![]() |
DVD: Engelse films Spaans gesproken?
Even een dringende vraag: weet iemand of er 'normale' films bestaan waarvan er op DVD de functie zit dat je hem ook in het Spaans kan luisteren? En dan bedoel ik dus NIET ondertitelen ;)
Thx! |
in Europa is dat moeilijk.....als je je DVD's uit Amerika haalt is er een grote kans dat hij ook spaans gesproken is...
|
Sommige DVD's hebben dat wel...alleen weet ik niet welke. Zou je zelf moeten nagaan.
|
Citaat:
|
Warner Bros en A-Film DVD's hebben meestal meerdere talen, zou je daar even wat uit moeten zoeken.
|
Volgens mij wel, dat staat dan achterop de DVD
|
in Nederland nemen ze steeds minder moeite om er meerdere talen op te zetten (met Spaans moet je geluk hebben), maar binnen Europa zijn ze natuurlijk wel te krijgen; bij importfilms moet je natuurlijk wel ff letten op de regiocodes...
|
Ik heb Lord of the Rings in het Spaans,maar wel in Spanje gekocht :)
|
Wat koel, LotR in het Spaans!
Het valt me trouwenz ook op dat op heel veel DVD's je zelfs in het Hongaars kan ondertitelen, maar niet in het Spaans! Ze boycotten Spanje gewoon! :( ;) |
Ik heb wel een dvd die heel erg veel verschillende talen kan, maar of er ook Spaans bij zit..
Meestal staat dat idd achterop gloof ik.. |
Bizar onderwerp.
|
wij hadden er laatst een met hongaars na gesynchroniseert (klopt die spelling? hnjeh, schijt...)
dat was bizar! Wel grappig |
Spaans is egt de mooiste taal ter wereld!!!!!
|
Citaat:
@owlbeer: it certainly is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |