![]() |
Bands die waarschijnlijk niemand kent...
of niet veel, post ze en we will see....
Butter 08 ?!? |
red roses for a blue lady [metalcore]
acursed [crust/hardcore] atari [old skool sxe hardcore] few left standing [metalcore/nu-metal] negate [metalcore] the hope conspiracy [metalcore] |
Heeft dit topic ook nog een doel..?
|
Citaat:
|
linkin park :p
ehm... skumdum retisonic |
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je 10 demo's in een keer koopt, betaal je slechts 79 euro (y) |
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om een lans te breken voor:
Tarwater (electronica/post-rock/experimental/indie) Lali Puna (ambient pop met "electrotwist") Kreidler (experimentele ambient-techno) Faust (jaren '70 Krautrock) Amon Duul II (jaren '70 Krautrock/psychedelische rock/improv.) Trans Am (post-rock/experimental) Cousteau (Britse sadcore/chamberpop, voor liefhebbers van Tindersticks) Fizzarum (Russische experimentele techno, combi tussen Autechre, Plaid en Orbital) |
Citaat:
kep nix met dat heidense ;) maar tis wel chill. |
pneumatic detach [industrial/noise]
mono no aware [powernoise/industrial] and oceans [industrial/metal] lolpix [idm] dna le draw d kee [ambient] the black heart procession [goth./rock] death in june [darkambient] the chameleons [new wave/post-punk] buried alive [metalcore] micropoint [tekno] de meeste bands zijn wel bekend, maar over het algemeen kennen alleen mensen die echt into een bepaald genre zijn ze.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb al 3 nummers binnen |
Citaat:
Red roses heb ik laatst nog een cd van gekocht. Zijn wel vrij bekend hoor. En Hope Conspiracy is ook goed bekend, die cd is gewoon goed te verkrijgen hier. Maar dit topic, alsjeblieft een slotje, zo kan je alle namen van de buurt opnoemen, dat heeft toch geen zin |
nee geen slotje, handig topic dit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NEGATE HEERSCHT TROUWENS HEEL HARD heeel brute metalcore volgesn mij zijn er meer negates :\] |
Vervamon ''Hexen Tanz"
gejat van wumpscut dus :p |
20 punten voor alle band-noemende mensen in dit topic :)
|
plasma
dislimb lust of decay gronibard Catastrophic pentacle brutality odious sanction virulence agiel gut sublime cadaveric decomposition pigsty |
nouja, misschien koop ik nog wel een demotje om die arme jongen financieël te ondersteunen.
|
Citaat:
kben bang dat ie dat zelf niet eens weet :D Gejat van Mortiis eerder... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Dirty Three
|
psidream (drum 'n bass)
krii (drum 'n bass) cex (idm) super_science (idm) idmonster (idm) aardvarck (idm, ambient) aisth (triphop) niet allemaal even onbekend maar ik kan me voorstellend dat er mensen zijn die er nog nooit van gehoord hebben |
Citaat:
maak dat de kat wijs. |
Citaat:
|
Mortiis heeft geen gelijknamig nummer??
btw, check wumpscut eens als je vervamon goed vind, vooral de ambient tracks.. zoals ''Jesus Gone'', ''Overtures'', ''Neolithic Heartbeat'', ''Rotten Meat'', ''The Day's Disdain'', ''Draussen'', ''Irak I'', ''Irak II''.. etc :D |
Citaat:
|
ok, je hebt gelijk
ohja nog een band : Anaal Nathrakh. |
Haat
Vazal Fluisterwoud Heidenland Dimmu Borgir :) |
Citaat:
'k kon ze overigens nog niet hoor. :) Nu gelukkig wel :) |
Citaat:
ik ken ze allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
owja band: Amish Oatmeal bijvoorbeeld herrie overigens Ende Nazxul zeer heersende BM |
winterkalte [noise/industrial] aanrader dus (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Kheb trouwens ff gechecked, Mortiis en Wumpscut zijn ongeveer gelijk begonnen, dus Vervamon heeft het gewoon van Mortiis gejat, en niet van (indirect) Wumpscut :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"We begin bombing in 5 minutes" |
ik zeg ook niet dat het hetzelfde is maar je kunt het wel kewl vinden
..dacht ik :p ik vind van wel iig.. je hebt waarschijnlijk een nieuwe versie van jesus gone gehoord want die is volledig ambient in de eerste versie (en prachtig) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |