![]() |
Foolish
Would you fight by my side
Would you hold my hand stay if I asked you to Would you? Would you love me for all I am would you hold me when I`m sad tell me if I`m wrong Would you? There are so many things you don`t know about me Too much negativity that surrounds me They all gave up on me They all got sick of me I couldn`t blame them I won`t blame you Leave me now Don`t leave me yet... |
Zo loopt ie beter vind ik. :)
Mooi meis (y). |
heel mooi, herkenbaar ook :)
|
mooi!!klap!!!
|
Hmm... Errug 'gevonden'. Ik vind het leuk/mooi...
Uhm, maar mede omdat het me ergens aan doet denken... Inspiratiebronnen/muze? Ik ben benieuwd... Maar voor de rest weinig aan te merken. :) |
Citaat:
het doet je ergens aan denken? mijn inspiratie euhmz de rede waarom ik afstand blijf houden tussen mij en bepaalde personen;) |
:o
Mooi.... |
Het klinkt bekend in de oren. Zoiets heb ik zelf ook is geschreven, maar deze is beter (Y) ;)
|
Doet me denken aan een gedicht van mezelf.
'Will You' Dat had ik toen een keer op Psych gepost omdat ik er geen DoP reacties op wilde hebben :) Dit gedicht zou op gevoel dat ik erin lees net zo goed van mij kunnen zijn. (en van nog een aantal andere mensen die ik ken) Heel mooi |
Citaat:
mag ik dat van jou eens lezen? *nieuwsgierig* |
Citaat:
Will you still love me? When I'm gone Will you think of me? When you are alone Will you hate me? When I die Will you trust me? Today Will you betray me? Tomorrow Will you be with me? When I need you Will you? Ik denk dat de vergelijking vooral komt door het 'will you' tegenover het 'would you' |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |