![]() |
Graspop
Line-up tot nu toe:
Six Feet Under Datum:4-7-03 tot 5-7-03 In : Dessel, Belgie Homepage: http://www.graspop.com |
dan heb je nu al een reden om te gaan ofzo :p
ben vooral benieuwd naar wat er nog meer te zien zal zijn |
Six Feet Under is inderdaad al een goed begin.
|
wilde vorig jaar echt super graag gaan maar kon niet
als ze de line up van vorig jaar weten te evenaren dan zalk zeker aanwezig zijn |
Als er een zooi dope hc bandjes komen ga ik zekers weer :) (y)
|
Vorig jaren waren er zoveel vette bands, die ik allemaal wilde zien..
Maar toen moest ik spontaan naar school :mad: Ik baal dus gigantisch :'( |
Citaat:
|
Iron Maiden is bevestigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maiden + bier is idd leuk |
Citaat:
"Woaaaaive pakkeee, zuipeeeee, hoe-hoe-hoe-hoe" ;) ;) Nee ik hou gewoon niet zo van metal... |
Citaat:
Nee ff serieus: ik ken wel wat mensen die vorig jaar enzo gingen en die zeiden wel dat ze er de tijd van hun leven hebben gehad, dus zo slecht zal het wel niet zijn...als je van metal houdt tenminste :p |
Citaat:
.... :rolleyes: wederom... DOOS! |
Citaat:
zielig ding |
Citaat:
nouja.. dan vind ik dat stigmata zich nog inhoud als jij zegt dat metal dood is :p als metal echt dood was zou graspop niet zo gezellig zijn |
|
Citaat:
|
Citaat:
1)sleep je muis naar het smilie-kadertje 2)ga naar het knipoogventje (je weet wel: met 1 oog open en het andere toe) 3) nu moet er verschijnen: NIET GEMEEND tuurlijk is metal niet dood want er zijn nog genoeg mensen die ernaar luisteren, maar mag ik het alstublieft niet mooi vinden? Crap zeg, moet die zielige aap me daarom beginnen uitschelden?? Trouwens ik ken wel veel metalheads, en veel daarvan zijn echt macho's en alleen maar bezig met drinken enzo...Maar uiteraard heb je ook anderen...alleen weet ik dat er extra veel van dat volk (zoals Stigmata666666666) op zo'n festival gaat zijn en daar heb ik geen zin + dat ik de muziek niet graag hoor, mag dat? |
*zucht*
je hebt wel gelijk dat ie je niet doos mag noemen en ik had die knipogen even over het hoofd gezien.. maar je hoeft mijn posts ook niet zo serieus te nemen :D .. ik zal voortaan erbij zetten als ik iets echt meen.. |
Citaat:
|
Citaat:
nou.. nee :) |
waarom ben ik op internet toch altijd zo gehaat :D
schitterend :) :) Citaat:
|
Stigmata666 heerscht uber jullie
maiden + bier = bruut kloar! !@#! |
bloat
ook ik ga misschien na graspop kweet niet ligt aan de omstandigheden |
ga eens leren man ;)
|
Citaat:
zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo?
|
Citaat:
|
daar doek het nou allemaal voor :)
|
hehe klopt!
|
Citaat:
desnoods sleep ik je meej :D |
Citaat:
ruudje is wel ok (voor een broekie ;)) |
(y) ;)
hk we zijn macho's en alleen maar bezig met bier http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif |
Citaat:
|
Citaat:
ok we gaan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is zowat in mijn achtertuin, die teringherrie! ;)
Khoor de "muziek" altijd tot bij ons thuis, als de wind goed (of slecht, 't is maar hoe je't bekijkt ;)) zit, keihard zelfs :eek: Op zich is 't wel ok, nog nooit naartoe geweest, niet echt mijn stuff, maar ken genoeg mensen die er elk jaar weer naartoe gaan. :) |
is het niet tegelijk met wacken?
|
neen
6 en 7 juli ofzo |
correctie, 5 en 6 juli.
wacken is altijd pas in augustus en waldrock is twee weken ervoor |
hehe ha hak
ow maar dan gaak nog niet :) geld is op dan |
Das dan een beetje jammer (bij voorbaat)
|
trustuh trouwens stijnemans
|
hehe truste he
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |