![]() |
Wat zou jij doen als het volgende zich afspeelde
Je bent moe, en gaat rond een uur of 4.00 naar huis, maar dan kom je er bij de jassenbalie achter dat je je bonnetje kwijt bent en ze weigeren je de jas mee te geven...!!
wat zou jij doen: 1 Je zou ontzettend kwaad worden en bij wijze van spreken dreigen met de politie, over de toonbank stappen en je jas alsnog pakken 2 Je zou gewoon naar huis gaan en hem een andere keer ophalen zonder moeilijk gezeik 3 Wachten tot de discotheek dicht gaat en de jas dan alsnog meenemen als alle feestgangers naar huis zijn en alleen het personeel en jij + evt vrienden er nog zijn 4 Iets anders Dat zou ik namelijk wel es willen weten wat jullie zouden doen... alvast bedankt voor de reacties [Dit bericht is aangepast door HipHopSter (10-09-2001).] |
Gewoon wachten, je bent zelf het bonnetje kwijtgeraakt. Dat het personeel je jas niet wil geven zonder bonnetje is terecht, anders kan in principe iedereen een jas ophalen.Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk lullig en balen is, vooral als je genoeg op hebt en moe bent.
|
In ieder geval niet kwaad worden, dat zou belachelijk zijn. Stel je voor dat je bij de balie komt met dat bonnetje en het blijkt dat ze jouw jas al meegegeven hebben aan iemand die beweerde dat die van hem/haar was!! Ik vind niet dat ze daaraan moeten beginnen. Als ik eraan denk, probeer ik meestal even het nummer te onthouden, mocht ik het bonnetje dan kwijt zijn, kan ik ze het nummer geven + een beschrijving van de jas. Dat komt al een stuk betrouwbaarder over. Tja, zonder jas naar huis.. zou ik wel even van te voren melden dat je je jas dan laat hangen en vragen of je hem morgen op kunt halen. Ligt er ook aan waar je naar toe moet he...
paar km lopen als het vriest... mwah... |
Heb ik wel eens meegemaakt. Ben gewoon blijven wachten, had ik meteen een reden naar mijn ouders toe om langer te blijven http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Die garderobe-lui hebben echter wel een keer een hele dure sjaal van mij echt kwijtgemaakt http://forum.scholieren.com/mad.gif Hij was gewoon verdwenen, weg mooie dure sjaal http://forum.scholieren.com/frown.gif Maar over bonnetje kwijt raken (bij ons is het een sleutelhanger btw, wel handiger), ja, boos worden heeft idd geen zin, het is je eigen schuld... |
Het is me wel een keer overkomen...bij ons moet je dan vijf gulden betalen, dan stellen ze wat vragen over de jas, zoals 'wat zit er in de zakken' enz. daarna krijg je 'm zo mee...geen problemen ofzo...maar als ze echt moeilijk zouden doen zou ik me legitimeren, en als ik dan die jas niet zou terugkrijgen, aangifte doen van diefstal (door die garderobevent welteverstaan)
|
Ik was een x uit met mijn beste vriendin en toen hadden we dat bonnetje aan een goeie vriend gegeven.. we wouden weg gaan en nergens die jongen te vinden.. dus wij zo naar boven naar die gaderobe en vertellen dat die jongen ons bonnetje had.. dus wij mochten gelukkig omdat we daar elke week kwamen in de gaderobe onze jassen ertussen uit halen http://forum.scholieren.com/smile.gif hadden we onze jassen eindelijk gevonden staat die lul voor ons neus
|
Bij ons moet je of je adres geven en hem later(lees: maandag) ophalen, of wachten tot iedereen weg is en dan voor 10 gulden je eigen jas terugkopen. Ik zou voor die laatste optie gaan.
|
het beste wat je kunt doen is het volgende: overtuig de garderobe-mensen dat je kan bewijzen dat het jouw jas is.
Dus je vertelt bijvoorbeeld dat er in je rechterbinnen zak een nokia 8210 met lila-frontje zit enz. enz. Als die persoon redelijk is, dan moet er toch geen probleem wezen??? |
hehe dat heb ik best vaak gehad, soms moest ik superlang wachten tot iedereen weg was en zeggen wat in de zakken zat. een andere keer kreeg ik me jas na lang zeuren gelijk mee, wel nadat ik had gezegd wat er in mijn zakken zat. (anders had ik geen vervoer naar huis als ik had moeten wachten)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |