Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Tori amos - ahoy (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=347604)

Mortischa 20-01-2003 01:22

Tori amos - ahoy

Wie is er morgen?

EN na morgen wat vond je ervan? :)

hairsprayqueen 20-01-2003 09:43

had er ook graag heengewild :( Maar had echt geen centjes.

Als ze nou een beetje hard speelt, kwoon vlakbij ahoy', dan hoor ik het misschien nog :)

Iedereen die gaat veel plezier!

Debris 20-01-2003 09:51

Hmmz ik wilde wel, maar t is zo duur, en zitconcerten lijken me toch wel minder leuk dan gewone...alhoewel het bij tori amos wel heel mooi kan zijn...

cottoncandy 20-01-2003 09:55

ik ga erheen en ik ben dik zenuwachtig
ik aanbid tori amos :)

mcsun 20-01-2003 10:16

Ik ga er zijn! Heb er érg veel zin in :)

ii 20-01-2003 12:06

Ik ga! En ik heb er heeeel veel zin in!

"Beltaine" 20-01-2003 20:21

had er ook wel heengewilt... maar ik wil te veel concertjes :p

Aurora 21-01-2003 06:52

WOW ik vond het echt super!!! *zugt* Duurde ook lekker lang! Cruscify was echt heel koel en ik was helemaal happy dat ze Lovesong deed! Heeft er iemand de playlist trouwens? Er was namelijk een liedje dat ik niet kende, denk van de laatste cd (heb ik niet nl). In het begin zag je zo'n spotlight op de drummer en in het begin ging het een beetje snel en 'vrolik' zeg maar maar er zaten ook langzamere stukjes tussen.. wat een uitleg weer.. maar weer iemand welk liedje ik bedoel?

AAAAAARGH ze is echt zo geweldig!!! :):):)

Elysium Dream 21-01-2003 13:12

Ik moet bij je beschrijving denken aan 'Wednesday', die is inderdaad van de nieuwe cd. Hij begint van 'Nothing here to fear, I'm just sitting around being foolish when there's work to be done...'

Verder vond ik het ook echt heel mooi. Ik kreeg echt tranen in m'n ogen toen ze begon te spelen. Het is ook zo vaag, luister altijd Tori Amos als ik emotioneel ben, en als ze dan opeens voor je neus staat te spelen.. aaahh :) Echt geweldig.

Mortischa 21-01-2003 14:00

ik heb bij recentie een kleine "recentie" gezet over t concert en ik ook kreeg brok in me keel en al sik had gewilt had ik ook bij a sort of fairytale kunnen janken, op een of andere manier was t zo mooi (terwijl ik nei teens een echte echte fan ben). Ik heb trouwens van t concert ook foto;s gemaakt door de lens tegen de verrekijker te houden: resultaat :D Ook filmpjes btw :)

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=47340

Black Bird 21-01-2003 15:20

:( Ooooh ik had er zooo graag heen gewild! Maar ik kwam er pas gisteren achter, stomme stomme ik. :(

cottoncandy 22-01-2003 14:00

ik kon er haast nix van zien :(
ahoy is gewoon te groot..
ik was heel blij dat ze precious things speelde, en dat ene mooie nummer van from the choirgirl hotel, ieaie ofzo
lovesong heb ik nooit echt super gevonden..

mcsun 22-01-2003 16:32

Citaat:

cottoncandy schreef:
ik kon er haast nix van zien :(
ahoy is gewoon te groot..
ik was heel blij dat ze precious things speelde, en dat ene mooie nummer van from the choirgirl hotel, ieaie ofzo
lovesong heb ik nooit echt super gevonden..

Ik zat gelukkig op rij 14 op de vloer, dat viel enorm mee, kon het redelijk goed zien.
Precious Things was inderdaad heel mooi, Crucify ook. Ik vond de nummers van Scarlet's Walk er ook erg goed vanaf kwamen, live. 't was allemaal erg mooi :)

Howie Day vond ik trouwens ook erg goed; was blij dat 'ie ook She Says speelde en So Sorry was ook erg mooi. Hij stond er alleen wel érg zielig de support act te zijn terwijl de helft van de mensen nog binnenkwam of er lekker doorheen zat te kletsen.

the exploding boy 22-01-2003 21:53

wow ik zat gewoon op rij 5 :):):)

zooooooooooooo leuk

en lovesong heb ik daar opgenomen en op voicemail gezet :)

the exploding boy 22-01-2003 21:54

Citaat:

mcsun schreef:

Howie Day vond ik trouwens ook erg goed; was blij dat 'ie ook She Says speelde en So Sorry was ook erg mooi. Hij stond er alleen wel érg zielig de support act te zijn terwijl de helft van de mensen nog binnenkwam of er lekker doorheen zat te kletsen.

Jaaa en vooral het einde van Ghost......" beams of light" is zoooo geweldig nummer. :) Dat beetje dans nummer zeg maar. Erg goed hoe ie alles zo op het podium in elkaar weet te fabriceren :)

BillyFish 23-01-2003 13:30

Olga ik moest echt meteen aan jou denken toen ik lovesong hoorde :)

Ik zat op de tribune, maar wel bijna vooraan dus ik keek net over de arena personen heen dus ik kon het prima zien :)
En de setlist! ik had een 'soort van' hoop-setlist in mijn hoofd maar dit was zelfs beter! Caught a lite sneeze, crucify,horses,precious things, iieee, talula en cornflake girl in 1 concert! Er kwam echt geen eind aan de juweeltjes!
En love song...dat was echt het absolute hoogtepunt, wat verschrikkelijk mooi.
Een vriendin van mij heeft ook een bootleg gemaakt van alles na wampum prayer en voor de encores.

BillyFish 23-01-2003 13:34

Setlist Trouwens:

Wampum Prayer
a sorta fairytale
Little Amsterdam
Caught A Lite Sneeze
(+when i'm here improv) Crucify
Pancake
Horses
Cornflake Girl
Wednesday

-Road side Café- (Band gaat)

(+ I got a sign improv)China
Lovesong
Cooling

(Band komt terug)

Amber Waves
Concertina
Bliss
Take To The Sky
Precious Things
I Can't See New York
Iieee

1st Encore

Talula
Past The Mission

2nd Encore

Sweet Sangria
Playboy Mommy

freakjuh 23-01-2003 14:46

aahh :( damn it :( *sgop* ik vond het te duur..

nu heb ik spijt (n)

the exploding boy 23-01-2003 15:28

Citaat:

BillyFish schreef:
Olga ik moest echt meteen aan jou denken toen ik lovesong hoorde :)
:D hehe ik dacht meebie zie ik je wel ergens , maar pfff druk :)

Citaat:

Ik zat op de tribune, maar wel bijna vooraan dus ik keek net over de arena personen heen dus ik kon het prima zien :)
En de setlist! ik had een 'soort van' hoop-setlist in mijn hoofd maar dit was zelfs beter! Caught a lite sneeze, crucify,horses,precious things, iieee, talula en cornflake girl in 1 concert! Er kwam echt geen eind aan de juweeltjes!
En love song...dat was echt het absolute hoogtepunt, wat verschrikkelijk mooi.
Playlist was idd. erg :cool: Ik miste alleen icicle en blood roses wel :( en me and a gun... en ik vond wel bij het vorige concert de opkomst beter, met Eminem cover :o ... Maar lovesong maakte het weer helemaal goed :) die had ik niet verwacht dat ze zou spelen.

Citaat:

Een vriendin van mij heeft ook een bootleg gemaakt van alles na wampum prayer en voor de encores.
:eek: :o waauuuw

BillyFish 24-01-2003 10:45

Citaat:

freakjuh schreef:
aahh :( damn it :( *sgop* ik vond het te duur..

nu heb ik spijt (n)

Je hebt echt iets gemist :(

Ik vond de opening eigenlijk juist wel veel beter, bonie and clyde vorig jaar duurde veel te lang voor ze opkwam en wampum prayer geeft veel meer de boodschap van het concert weer. Icicle was idd heel erg mooi vorig jaar :eek: :D mar ja je hebt er nu ook weer dingen vor in de plaats gekregen. Ze zou nooit de perfecte setlist kunnen spelen want dan zou ze urenlang bezig zijn ;) It's all about choices ;)

freakjuh 24-01-2003 12:40

Citaat:

BillyFish schreef:
Je hebt echt iets gemist :(

boehoeeeee :( :p

the exploding boy 24-01-2003 12:57

Citaat:

BillyFish schreef:

. Ze zou nooit de perfecte setlist kunnen spelen want dan zou ze urenlang bezig zijn ;) It's all about choices ;)

:) das waar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.