' dingen ook te praten! In plaats van steeds over elkaar bezig te zijn! :D |
Echt over alles, zoals hierboven ookal gezegd is.
Over diepgaande dingen, over oppervlakkige dingen, en alles wat daar tussen in zit. Volgens mij is het ook meer dan logisch om overal met je vriend(in) over te (kunnen) praten, anders zit er toch iets niet helemaal goed. En om het nou altijd alleen maar over oppervlakkige dingen te hebben, nou uhm nee... Soms zijn we wel meer in een praatbui en soms meer in een knuffelbui, maar das logisch :)! |
Citaat:
|
ehm... van alles.... over hetzelfde als ik het met anderen heb ( niet altijd... :o )
muziek scheten laten in bed politiek lezen breien nergens over en vaak ook nog nergens over ja ... ja... |
ja, wij praten ook over vanalles, zware onderwerpen en niets, maar hij heeft het idee dat ie de enige jongen is die zo ver gaat. Hij denkt dat andere jongens niet serieus over sex praten en hun relatie. Daarom durft ie er ook alleen met mij mee te praten. Er zijn toch meer jongens die zo diep gaan?
SilverAngel |
Wij praten over alles. Er is iig niets waar we niet over kunnen praten.
|
Over alles inderdaad. :D Alllles
|
Over praktisch alles
|
Alles, alleen zware onderwerpen gaan we altijd bij liggen, dat is een stom iets van mij :D
|
over een hele hoop.
jammer soms dat het via de telefoon gaat. is zo duur. |
naja ten eerste heb ik niet veel bijzonders gehad aan verkering...
dus die ene die wilde heel veel praten, heel liev jong, maar kvond t nogal geforceerd praten met hem:S enne met de jongen die ik helemaal geweldig vond heb ik wel veel gepraat over de tel en dat ging echt overal over! zelfs over exen:S jah jah fout onderwerp i know! maar even terugkomende op t topic als je niet praat, zit er iets niet goed! knuffels..... |
Dat moet je aanvoelen vind ek.Ik kan met mijn vriend ook overal over praten.We zijn het niet altijd eens, maar we aanvaarden dat.
Maar dat kon ik dus niet met mijn ex, dus ik denk echt ... Praat gewoon over iets onbenulligs om te beginnen en de rest komt wel vanzelf :D |
ik heb geen vriend. geen behoefte aan ook. meestal gaat het over muziek. of iets anders. verschilt nogal.
|
Over politiek niet want dat interesseert ons geen bal. Ook liever niet over ex'en. Voor de rest over vanalles. Hij is mijn beste maatje en ik kan alles kwijt aan hem. Over onze gevoelens, reizen, kunst, onze studies, onze toekomst, sex, boeken, tv-programma's, mja alles dus :)
|
Nou, toen het nog niet mijn ex was :( :( :( (hebben we het verder niet over, we zouden vandaag 2 jaar bij elkaar zijn, net niet gered) over....eeehhmmm...... ALLES!!!! :D :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alles:)
|
ik denk dat het belangrijk is dat je met je vriendje over zowel zware al lichte onderwerpen kan praten. Er moet een soort evenwicht in komen. Als je alleen over de zware onderwerpen praat, kan het saai en/of vervelend worden. Dit is ook het geval als je alleen over lichte onderwerpen praat (op een gegeven moment weet je wel dat hij dat nieuwe nummer van britney spears helemaal te wauw vindt). Er moet een balans in zijn, over waarover je wanneer praat.
Zelf denk ik dat je de balans niet hoeft op te zoeken. Meestal komt het vanzelf wel! groetjes ! |
we praten over alles, maar dan ook echt alles.
|
Waar we over praten?
Waarover niet eigenlijk. |
nouja, nooit echt zwaar, meestal liggen we in een scheur.
Over de studies soms, hij verteld in het algemeen dingen ( ik weet niet veel van geneeskunde af) en ik vertel weleens over een goed boek, of een mooi verhaal ( alleen leest hij NOOIT literatuur) en ja, ook weleens politieke thema's maar nooit zwaar. Of problemen in de samenleving, ambities, de toekomst, verlangens, dromen, plannen, films, muziek. |
Wij praten ook ongeveer overal over. Alleen politieke discussies zijn altijd erg vervelend en eindigen vaak abrupt, omdat we het nooit eens zijn. Hij neigt naar links en ik naar rechts, dus dat werkt niet zo.
|
Wij praten over alles. Van seks tot politiek. Niet moeilijk doen. Een goede relatie rust op openheid en eerlijkheid!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |