![]() |
nieuwe Dj in aantocht; hee welke naam is vet?
Hallo gasten, ik ben dus DJ en nu heb ik een zooitje namen bedacht samen met een paar andere keelts, maar nu vroeg ik me af welke het beste/gaafste is.
oja, ik ben martijn, een broer van G-Spott.(.nl) namen lijst: 1 DJ Pearl-Metal 2 DJ Miggy 3 DJ Bambrino 4 DJ Bass-M 5 DJ Strike 6 DJ Tyrus 7 DJ ProgZammit 8 DJ QuitSpack 9 DJ M-4-real 10 DJ Marino Als jullie zelf nog iets cools weten, hoor ik 't graag!!! En ja reageer a.u.b. een beetje normaal (serieus dus) cya! |
Dj Londo
Piper Prisma Viper Cerberus Velveteer |
Citaat:
er zitten wel coole tussen, net zelf bed8? tnx! |
thoef toch nie persee met DJ te beginnen. Ik draai ook wel es op feesten enzo en mijn 'DJ-naam' is DDJC. Dat is een afkorting voor: Daniël DeeJay Cornelissen... gewoon een kwestie van je fantasie op los laten...
(je zegt btw: Double D JC in het engels dan) [Dit bericht is aangepast door Retarded (21-08-2001).] |
noem jezelf G-string ofzow heh heh neh just kiddin'
|
neem dr 1 die een beetje makkelijk in de mond ligt en makkelijk uit te spreken is (mwah ook weer een tip van niks)... en verder weet ik geen namen, ben niet zo creatief
|
Mellow - D
spreek uit : melodie |
ik vind die marino wel is hebben
of Aquila latijns voor voor adelaar ofzowiets of anders gewoon iets anders latijns dat klinkt altijd wel cool |
Citaat:
|
gewoon een naam, niet iets met DJ ervoor.
dat vind ik altijd een stuk beter klinken. voorbeeld: Jeff Mills en Adam Beyer ipv DJ Jurgen of DJ Jean (wat klinkt er nou beter???) |
Als ik draai is het gewoon onder de naam Six4Eight, of 648, hoe je het wilt schrijven. Uitspreken blijft hetzelfde.
Er hoeft niet per sé DJ voor te staan vind ik zelf. |
Brother G.
|
G-spotje.
|
mijn eigen draainaam is:
maZZu tjah als je techno draait vind ik zo'n blije naam niet echt gepast een voor jou; als je precies dezelfde kuttroep als je broer draait: dj wannabee dj dipshit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |