![]() |
Ozonlaag
Beste mensen,
Ik moet een po maken over de ozonlaag. Nu was mijn vraag of jullie me info zouden kunnen geven over eventuele ozonlagen op alle andere planeten of de reden waarom ze er juist niet zijn. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mvg, aaron |
geen ozonlagen op andere planeten. daar heb je namelijk zuurstof voor nodig en dat is best zeldzaam.
eva (vraagt zich af hoeveel van die klote-good-for-nothing profielwerkstukken en po's jullie daar moeten maken. vage mensen! :confused: ) |
Algemene Natuur Wetenschappen is echt een brak vak.
Zelfs de leraar vind dat :) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROGNGNGN |
Citaat:
|
Nee ik kom niet van vkr
|
Citaat:
maar aron, meid, hoe is het met je school? 3vwo, of was het nou 4? |
Waarom moet ik jullie, de laagbegaafden onder mij, toch steeds uitleggen dat ik GEEN VWO doe maar GYMNASIUM, en dat MAGIC ZIELIG IS.
|
Citaat:
maakt toch ni uit, tis allemaal simpel |
lachwekkend ventje... Maar laten we eens ontopic gaan... google geprobeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
(zo wordt dat bij ons tenminste genoemt, ik zit zelf ook op vwo, gymnasium) |
Citaat:
|
Citaat:
Zuurstof is O2 en ozon O3. Dat zijn volgens mij heel andere stoffen. Ps. Wij moeten voor elk profielvak en voor maatschappijleer, geschiedenis en ANW een PO maken, en 1 PW in de hele 2e fase. Wij zijn niet vaag, de regering is vaag. |
Blaaaaahhhht..
En ik zit op de Academia Lugduno Batava Libertatis Praesidium....(voor niet latijners: Univ. Leiden) Lekker boeiend om de nederlandse taal door de latijnse te vervangen. Nu over de viviradix ozon (oef dat kost VEEL moeite), die zijn er idd niet (op de voor ons bekende planeten dan) omdat daar, zoals eerder opgemerkt O2 voor nodig is. Er wordt wel wat onderzoek aan gedaan, maar om daar een hele PO aan op te hangen. Ik denk dat je het beter dichter bij huis kan zoeken. Abunde est orbis terrarum conquirere of zoiets... :D |
O ja, ga nou niet vertellen dat die zin niet klopt: ik was nooit slim genoeg om Latijn te leren...;)
|
Citaat:
|
Ik had meer zoiets bedacht als: er is een hele wereld ('orbis terrarum', [the whole world]) te ontdekken.
Zoals gezegd ik heb "gewoon" VWO gedaan :) |
Citaat:
ontopic: geen O3 zonder O2 geen zin om het uit te leggen |
Jullie zijn dom
Ik ben slim |
Waarom vraag je ons dan over de ozonlaag? :rolleyes:
|
Citaat:
en aangezien je zelf de offtopic discussie uitlokt zie ik niet in waarom dit topic open zou blijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |