Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   zwangerschapstest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=349110)

HipHopSter 21-01-2003 13:06

zwangerschapstest

weet iemand welke zwangerschapstest ik het beste kan gebruiken, ik wil nameiljk voor alle zekerheid testen of ik zwanger ben of niet.
Ik wil hem graag online bestellen maar ik weet dus niet of de test die ik evt zou kunnen bestellen betrouwbaar is, het gaat om de test Micro Lady Pregnancy Tester
is dit een goede test en zo nee welke zou ik dan moeten bestellen? alvast bedankt voor jullie informatie.

spacegirl 21-01-2003 14:08

ik ken t zelf niet, nooit dat merk verkocht ofzo, maar volgens mij kun je t beste bij de dokter of bij de drogist of apotheek een zwangerschapstest halen.

In principe zijn alle zwangerschapstesten in de winkel goed, maar of dat wat je kunt bestellen goed is weet ik niet, omdat we t zelf niet verkopen

Quiana 21-01-2003 15:31

Je kan het ook gewoon bij de drogist oid kopen,
waarom bestellen..?
Als je het echt zeker wilt weten,
kan je volgens mij zo'n test
in het ziekenhuis laten doen..

Qimm 21-01-2003 15:34

testen bij de drogist zijn net zo betrouwbaar als die ze bij de dokter hebben. Het maakt niet echt uit welke test je gebruikt. Ze zijn allemaal wel goed hoor.
wel ff de bijsluiter lezen hoor

Balance 21-01-2003 18:21

Citaat:

Qimm schreef:
testen bij de drogist zijn net zo betrouwbaar als die ze bij de dokter hebben. Het maakt niet echt uit welke test je gebruikt. Ze zijn allemaal wel goed hoor.
wel ff de bijsluiter lezen hoor

idd, ze zijn allemaal precies hetzelfde.

net als met zo veel dingen: zelfde inhoud, ander naampje, andere prijs.

en ga gewoon naar de winkel joh: de mensen die daar werken letten echt niet op wie er daar een test koopt hoor. Dat interesseert hen niks. (verkoop ze zelf ook en ik onthoud echt niet wie er zo'n ding heeft gekocht!).

spacegirl 21-01-2003 18:53

Citaat:

linda85 schreef:
idd, ze zijn allemaal precies hetzelfde.

net als met zo veel dingen: zelfde inhoud, ander naampje, andere prijs.

is niet waar, de testen in de winkels wel, die zijn goed gekeurd ect. maar merken die er niet liggen daar gaat t nu over

Qimm 22-01-2003 11:09

Citaat:

spacegirl schreef:
is niet waar, de testen in de winkels wel, die zijn goed gekeurd ect. maar merken die er niet liggen daar gaat t nu over
hoe bedoel je?

spacegirl 22-01-2003 11:50

Citaat:

Qimm schreef:
hoe bedoel je?
t gaat hier om een merk wat ik nooit van gehoord heb, nooit op mijn werk verkocht heb, en volgens mij ook niet in de winkels ligt, wat in de winkels ligt, is goedgekeurd, maar hoe zit t met merken dat over internet, wat daar gaat t hier over, verkocht worden?

Qimm 22-01-2003 14:19

hmmm van merken die over inet verkocht worden, weet ik niet of ze goed zijn... Ik ga er vanuit dat dat ook wel betrouwbare testen zijn. je bent iig het godkoopste uit bij de drogist. Dat zijn betrouwbare testen!

Ilona1 22-01-2003 14:44

Alle testen zijn goed hoor. Waarom zouden ze anders in de winkel liggen? Er moet toch ook zo'n keurmerk opzitten van CE ofzo :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.