![]() |
Als de scholieren het voor het zeggen hadden dan....
Scholierenverkiezingen:
PvdA: 41 VVD en CDA: 23 Groenlinks en SP: 16 LPF: 10 Wat als de scholieren het voor het zeggen hadden.. |
Had meer bij GL/SP verwacht en minder bij PvdA.
|
Scholieren zijn geen studenten he..
|
nee idd, en wel naapertjes van hun ouders die dat volgens de peilingen nu ook veel gaan stemmen.
en als de scholieren het voor het zeggen hadden... ...zou het een zooitje worden. |
Wat ga je stemmen?
-VVD Waarom? -Mijn ouders stemmen erop :rolleyes: OMFG (n) Dat was dus zo'n gozer op het journaal over die verkiezingen. |
Als de scholieren het voor het zeggen hadden dan, zouden er geen scholieren meer zijn om het voor het zeggen te hebben ( :confused: )
|
Citaat:
Nee, dat lijkt me niet wat, dat scholieren het voor het zeggen krijgen. Het merendeel is niet geinteresseerd in de politiek en weet dus ook niet waar ze het over heeft. |
Zelfs al was de stemuitkomst anders, dan zou ik blij zijn dat de scholieren het niet voor het zeggen hebben...
|
Citaat:
Waar stem je op? -NCPN Waarom? -Ik vind het wat anders dan normaal. Niet dat ik weet waar ze voor staan... *verhaaltje* Je bent dus voor een communistisch Nederland? -Nee, want ik weet niet waar ze voor staan... OMG |
Citaat:
|
Die kinders hebben niets in te brengen en men weet ook niets van politiek nederland af. Die peiling was enkel van amusante waarde, maar verder niets.
|
Zelfs de Partij van de Toekomst (ja, die van de Minister van Feest (n)) kreeg 5 zetels en de Partij voor de Dieren 3.
|
Deze peilingen zijn over het algemeen een goede vooruitblik,
alleen in het echt is het allemaal wat meer gematigt.. de winnaar zal PvdA zijn, en er zal minder over blijven van cda en VVD... LPF zal zo te zien ook nog een paar zetels halen, en misschien wel een zetel voor de partij van de toekomst :) |
Citaat:
|
Daarom is het ook zo jammer dat Groenlinks / D66 voor een verlaging naar 16 jaar is.
Kom op hee, mensen zijn dom, lang leve het Fuehrersprinzip! |
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, heeft iemand het jeugdjournaal gisteren gezien? scholieren boeien me niet, ik wou dat kinderen konden stemmen, ze kozen namelijk allemaal voor de SP die gastjes van 11 en 12.
|
Citaat:
hadden van mij niet gehoeven, maar sommige vragen waren wel leuk bv: Meneer Zalm, als het land vol is, waarom wil u dan nog meer wegen aanleggen? En volgens mij kozen bijna al die kinderen voor de PVDA of SP, en maar 1 of 2 voor de VVD :) |
Citaat:
|
Zag net nog een klasje dat zelf zogenaamd ging stemmen in de klas, groen links kwam d'r als grootste uit maar na uitleg van de leraar waren ze allemaal voor pvda.
Zo zou het dan gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |