![]() |
Dichter top 3 DoP
Oke, geen gedicht, maar wel iets ovr gedichten.
Wie is volgens jullie de beste dichter(es) op DoP? Een top 3 ... *nederlands en engels gescheiden* Nederlands: 1) Secreet 2) Anneee 3) weet ik (nog niet) [edit] 3) Gothic of iamre18 [/edit] |
hmm moeilijk
1) Internationalist 2) Medea 3) Murwari denk ik ;) |
1) Secreet
2) Ratsja 3) Just Johan & Flurry :D XXXX Fan |
NLs
1. Secreet 2. Leonoor 3. Anneee of iamre18 Engels 1. Morphia 2. Dark Voice 3. Moenbase / Kimry |
1) iamre18
2) InsaneClown 3) Gothic, Kimry, Secreet, Myself!, Morphia, Leonoor Moeilijk... :( Ik vergeet de helft... dus.... iedereen op nummer 3! :D |
1. Anneee
2. murwari 3. Myself!/Gothic |
1 tacidvs
2 Gothic 3 Kimry |
Citaat:
|
Het nadeel met zulke topics is dat je naamsbekendheid moet hebben.
Wat je verkrijgt door goede gedichten te posten, uiteraard. Maar ook door deze frequent te posten. Ik weet zeker dat niet een van jullie hier zonder te zoeken nog meer dan 3 titels van gedichten van mij kan opdissen. Niet dat ik zeg dat ik een goede dichter ben zonder naamsbekendheid, maar toch. Ik las hier een tijdje geleden een gedicht van iemand met 5 posts ofzo, maandje geleden gok ik, iets langer. Dat was een beter gedicht dan elke andere die ik hier had gelezen. Dan ben je een goed dichter. Maar in zo'n topic als deze wordt je niet genoemd. Damn shame. Damn shame... |
waarom vindt iedereen de gedigten van secreet zo goed?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En de mensen die meer kwaliteit, maar minder kwantiteit posten worden dan niet opgenoemd, wat zo jammer is... |
Citaat:
2. 't is jammer, maar ja, wel logisch, denk ik. Zie ook stukje bij 1. |
hmzz, heb hier eigenlijk niet zo'n zin in. Heeft naar mijn idee niet zo veel zin.
(Een onderscheid maken, tussen welke gedichten van iemand je aanspreken, gewoon om de inhoud(1) omdat ze technisch/qua vorm etc mooi/ goed in elkaar zitten(2), orginaliteit(3), Goede verwoording(4), Combinatie van(5)). Groets, |
Citaat:
|
Citaat:
@Type, alsof jij geen naamsbekendheid hebt. Jij komt sowieso al met het 'dichtopdracht topic' waardoor mensen je kennen... En ik kan van niemand 3 titels van gedichten opnoemen, zelfs niet van de mensen die ik IRL ook ken, en van wie ik de gedichten altijd lees... |
Ik hou niet van sekreten, en namen onthou ik toch al niet. Ik zou Anneee hier willen neerzetten, maar wat schrijft ze? nog steeds niets gelezen ;)
(y) :D Voor mij zijn jullie allemaal goed hoor :D (y) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
(ja, ik heb een 4 gehaald :( ) |
Flurry, Fun4ever en Iamre in no particular order. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |