![]() |
Zelda: The Wind Waker..
Wie gaat hem kopen?
Ik heb hem zojuist gereserveerd, zodat ik de bonusdisc met Zelda: Ocarina of Time en Ura Zelda erbij krijg! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop em in elk geval, maar wil em ook reserveren voor die OOT bonus disc. Dus als jij mij nou ff verteld waar je em kan bestellen :).
|
ik heb hem bij dimension plus gereserveerd.. op de site stond iets van; Zodra Nintendo Benelux officieel bekend maakt dat die bonus disc naar europa komt, dan garanderen wij dat je hem erbij krijgt..
Nou dat is dus allang bevestigd door Nintendo, dus ik hem hem gewoon daar besteld.. www.dimensionplus.nl |
Pre-ordered (y), 'k had liever als bonus disc alle oude zelda's gezien :D (of iig +Majora's Mask), maar nintendo kennende zal die dat ook weer uitmelken om een of andere reden voor GBA ofzo.
|
LttP komt iig op de GBA uit, 28 maart uit mn hoofd samen met de GBA SP.. (y)
en majora's mask hadden ze er voor mij zeker niet op hoeven te zetten, imho is dat het slechtste deel uit heel de reeks.. |
Citaat:
En LttP 4 swords heb ik al op de GBA gegooid via flashlink :) |
Citaat:
heb je hem al in multiplayer gespeeld? hoe is dat? |
Citaat:
Citaat:
|
[QUOTE]Aaaaaart.. schreef:
[B]ik heb hem bij dimension plus gereserveerd.. op de site stond iets van; Zodra Nintendo Benelux officieel bekend maakt dat die bonus disc naar europa komt, dan garanderen wij dat je hem erbij krijgt.. Nou dat is dus allang bevestigd door Nintendo, dus ik hem hem gewoon daar besteld.. Is helemaal nog niet bevestigd door Nintendo. In Amerika zul je wel bedoelen. Maar ik denk wel dat ie hier met bonus disc uitkomt, maar nintendo zal europa wel weer vergeten. (doen ze wel vaker.) |
is wel bevestigd, in ieder hier , dus :)
en ik heb em ok gereserveer bij Dimension Plus, vet koel wordt dat :D |
leuk
|
nu moet ik nog een NGC kopen....en natuurlijk dit spel.....maar dat doe ik graag...zo vreselijk duur zijn ze niet meer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |