Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   het oudste meisje van in home reclame van essent (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=347581)

Stainlezzz 20-01-2003 00:34

het oudste meisje van in home reclame van essent

Daaammmn ben ik de enige die haar echt een ontzettend leuk meisje vind?? Hahaha die mag bij mij best nog wel is langskomen om achter op de brommer te komen hoorz :p

alwaysgood 20-01-2003 07:52

bij mij ook wel :D

Mizu 20-01-2003 08:37

Dat is inderdaad een meisje die best mag langskomen op een regenachtige zondagmiddag. :p

Hukkie 20-01-2003 10:04

Hoe primitief, maar okee, ze mag er best wezen.

STP 20-01-2003 13:24

ik ken d'r niet...

Nate 20-01-2003 13:48

Foto? :D

de communiceerbeer 20-01-2003 13:57

mwah

MetalliCat 20-01-2003 14:36

jawel

G.T.C. 20-01-2003 17:06

Ik vind die jongste veel leuker :(

G.T.C. 20-01-2003 17:08

Hier is trouwens een foto. Wel een beetje onduidelijke, maar ik heb even geen tijd om nog een andere te zoeken

http://www.essent.nl/essent/TDS_Images/42_2706.gif

Optima 20-01-2003 17:31

dit is nog triester dan verliefd worden op filmsterren

Talon 20-01-2003 17:35

Citaat:

Optima schreef:
dit is nog triester dan verliefd worden op filmsterren
ze hebben wel iets meer kans ;)

Yeah_Right 20-01-2003 17:44

:) zielig of nie, ik vind het wel een leuke topic :D:p

Morridin 20-01-2003 18:04

Citaat:

G.T.C. schreef:
Hier is trouwens een foto. Wel een beetje onduidelijke, maar ik heb even geen tijd om nog een andere te zoeken

http://www.essent.nl/essent/TDS_Images/42_2706.gif

Uhm, weet je zeker dat dit degene uit de reclamespotjes op tv zijn? ze lijken er voor geen meter op.

Man, je hebt gewoon het eerste plaatje dat je in beeld krijgt eruit gehaald. Dit zijn duidelijk niet dezelfde. Deze zijn volgens mij allebei nog jonger dan de jongste uit de reclame.

DarkRaven 20-01-2003 19:20

Er zijn verschillende reclames van InHome met meisjes erin :D Welke bedoel je?? Die ene met die zogenaamde ontsnapte hamsters??? Dan heb je gelijk :cool:

Morridin 20-01-2003 19:48

Ze zijn volgnes mij allemaal dezelfde, in elk geval is die halve gare vader elke keer duidelijk herkenbaar.

kHebTrekInWatLekkers 20-01-2003 19:49

Bel essent... vraag of ze een nummer hebben voor je...

BCR 20-01-2003 20:43

Hihi :D

heavinly 20-01-2003 20:45

die van die meisjes die chatten en zeggen dat ze 18 en 21 zijn? dat meisje komt me heel bekend voor, maar dat denk ik altijd :o

Nate 20-01-2003 21:43

Ik zag d'r net eentje waar ze liepen te kutten met douchewater ofzo, maar ik zag die meisjes niet zo duidelijk eigenlijk.

Menahem 20-01-2003 21:57

Is telkens hetzelfde gezinnetje.
Die kerel is trouwens ook bij een of andere serie of z@appelin geloof ik, en die moeder bij een of andere Nederlands Politie-serie...

Waarom ik dát weet? Géén idee :(

G.T.C. 20-01-2003 23:15

Citaat:

Morridin schreef:
Uhm, weet je zeker dat dit degene uit de reclamespotjes op tv zijn? ze lijken er voor geen meter op.

Man, je hebt gewoon het eerste plaatje dat je in beeld krijgt eruit gehaald. Dit zijn duidelijk niet dezelfde. Deze zijn volgens mij allebei nog jonger dan de jongste uit de reclame.

NOU, ga jij dan nog maar is heel goed kijken !!!!!!!!!!!!!
HEt zijn ze 100% zeker. Stainlezzz ( de topic starter) zegt ook nog, van mij mag dat meisje nog wel is langskomen om op de brommer te zitten. Nou zei iemand dat er meerdere 'essent meisjes' waren, maar dit zijn sowieso die gene uit die reclame dat dat meisje zo laat nog op de brommer thuis komt!!!!

ECHT WAAR......KIJK MAAR IS GOED

En even voor Morrdin die met zijn ogen dicht even zitten kijken......die rechter is dus die op die brommer zat hè!!!! :p

G.T.C. 20-01-2003 23:20

BTW........ze zijn gewoon zo jong hoor. Ik schat dat de jongste iets van 13-14 is en de oudste 15

Morridin 21-01-2003 07:47

hmmm, als die van de foto ze echt zijn, dan denk ik dat de oudste net een goede dag had tijdens de reclame, want hier ziet ze der niet uit.

pandarve 21-01-2003 08:05

Citaat:

Morridin schreef:
Ze zijn volgnes mij allemaal dezelfde, in elk geval is die halve gare vader elke keer duidelijk herkenbaar.
hahahhaha (y)

DarkRaven 21-01-2003 10:21

Citaat:

G.T.C. schreef:
NOU, ga jij dan nog maar is heel goed kijken !!!!!!!!!!!!!
HEt zijn ze 100% zeker. Stainlezzz ( de topic starter) zegt ook nog, van mij mag dat meisje nog wel is langskomen om op de brommer te zitten. Nou zei iemand dat er meerdere 'essent meisjes' waren, maar dit zijn sowieso die gene uit die reclame dat dat meisje zo laat nog op de brommer thuis komt!!!!

ECHT WAAR......KIJK MAAR IS GOED

En even voor Morrdin die met zijn ogen dicht even zitten kijken......die rechter is dus die op die brommer zat hè!!!! :p

die reclame dus van die inbraakbeveiliging en die "hamsters" die ontsnapt zouden zijn :D Die bedoelde ik ook :cool:

Morridin 21-01-2003 10:23

Citaat:

G.T.C. schreef:

Uhm, de linker is duidelijk de oudste van de twee :rolleyes: . volgens mij heb jij een bril nodig. Of anders sterkere glazen/lenzen.

G.T.C. 21-01-2003 17:13

Citaat:

Morridin schreef:
Uhm, de linker is duidelijk de oudste van de twee :rolleyes: . volgens mij heb jij een bril nodig. Of anders sterkere glazen/lenzen.
hahahaha, echt niet joh. Die linker speelt het kleine zusje van die rechter in die reclame. Die rechter komt op de brommer thuis met die jongen. Die is het huis uitegsneaked, weet je wel.
En dan maakt ze zoveel herrie waardoor haar ouders en haar kleinere zusje (de linker) wakker worden. En dan zegt de oudste (de rechter) inderdaad zoals Darkraven ook nog even bevestigde dat ze met de hamsters bezig was.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar ligt het nou aan mij of ben jij nou zo achterlijk. Ik zou nu echt is die commercial aan je willen zien. Want volgens mij heb jij echt geen idee waar je over praat.

Morridin 21-01-2003 18:02

ghe, ik heb die reclame vaak genoeg gezien. Ik weet PERFECT hoe ze der uit ziet.

Btw irritant dat ik hem nergens kan vinden om te downloaden. Kheb btw wel andere reclames gevonden waaronder een leuke met leslie Nielsen voor Dutchphone gloof ik of zoiets .

Morridin 21-01-2003 18:16

Kweet ff niet hoe je een plaatje moet invoegen dus ik zet gewoon de link.

http://info.omroep.nl/ster?nav=iugkFsHCfDxDqEzEH

Als ie niet werkt ga dan maar naar www.ster.nl en zoek op essent(reclame is volgens mij ook goed, maar ik zocht op essent) Scroll naar beneden en daar zie je je geliefde schattebout. Post anders voor de duidelijkheid de 2 foto´s samen en vergelijk eens.

Talon 21-01-2003 18:19

Citaat:

Morridin schreef:
ghe, ik heb die reclame vaak genoeg gezien. Ik weet PERFECT hoe ze der uit ziet.

nee toch..

Morridin 21-01-2003 18:32

Triest he, maar dat komt vooral dat ik gewoon veel tv kijk/keek.
Dan ken je zo´n beetje elke kop die er voorbij komt uit je kop. Frenk en freek(of hoe ze ook heten die van Gamma) zou ik ook van grote afstand nog herkennen.

Ieke 21-01-2003 18:39

Citaat:

Morridin schreef:
Btw irritant dat ik hem nergens kan vinden om te downloaden. Kheb btw wel andere reclames gevonden waaronder een leuke met leslie Nielsen voor Dutchphone gloof ik of zoiets .
Met dat stel in een gekkenhuis? De ene zegt dan dat hij napoleon is. Die is destijds verboden door de reclame codecommissie. Heel jammer en de reden was dat ze 'gestoorde' mensen in die reclame belachelijk maakten. :(

G.T.C. 21-01-2003 18:52

Citaat:

Morridin schreef:
Kweet ff niet hoe je een plaatje moet invoegen dus ik zet gewoon de link.................................Post anders voor de duidelijkheid de 2 foto´s samen en vergelijk eens.
http://info.omroep.nl/gxs/ZoesukqGmB.jpeg http://www.essent.nl/essent/TDS_Images/42_2706.gif

Alsjeblieft :D

Zie je nou dat het die rechter is. Er is sowieso geen discussie mogelijk of het nou wel of niet die meisjes zijn, want die foto komt direct van de essent website af.

Nate 21-01-2003 18:56

Pff heb ik daar al dat gemekker voor aan moeten horen? Ik vind d'r helemaal niet zo knap

JFK 21-01-2003 18:59

ze mag best bij mij achterop hoor :)

G.T.C. 21-01-2003 19:00

Citaat:

Nate schreef:
Pff heb ik daar al dat gemekker voor aan moeten horen? Ik vind d'r helemaal niet zo knap
Daarom vind ik dat andere meisje dus ook veel leuker :)

Morridin 21-01-2003 19:06

Hmm, okey, als jij wil toegeven dat er een jaar of 2 a 3 jaar verschil tussen de foto´s zit(of dat ze erg goed met make-up is en zichzelf ouder kan laten lijken), dan geef ik toe dat het dezelfde is. Akkoord?

PS. boven ziet ze er in elk geval duidelijk beter uit.

PPS. Ik heb meerdere foto´s op de site gezien, dus dat argument wordt niet geaccepteerd.

G.T.C. 21-01-2003 19:19

pfffffff

Nee laat maar zitten hoor. Ik heb geen zin meer om verder te discussiëren. Volgens mij ben jij ook de enige die maar niet ziet dat het ze gewoon zijn. Maar maakt niet uit.

Ik weet dat het ze zijn, en volgens mij de rest ook.
En laten we het hier maar bij houden.

Morridin 21-01-2003 19:31

Ik zu nu idd de overeenkomst hoor, maar ook dat er wel wat redelijk wat tijd tussen zit.

Jointme 21-01-2003 19:42

Dit is echt TE triest voor woorden :D :rolleyes:

BBEM 21-01-2003 22:28

Citaat:

Nate schreef:
zij is dus echt wel heel leuk ,qua uiterlijk dan

WelcomeHome 21-01-2003 23:22

dat meiske van online telefoonrekening van KPN is knapper :o

bloffan 22-01-2003 00:06

Hierover is ook een topic geweest op www.fokforum.nl
Ga daar maar 's kijken. Er is daar ook iemand zoals jij die het oudste essent-meisje erg lekker vindt.
Ze heet Saar Koningsberger en speelt ook in de speelfilm De Kameleon (moet nog uitkomen). Een reclamespotje van essent met haar kan je zien op ster.nl en dan bij de Gouden Loekie.

Johnnie-mannuh 22-01-2003 16:43

ik vind het wel iets

perseus 22-01-2003 18:09

Ze ziet er wel leuk uit ja.

Verder is het discussieniveau hier te hoog voor mij om me erin te mengen ;) :p

Morridin 22-01-2003 18:11

och de discussie is al afgelopen. G.T.C had gelijk en ik zat fout. Het punt was dat ik de overeenkomst niet goed kon zien doordat ze in de latere reclame vol is opgemaakt. Doordat ik de 2 plaatjes eindelijk bij elkaar zag zag ik dat het dezelfde zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.