![]() |
vreemd pijnlijk bobbeltje
hey,
'k heb een vraagje. ik heb op mijn oksel een rood plekje zitten en als ik mijn huid daar vastpak heb ik een soort bobbeltje vast.. het is geen pukkeltje ofzo. maar zou het misschien een opgezette klier ofzo kunnen zijn? is er iemand die dit ook heeft gehad of heeft??? |
Waar zit het precies? Zit het niet toevallig op je borst?
|
nee zo'n drie cm ervanaf richting me oksel.. zit dus eigenlijk in me oksel
|
misschien een onstokken puitsje? Dat hadt k een tijdje geleden:( vet zuigent. Gewoon een weekje w8ten en dan knapt die.... (niet er naar kijken zker niet doen;)) en dan heb je er geen last meer van.
|
Ik heb in mijn nek wel eens van die hele kleine uitstulpende stukjes huid... Dit klinkt vies maar het is gewoon een klein 'fliepeltje' huid dat door het dragen van kettingen iets omhoog komt.
Misschien is dat het bij jou? Zo ja, niet aanzitten, dan doet het ook niet meer pijn en gaat het na een tijdje vanzelf weg! |
Het kan een verkeerd gegroeid haartje zijn. Als je je scheert onder je oksels, zorg dan goed ervoor dat je "met de groeirichting mee" scheert en er niet tegenin.
Om het gladder te krijgen, zou je iets meer zijwaarts (links en rechts grotendeels met de groeirichting mee) moeten scheren. Het kan ook een ontstoken haarzakje zijn (vaak door bovenstaande veroorzaakt (of door te agressieve middelen (met alcohol) vlak na het scheren)). |
Citaat:
Volgens mij heeft et iets met hormonen te maken...en zou et vanzelf moeten weggaan... Zwelling van klieren misschien? |
nouja gaat moeilijk om er niet aan te zitten want als ik gewoon mijn arm naar beneden laat hangen drukt mijn kledig erop dus doet beetje pijn.. maar het is geen puisje. want dat is niet zo groot. en dat van die kettinge nouja die draag ik nooit, en niet aan mijn oksel :D
het zou wel verkeerd gegroeit haartje kunnen zijn.. ik loop namelijk al drie maanden ofzo rond met een enorme jeuk aan mijn oksels, ligt niet aan deo of scheren of wat want ik gebruik altijd hetzelfde al een jaar ofzo. maar door die jeuk lijkt het wel alsof er geen haartjes meer groeien.. want ik hoef helemaal niiet te scheren zo 'n beetje. maargoed.. me ma gaat afspraak maken bij dokter geloof ik dus :) dan hoor 'k het wel |
ik heb er weleens wild vlees, nooit rood, maar gewoon stukjes extra vlees die ik er dan af pulk :rolleyes:
|
Citaat:
Dus ga idd maar even naar de huisarts. |
In je oksel zitten lymfeklieren, misschien is er 1tje opgezwollen door een infectie of zo (?)
|
'k ben vanmorge naar dokter geweest, en 't was niet zo ernstig.. was gewoon ontstoken.. en 'k mag er niet aankomen, niet met zeep wassen enzo.. en 'k krijg een zalfje tegen die jeuk :)
|
Ik keb ook zo'n rood bobbeltje ontdekte ik laatst.
Volgensmij gaat het vanzelf weer weg, want bij mij is het nu al kleiner en ongevoeligere dan in het begin. |
ik heb een soort galbultje op mijn jeukbeen (zie je niet eens echt goed) , maar dat haalt de plastisch chirurg binnenkort weg, is gewoon een ontstoken meeëter eigenlijk :o
|
lol jeukbeen.. bestaat dat?
en owwhh, ontstoken galbultjes brrr.. die dingen zijn verdomde irritant gelukkig al heel lang niet meer last van gehad |
Citaat:
|
het kan wel eens wildvlees zijn...heb ik ook af en toe last van!
|
Citaat:
je ziet het nauwelijks, voelt het amper, maar 't moet gewoon weg... |
Het is kanker
|
Citaat:
|
Citaat:
donders achterlijke boerenlul |
Citaat:
Het probleem is opgelost, dus ik pleit voor een slotje! :) |
Citaat:
|
kijk aan, gegevens toevoer hebbik al...
Een persoonlijke DeepThroat, (NEEE, niet de pijp techniek...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is waarschijnlijk je lymfeklier die iets opgezet is.
Ik heb zoiets ook in m'n hals, is niets bijzonders.. :) |
wtf dit is al een jaar gelede gepost ofzo :eek: :eek:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |