Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Pitchshifter en will haven - split up (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=348171)

86dagreed 20-01-2003 16:35

Pitchshifter en will haven - split up

En da's best zonde

Pitchshifter dus op onbepaalde pauze
en will haven, de zanger wil niet verder.

Pitchshifter vond ik toch wel erg vernieuwend, zeker met de geweldige cd 'www.pitchshifter.com'. Originele band , die drum and bass met punk kon vermengen

Will haven, tja, de riffs zijn bijzonder, de zanger was geen wereldzanger, maar de riffs waren aangenaam.

Nu is dti volgens machina 82 wel weer een drama, maar goed, dat ligt dit keer aan zijn kennis van muziek (als hij met de opmerking komt:P)

GiFkOnIJn 20-01-2003 16:37

Pff ik vind Will Haven meer zonde dan Pitchshifter, maar dat is een kwestie van smaak :)

Roxy 20-01-2003 16:48

pitchshifter *huilt*
argh onbepaalde tijd pauze, ze moeten wel weer bij elkaar komen hoor... want want want... ik heb ze nog nooit live gezien, en dat terwijl ze twee jaar geleden hier om de hoek zown beetje optraden *slaatzichzelf* zucht :( ditvinkechtnieleuk...

86dagreed 20-01-2003 16:57

Citaat:

Roxy schreef:
pitchshifter *huilt*
argh onbepaalde tijd pauze, ze moeten wel weer bij elkaar komen hoor... want want want... ik heb ze nog nooit live gezien, en dat terwijl ze twee jaar geleden hier om de hoek zown beetje optraden *slaatzichzelf* zucht :( ditvinkechtnieleuk...

nooit live gezien! Schaam je:P Ze zijn echt heel goed live, vooral de drummer. Energieke optredens ook, Dynamo 1999 was echt een van de best concerten van dat jaar.
Tilburg was ook goed.

Nighttime Bird 20-01-2003 17:58

Jammer, jammer, jammer. :( Vooral van Will Haven....

Carn 20-01-2003 22:36

Jason Bowld HEERSCHT

Roxy 21-01-2003 13:06

Citaat:

86dagreed schreef:
nooit live gezien! Schaam je:P Ze zijn echt heel goed live, vooral de drummer. Energieke optredens ook, Dynamo 1999 was echt een van de best concerten van dat jaar.
Tilburg was ook goed.

shut up :p tis allemaal de schuld van mn ouders dat ze me toen nog te jong vonden om alleen naar concerten te gaan :D en ik had dit jaar ook naar pitchshifter met ill nino in keulen willen gaan maar dat was ook al nie goed :( maar kben al nie meer jaloers, dr is namelijk een redelijk grote kans dat we/ik in maart een weekje london doen eigenlijk voor pitchshifter maar dan pakken we meteen nog een paar andere bands erbij :D

overthestars 22-01-2003 09:00

Arrghh! Ik moet Pitchshifter wel eens zien live hoor!!

machina82 22-01-2003 10:19

WAT EEN DRAMA !!!

voor pitchshifter die wel enigzins okay waren,

WAT EEN PLEZIER !!!

dat will haven uit elkaar is ...

Roxy 22-01-2003 11:41

Citaat:

SadisticSacredWhore schreef:
Arrghh! Ik moet Pitchshifter wel eens zien live hoor!!
word ook een retourtje engeland voor jou dan :p ik ga waarschijnlijk naar de eerste show 13 maart in cambridge..

en wie is will haven? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.