![]() |
moe (gaap)
probleempje laatste tijd ben ik erg lui en heb geen zin meer in sport(waar ik heel fanatiek in was)
ik heb het idee dat het door dat ik een beetje depri ben ik heb het idee dat ik niet die vermoeidheids ziekte heb maar ga er binnenkort wel een bloedtest voor doen. wie kan mijn vertellen wat het nog meer kan zijn. |
Citaat:
't minder aantrekkelijk oid is? Heb je met meer dingen dat je er geen zin meer in hebt? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daar kunnen wij je waarschijnlijk niet zo bij helpen |
het kan inderdaad komen doordat je misscien een beetje depri bent.
Als ik nogal down ben..., heb ik ook nergens zin in..., en ben ik ook erg moe... Maar als ik jou was zo ik idd even een bloedtest laten doen of het misshcien pfeiffer of bloedarmoede is.... |
Moe zijn kan door zo veel dingen komen. Ik zou idd een bloedonderzoek aanvragen bij de dokter, dan kun je daarna altijd weer verder kijken. iig zorgen dat je op tijd naar bed gaat (en regelmatig, dus niet ene avond om 6 uur, de volgende om 10 uur, dan weer om 11 uur, dan weer om 8 uur enz), zorgen dat je voldoende andere rust en ontspanning krijgt en goed en gezond eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is jouw zin in het leven? Wat houdt je overdag bezig? Hoe voel je jezelf door de week heen?
|
Hummm, mijn vriend werd juist depri omdat hij niet meer aan sport deed:S
|
Citaat:
|
Citaat:
(zoiets iig, klinkt zo, weet niet hoe je het schrijft) |
Citaat:
|
Dat hormoon dat vrijkomt waardoor je je goed voelt heet endorfine & zorgt voor een gelukkig/euforisch gevoel.
Melatonine is een slaap hormoon, dat `s nachts aangemaakt wordt. Mensen die veel & vaak verre reizen maken, slikken soms melatonine tabletten om de jetlag tegen te gaan. Ook wordt het voorgeschreven aan mensen die vanwege slaap problemen hun dag/nacht ritme omgedraaid hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |