Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Zelda: The Wind Waker.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=347748)

Aaaaaart.. 20-01-2003 09:41

Zelda: The Wind Waker..

Wie gaat hem kopen?

Ik heb hem zojuist gereserveerd, zodat ik de bonusdisc met Zelda: Ocarina of Time en Ura Zelda erbij krijg! (y)

Locke 20-01-2003 11:55

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Wie gaat hem kopen?

Ik heb hem zojuist gereserveerd, zodat ik de bonusdisc met Zelda: Ocarina of Time en Ura Zelda erbij krijg! (y)

Ik maar waar kan je em al reseveren dan ?

Milk 20-01-2003 12:23

Citaat:

Locke schreef:
Ik maar waar kan je em al reseveren dan ?
Precies, waar waar waar??

majin_dabura 20-01-2003 13:45

Ik koop em in elk geval, maar wil em ook reserveren voor die OOT bonus disc. Dus als jij mij nou ff verteld waar je em kan bestellen :).

Aaaaaart.. 20-01-2003 15:54

ik heb hem bij dimension plus gereserveerd.. op de site stond iets van; Zodra Nintendo Benelux officieel bekend maakt dat die bonus disc naar europa komt, dan garanderen wij dat je hem erbij krijgt..

Nou dat is dus allang bevestigd door Nintendo, dus ik hem hem gewoon daar besteld..

www.dimensionplus.nl

Nigo 20-01-2003 16:20

Pre-ordered (y), 'k had liever als bonus disc alle oude zelda's gezien :D (of iig +Majora's Mask), maar nintendo kennende zal die dat ook weer uitmelken om een of andere reden voor GBA ofzo.

Aaaaaart.. 20-01-2003 16:34

LttP komt iig op de GBA uit, 28 maart uit mn hoofd samen met de GBA SP.. (y)

en majora's mask hadden ze er voor mij zeker niet op hoeven te zetten, imho is dat het slechtste deel uit heel de reeks..

Nigo 20-01-2003 16:52

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
LttP komt iig op de GBA uit, 28 maart uit mn hoofd samen met de GBA SP.. (y)
en majora's mask hadden ze er voor mij zeker niet op hoeven te zetten, imho is dat het slechtste deel uit heel de reeks..

Smaak verschilt, 'k vond 'm wel goed :). Maar 'k zou het liefst de hele zelda reeks weer willen uitspelen, 'k ben al begonnen op de nes met deel 1 weer :D, de sensatie :D
En LttP 4 swords heb ik al op de GBA gegooid via flashlink :)

Aaaaaart.. 20-01-2003 16:53

Citaat:

Ninh schreef:
Smaak verschilt, 'k vond 'm wel goed :). Maar 'k zou het liefst de hele zelda reeks weer willen uitspelen, 'k ben al begonnen op de nes met deel 1 weer :D, de sensatie :D
En LttP 4 swords heb ik al op de GBA gegooid via flashlink :)

oh das illegaal! :eek:
heb je hem al in multiplayer gespeeld? hoe is dat?

Nigo 20-01-2003 17:15

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
oh das illegaal! :eek:
'k heb zelda al op de snes, dus 'k mag deze wel hebben vind ik van mezelf ;)
Citaat:

heb je hem al in multiplayer gespeeld? hoe is dat?
Nee, niemand hier heeft een GBA anders zou ik mee kunnen linken :) (letterlijk en figuurlijk) En 4 swords is een leuk bijdingetje, maar LttP, daar gaat het echt om.

Rareware 25-01-2003 00:26

[QUOTE]Aaaaaart.. schreef:
[B]ik heb hem bij dimension plus gereserveerd.. op de site stond iets van; Zodra Nintendo Benelux officieel bekend maakt dat die bonus disc naar europa komt, dan garanderen wij dat je hem erbij krijgt..

Nou dat is dus allang bevestigd door Nintendo, dus ik hem hem gewoon daar besteld..

Is helemaal nog niet bevestigd door Nintendo. In Amerika zul je wel bedoelen. Maar ik denk wel dat ie hier met bonus disc uitkomt, maar nintendo zal europa wel weer vergeten. (doen ze wel vaker.)

KrizzZzZZzzjE :P 25-01-2003 09:46

is wel bevestigd, in ieder hier , dus :)
en ik heb em ok gereserveer bij Dimension Plus, vet koel wordt dat :D

reuffneck32 25-01-2003 11:15

leuk

D@mien 25-01-2003 16:49

nu moet ik nog een NGC kopen....en natuurlijk dit spel.....maar dat doe ik graag...zo vreselijk duur zijn ze niet meer...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.