![]() |
Ik kom er niet uit.... :(
Uhhmmzzz... een vage vraag maar owké.... :D
Ik zit te twijfelen welke vak ik volgend jaar zal kiezen.... Filosofie of Spaans....... Ik weet nog niet eens wat ik wil worden.... :( dus moeilijk...... Wel zou ik graag Spaans willen leren omdat ik dan met de rest van m'n familie ken praten... :) Maar filosofie lijkt me wel interessant........... |
ik zal filosofie doen, daar heb je in het algemene leven meer aan.
|
Citaat:
Citaat:
Scarygurl: Je halve familie is dus Spaans? :) Dan zou ik toch Spaans doen, lijkt me wel duidelijk! :) |
Filosofie is niet boeiend als je geen intentie hebt om het te gaan studeren. Spaans heb je zeker wat aan, omdat je jezelf in zeer veel landen verstaanbaar kan maken.
Kies Spaans.. |
Kan je het dan niet allebei kiezen?
Dan kan je het toch altijd nog laten vallen...? |
Citaat:
Maaaar... ik ben wel goed in talen.. dus Spaans zou ook nog eens een eitje zijn :D Dat lijkt me dus verstandiger.... But..... gelukkig nog veel tijd om na te denken... :) |
Ik zou voor filosofie gaan, de Spaanse taal kan ja altijd nog leren. Je kan op cursus Spaans gaan ofzo. Laat je droom niet varen!
|
Als je goed in talen bent, talen leuk vindt en de taal kunt gebruiken (bv. bij je familie), dan zou ik Spaans kiezen.
|
Hangt ervan af wat JIJ belangrijker vind en of je er later ook wat aan hebt.
Zelf zou ik Spaans kiezen, wat heb je nou aan filosofie???? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het antwoord op deze vraag vanzelfsprekend zou zijn na het 'beter lezen' van de vraag, vraag ik mij af of de vraag sowieso enig nut heeft. :P |
Citaat:
me dunkt dat je meer aan spaans hebt in het algemene leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij denkt er dus blijkbaar anders over... ;) En inderdaad.... Voor Spaans ken k nog altijd een cursus volgen.. |
moet je voor jezelf bepalen, ik heb spaans gedaan, vond het echt een hele leuke taal.
|
Dat Spaans me zal bevallen staat zowieso vast... Ik ben goed in talen en ik vind het wel leuk.....
Maar ik ben meer een 'denkertje' en ik denk niet dat ik wat wil worden later met talen, dat lijkt me niet echt boeiend of zo :p Dan wordt het dus puur om met m'n familie te kunnen praten... En das ook geen ramp... ik ken Engels :) |
Ik heb zelf filosofie in mijn pakket, maar ik vind het zooooooooo saai, kijk het is wel makkelijk, ik bedoel, ik hoef er niet echt moeite voor te doen. :D En ik denkdat ik voor spaans meer moeite moet doen. Maar geloof me, wat ik nu in een jaar heb geleerd met filosofie is niets. Ik heb geleerd over "boomheid" :rolleyes: waarom schudt de boom heen en weer? komt dat doordat het waait of wil de boom de bladeren van zich af schudden? :confused: Niet echt iets waar je veel aan hebt in je verdere leven :) tenzij je natuurlijk filosofie wil gaan studeren. Als ik jou was zou ik spaans gaan studeren, maar je moet het natuurljik zelf weten.
suc6 iig! xxxxxxxx |
Citaat:
Groetjes, Lidy |
Owké mensen..... ik ben er uit.... :) (dankzij jullie hulp, dus THANX!)
Het wordt filosofie :D Veranderen van ged88 ken ik altijd nog :p |
Citaat:
|
Ik weet ook niet waarom :confused:
Maar ja................ ik moet het hier mee doen :) |
Citaat:
|
Kies Spaans, dan maar niet filosoferen.
Met je familie praten lijkt me handiger, of kun je ook gebarentaal? Slimmerdjuh |
kdenk dat je inderdaad meer aan spaans hebt, voor je familie, al is filosofie wel heeeeeel leuk. Allebei? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |