![]() |
The Kovenant - S.E.T.I.
gothic/electro/metal/alt/rock-liefhebbers :p opgelet, den nieuwe plaat van The Kovenant is op het internet te vinden. De laatste restjes black die op Animatronic nog te vinden waren zijn nu definitief weggepoetst, en ik moet zeggen het is een behoorlijk apart schijfje geworden. Nagash zingt nu vooral met een normale stem (en brengt het er behoorlijk goed van af, als je tenminste van Marilyn Manson-achtige zang houdt...;)), en de muziek is tja: nogal catchy. :D Het aandeel electronica is alleen nog maar groter geworden, en dat geeft de muziek wel een lekker tintje aangezien er wel crea mee omgesprongen wordt (samples, wazige sequences etc.)
Wanneer het kleinood uit moet komen weet ik nog niet, maar S.E.T.I. is dus de naam. |
grmbl :| ik moet em horen
traden? irc poorten zijn geblokkeerd bij mij :\ |
bleergh
poep. |
Citaat:
anders kan ik via MSN wel wat doorsturen, sonic_slavery@hotmail.com |
Citaat:
|
'k ga gelijk luisteren!!!!!!!!!!
|
JaH jOh dOeW dAt
~*~GiEgUl~*~ |
tt tt tt
gedraag je eens kerel ss ss ss |
hehe
|
soep? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik Kovenant erg fijn, Animatronic beviel me uitstekend. Ben benieuwd! |
dankje
|
Citaat:
slecht hoor ;) |
ik vond de animatronic stijl altjid wel vet, nog beter vind ik wat ze bij nexus polaris deden.. en die cd met oude nummers is ook super van hun.. dus eh.. ik zie wel wat er komt :P
|
oe, The Kovenant is zwaar (y)
|
oeh k nu is het zo dat ik niet aan irc enzo doe, maar ik zal es kijken of ik wat kan vinden (y)
|
Offtopic: lol @ dob, geld is al overgemaakt, hou je maar rustig
ik heb enkel de eerste 2 nummers beluisterd, en die waren wel goed |
Citaat:
|
morgen of overmorgen, ligt eraan hoe snel de postbank zijn werk doet (misschien is het je bekend dat overmaken een aantal dagen kost)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |