![]() |
Doe jij je bh uit als je gaat slapen?
Ik laat hem namelijk altijd aan s'nachts, ik weet niet waarom, als het een fijne bh is, vind ik dat toch lekkerder zitten...
nu krijg ik daar echt altijd commetaar op :o iedereen vidn dat raar enzow, maar 1 vriendin ken ik die het ook doet :) maar juh mijn vraagjes... doen jullie hem aan of uit? (wil nu toch wel weten of ik echt zown freak ben alsk hem aan hou :D) en is het slecht om hem aan te houden? ( heb ik namelijk wel eens van gehoord) |
ja ik doe hem uit. het is beter omdat het in vreemde slaaphoudingen de bloedsomloop kan verhinderen. de andere redenen waarom het slecht is kan ik me niet meer herinneren.
|
Ik doe hem altijd uit, maar vergeet het wel eens :)...
Ik heb ook gehoord dat het slecht is, maar waarom weet ik niet? Mijn zusje laat hem wel altijd aan trouwens... |
ik doe t altijd uit, ik moet als ik slaap niks om mijn lijf hebben, maar ik dacht dat t slecht was voor je bloedsomloop ofzo wat ze zeiden
|
Doe hem altijd uit,
anders wordt mn huid geïrriteerd.. Geen idee of het slecht is, denk wel dat het idd invloed op je bloedsomloop kan hebben als je het altijd doet ofzo.. |
Ik doe hem ook altijd uit. Is gewoonte. Maar volgens mij is het niet beter/slechter om hem aan te houden dan uit te doen.
|
natuurlijk, mijn borsten moeten overdag de hele tijd in de houding lopen. 'sNachts mogen ze vrij rond lopen zeg maar :P
Ligt ook niet echt lekker, heb allemaal beugel BH's |
Uit.
Veel fijner :D |
uit, slaap véél fijner :)
|
Uit.
Veel fijner, en je lichaam moet toch een keertje goed doorbloed worden, als je dag en nacht zo'n ding aan hebt lukt dat niet goed. Verder worden bh's dan sneller vuil, want snachts zweet je veel meer. |
uh... draag er eigelijk bijna nooit een, vind ze niet fijn zitten... alleen met sporten wel, anders doet t pijn.... maar heb geen hangborsten ofzo... zeggen ze toch als je geen draagt... maar af en toe draagk weleens
|
altijd uit, zit lekkerder, en idd beter voor de bloedsomloop
|
Uit, slaapt gewoon lekkerder
|
uit.
kan daar echt niet tegen hoor, als ik hem nog aan heb. Dan kom ik nooit in slaap. |
ze gaan verkeerd groeien als je met bh slaapt.. zelf slaap ik nooit met bh ja heeel af en toe.. maar das als ik geen zin heb om um uit te doen :D
|
altijd uit (y)
|
Citaat:
Ik doe 'm altijd uit... vind die beugels in m'n vel niet zo heel erg prettig *Morgan ligt altijd uitermate in de knoop in bed* |
Citaat:
|
Ja ik doe hem uit ja...
Het kan nooit goed zijn, het knelt, niet goed voor je bloedsomloop zoals hierboven al vaak gezegd. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat slapen met een bh de kans op borstkanker vergroot :confused: |
Ja, eerst niet, maar toen ik een paar keer zonder had geslapen vond ik het vervelend om met te slapen. Hetzelfde ha dik met mijn horloge. Sliep ik vroeger altijd mee. Nu heb ik daar een hekel aan.
|
ja..., het slaapt veeeeel fijner...
vind ik tenminste :) |
Citaat:
|
Over die vergrote kans op borstkanker heb ik ook gehoord, durf daar verder geen uitspraken over te doen aangezien ik geen arts ben, maar ik lees wel regelmatig in tijdschriften e.d. dat het het beste is om 's nachts geen strakke kleding te dragen, alles moet goed kunnen doorbloeden. Dus zeker geen BH! Lijkt me ook vreselijk vervelend slapen..
|
Wow iedereen doet het hier uit... humm. Ik niet....waarom weet ik eignelijk niet.
|
Ik doe m ook altijd uit, dat zit veel fijner en is idd beter voor de bloedsomloop.
|
ik doe 'm ook altijd uit 's nachts... hou niet van bh's... en als je 'm omhoudt is dat idd niet goed voor de bloedsomloop, en irriteert het de huid... bovendien kan ik me niet voorstellen dat zo'n ding goed blijft zitten :)
|
Ja, zit beter.
|
Citaat:
|
Bijna altijd wel, mits dat ding beugels heeft (bijna allemaal dus). Als t geen beugels heeft, hou ik m soms wel aan.
|
ik doe mn bh altijd uit 's nachts.. het is helemaal niet goed om je bh nooit uit te doen... zitten ze altijd gevangen :p Maar ik heb echt ooit gehoord dat dat slecht is
|
ja ik doe hem altijd uit!
het zit gewoon niet lekker als ik hem aanhou!! |
jah altijd! uit :)
|
Snap niet waarom er mensen zijn die hun BH aanhouden?
Te lui om m uit te trekken of vinden ze dat echt lekker zitten? :confused: Ik trek mn BH in ieder geval altijd uit als ik ga slapen :D |
ja zeker wel
|
niet uit, sportbh's slapen prima, doet geen pijn en klemt niet af
|
Citaat:
|
ik doe m'n beha altijd uit als ik ga slapen. Ik vind het niet lekker zitten, zo'n strak ding (ik slaap ook altijd in flodder-dingen).
|
Uit, maar na een avondje uitgaan val ik weleens in slaap met beha :D :o
|
ja. Lekker los, lekker hangen :D
|
ja dat doe ik
|
Citaat:
Steken ze na een tijdje uit je rug :D |
Citaat:
|
Citaat:
neuh niet te lui, k vind ut echt lekker zitten :o en keb oowk altijd beugel bh's... kweet niej ik kan niet in slaap komen zonder... net als dak niej in slaap kan komen met sokken aan oowk al vriezen me voeten eraf, maar goed zie je wel k ben weer haast de enige die hem altijd aan houd :D Misschien als ik mezelf een week dwing me bh uit te doen, dat ik er dan aan gewend raak en het niet meer anders wil :confused: :o |
tuurlijk doe ik die uit...ik vind het nogal vuil als je die aanlaat: meestal is je bh niet van katoen en aangezien je nogal veel zweet tijdens je slaap...
En ook, die bh blijft volgens mij toch niet zo zitten tijdens je slaap, dus zit je beugel ergens aan je tepel of in je oksel ofzo...leuk is anders. En trouwens, 's nachts heb je geen bh nodig want je ligt neer dwz je borsten hebben geen steun nodig... |
hangt er vanaf of je er draagt met of zonder beugels, toen ik er vroeger droeg zonder beugels, liet ik m ook solms snachts aan, maar sinds een paar jaar draagik er alleen met beugels, dus doe ik ze uit, zit echt niet lekker snachts!!
|
Ik hou 'm ook altijd aan hoor, naja 'n enkele keer niet als ik zin heb om 'm uit te doen.. ( dat is 1x in ut half jaar ofzo :) )
|
Ik doe m altijd uit, kheb gehoord dat t slecht is om met te slapen.
|
bij mij gaat ie lekker uit!
dat slaapt toch niet lekker met een bh?? ik moet altijd lekker losse kleding om me heen hebben als ik slaap! slaapse! x |
altijd hou ik hem aan.
|
Vroeger wel (12/13 jaar) maar nu al een tijd niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |