![]() |
ff vraagje
ik heb ff vraagje, mischien beetje onnuttig maar ik wil het gewoon ff voor de zekerheid weten...
ik ben aan de pil en heb laatst beetje sex gehad enzo, maar ben niet met hem naar bed geweest, wel de rest zal ik zeggen... maar als je aan de pil bent (en ook al was ik wel met hem naar bed geweest) kan je toch niet zo snel zwanger worden? want je kan toch ook zonder condoom neuken als je aan de pil bent? |
|
je hebt wel sex gehad? maar neit naar bed geweest? maar wel de rest gedaan?
:confused: maar idd: http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=pil :) |
ik kan antwoord op me vraag niet vinden daar:S
heeft iemand antwoord voor mij? alvast thnx greetz |
De pil zorg ervoor dat er geen eicel vrijkomt en dat die niet bevrucht kan worden.
Het condoom houdt zaadcellen tegen en geslachtsziekten. Alleen de pil kan goed als je zeker weet dat je vriend niets heeft. |
Citaat:
|
Ja, Marieke. Als je het met Wayne doet, kan je het best zonder condoom doen, mits jullie het beide aandurven ivm soa's. De pil is in principe (lees: zou in principe moeten zijn) afdoende tegen zwangerschap.
|
Citaat:
maar thnx...tis nu duidelijk, en wayne zit vol met soa's ... tis een neger :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan altijd zwanger worden, wondermiddeltjes die 100 % betrouwbaar zijn bestaan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk aan nachtelijke verkrachting! Uhum. Ik denk dat als je het hele kippenhok eruit laat halen en het van onder dicht laat naaien en vervolgens hem zijn ballen en zijn pik afhakt, je redelijk safe bent! |
Citaat:
|
Citaat:
Topic dicht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |