![]() |
Zoals het was...
Als het even donker wordt in het heden,
ren ik terug naar hoe het vroeger was, Houd ik me vast aan het droombeeld, Dan zit ik weer met jou in de klas. Het liefst zou ik daar verder leven, Maar ik vergeet dat jij al verder bent, Je bent niet meer zoals je toen was, Nu volwassen en geheel onbekend. Nooit zal het meer zijn zoals het was, Wij samen, we zijn uit elkaar gegroeid, Zal ik ooit beseffen dat het over is, dat het nooit meer zo wordt zoals het was, altijd zal ik me afvragen wat ik mis, Zat ik nog maar bij je in de klas... Was het nog maar zoals het vroeger was... Welke laatste zin is beter? Ik vind de laatste, maar dan zit je met 3x was in die strofe :S... iemand tips? |
euhm ik ga is effe moeilijk doen e, ma ik zou niet keizen tussende twee maar gewoon zo laten staan, achter elkaar, ik vind het best geslaagd zo :)
xx |
Citaat:
|
'k vind em echt mooi :)
En nou ja, dat stukje als laatste weer met de klas, dat maakt 'em echt heel goed :) hmmm :) |
Citaat:
|
was het nog maar zoals het vroeger was is spreekwoordelijk een hele lastige zin...Ik vind je gedicht overigens wel goed, begint erg spontaan en laat voelen maar je zwakt erg af aan het einde...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |