![]() |
The Green Mile
komt vandaag. wil m zien, heb m nog nooit gezien, wat vinden jullie ervan? waar gaat het eigenlijk over. :D
|
*same here*
whaha ik wil m ook zien, ik hoor altijd van iedereen dat dat zooo'n goeie film is en bla, dus ja dan ga k m maar kijken heh? ik heb ook totaal geen idee waar tie over gaat, naja t is iets met oorlog geloof ik? :o |
neej niet met oorlog. het gaat over een gast die in de dodencel terrechtkomt. heel goed verhaal, echt een van mijn lievelingsfilms .ook al iets van 7 keer gezien ofzo
zeker kijken (alweer :) ) |
Citaat:
|
Euh, ben je niet in de war met "Saving Private Ryan"?
't gaat hier over een gevangenis bewaker en gevangene... hem um nog nooit gezien, maar al tig keer gehoord dat die zeer goed is, dus ga um zeker weten kijken... :D |
Citaat:
hm ik weet toch bijna zeker dat dat de voorkant is..hm ff opzoeken :confused: hm wel met Tom Hanks dus, maar niet die voorkant...hm naja dan weet ik t ook niet, welke voorkant ik bedoel whaha :) |
Ronduit geweldige film, een van de drie films waarbij ik had moeten huilen :) Ga 'm zeker kijken, heb het begin nooit gezien.
|
Klopt wel hoor, Tom Hanks speelt erin. Alleen is hij dus geen soldaat, maar de gevangenisbewaker.
Zie hier een plaatje (met Tom Hanks links): http://images.ibsys.com/sh/entertain.../greenmile.jpg Die grote gast in het midden is dus de gevangene en zit in de dodencel. Toch blijkt hij een klein hartje te hebben, maar ik zal niks verklappen verder over de film. Absoluut de moeite waard, dat kan ik iig wel vertellen!!! Kheb hem nog maar één keer gezien, maar kheb hem sinds kort ook in huis, dus ik ga nog zeker vaker kijken! |
Iets te lang, maar nog wel de moeite waard.
Shawshank Redemption was wel beter :cool: |
Schitterende film. Best ontroerend, als... Nou goed, jullie moeten hem zelf maar kijken ;)
Hij is echt de moeite waard. :) |
ik heb alleen het begin een keer gezien, dus k ga m nu maar eens helemaal kijken.. hoop dat k deze keer al die bewakers eens uit elkaar kan houden :D ze lijken allemaal zo op elkaar..
|
naja ik ga m gewoon kijken en dan kijk ik wel wat ik ervan vind :) maar volgens mij issie wel goed ja
|
heb m twee keer gezien. goede film (y)
of shawsank r. beter is weet ik niet. ik vind die gigantische neger wel :cool: ik ga misschien het begin kijken maar zeker niet het einde want ik heb een hekel aan hart van nederland |
zekrs goede film, een aanrader :) (y)
|
oeeeh ik ga hem zien.
het is 1 van me lievelingsfilms maar dan moet ik vast weer janken :( |
Hield m'n aandacht vast van begin tot eind.
Gewoon een fantastische film die je gezien moet hebben. |
dat ding is drie en een half uur! dat past niet op een videoband :D
en ik ga niet tot kwart over twaalf tv kijken.....:D |
*is aan t kijken* :)
maar het is niet handig dat ik t boek al heb gelezen.. geen verrassingseffecten :( |
Ik ben 'm aan't kijken nu, maar ik vind dat met al die zooi uit z'n mond een beetje jammer, dat was niet echt nodig geweest. Voor de rest bevalt 'ie me heel erg goed, tot nu toe.
|
echt super film... ga ook maar een keertje het boek lezen...
|
Ik moet zeggen dat ik het verhaal wel wat oversentimenteel vindt, en het hangt vol van de toevalligheden....Wel vermakelijk allemaal, maar zeker niet de beste film ooit :) Maarja wie ben ik om dat te zeggen? :)
|
mooie film (y)
|
wooooooooowwww wat een goede film!!!!!!!!
Ik heb gewoon heel erg zitten huilen bij de executie... Nog nooit zo erg lopen janken tijdens een film... echt een geweldige film gewoon.. valt verder niets over te zeggen |
Yup.. goede film..
Ik zat wel ff raar te kijken toen john zo'n gave bleek te hebben... niet zien aankomen :) |
gisteravond niet meer afgekeken. Is totnu toe een hele mooie film maar ik ga hem straks ff afkijken (we hebben de video :) (y) )
|
Geweldige actie van SBS 6 om alle stukjes uit de tweede executie waar Delacroix's hoofd te zien is eruit te knippen.
Nooit gedacht dat Nederland zulke f**king censuur zou toepassen. |
gezien gezien, kvonnum echt heel erg super!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond em niet zo goed als ik verwacht had, maar dat ligt ook aan mezelf. Ik moest wel huilen, maar ik vond em niet fantastisch.
|
Citaat:
Heb ik liever dat ze de film gewoon op een later tijdstip uitzenden of desnoods in twee delen. |
Gewoon huren, op SBS heb je reclame's en de Hart van NL er tussen.. Is echt wel een goede film :)
|
vond ut een superfilm! (y)
|
ai ai, ik heb m voor de helft bekeken, want ik viel in slaap..
als hart v. nederland er nou niet was geweest dan had ik het misschien wel gered.. maar ik denk dat ik de film maar een keer ga huren :) |
Ik had 'The green mile' al in de bioscoop gezien, mijn pap vond hem langdradig... :confused: Heb geen idee hoe hij daarbij komt, ik heb gisteravond natuurlijk weer gekeken en ik vond hem opnieuw prachtig en verrasend en ontroerend en... Maar de ster van de film vind ik toch wel Mr. Jingles ;) !
|
Citaat:
Mr. Jingles is fantastisch :) |
Jaaa! Hij was helemaal stoffig en oud op het laatst, aahhh dat was echt geweldig :)
|
Wel een mooie film. Zet je wel aan het denken.
Censuur? Op sbs? Belachelijk. |
Nu moet ik hem dus nog een keer kijken.
Sorry, had er nog achteraan gemoeten |
Citaat:
|
echt een geweldige film!!!!
|
ik vind alleen als je hem voor de 2e of 3e of meerdere keer ziet, dat je dan toch wel merkt dat het op het laatst een beetje langdradig wordt... maar blijft goede film :)
|
een enorm coole film, i had hem al vaker gezien
|
Gemist !!! Alweer :mad: door mijn toetsweek !!! :mad: :eek:
|
Ik vond hem de eerste keer geweldig, en nu dus de 2e keer helemaal niks... Ben halverwege ook maar gestopt ...
|
Was al de 3e keer dat ik hem zag :) Hij blijft echt heel mooi! (y)
|
Mijn moeder vertelde me net dat Bill de moordenaar was van die twee meisjes. Dat had ik eigenlijk helemaal niet begrepen. Ik dacht te zien dat die meisjes die John had proberen te redden zwart waren en de meisjes die Bill vermoord had blank. Wat stom. :S
|
hij is eg onwijs mooi! (y) :D
net gekeke (we hebben hem opgenome) er is nix negatiefs aan ofsoo super ontroerend, verrekt goed gespeelt, gwoon...alles is geweldig dit was mun 2de keer da ik hem zag, de eerste was ik nog un klein guppie en toen snapte ik er nix van |
Citaat:
Leeftijd: 12 http://64.207.13.28/mysmilies/contrib/ed/wink2.gif |
k heb um vanochtend afgekeken....echtsuper mooi en ik heb vet zitten janken... maaruh die muis is wel errug oud....minstens 64 :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |