![]() |
25-02-03 Hardcore 4 Life
te rotterdam, wie gaat er?
|
25/1 as zaterdag bedoel je ;)
aantal goede vrienden en ook wat bekenden gaan wel, zelf zal ik er (zoals gebruikelijk tegenwoordig) niet bij zijn |
Handig Stef, zoveel informatie die je geeft.
:rolleyes:2 |
idd... line-upje zou leker leuk zijn om te zien :)
|
Aankondigingen Hardcore 4 life
Line-up: Hardcore area: Stunned Guys (IT) JDA (NL) Viper (NL) Mainframe (NL) Panic (NL) Vinyljunk (NL) Promo (NL) Host: MC Syco (NL) Live: Noize Suppressor (IT) Classix 92-97 area: Neophyte (NL) Franky Jones (B) Noizer (NL) Distortion (NL) Waxweazle (NL) Paul (NL) Host: MC Joe Datum: Zaterdag 25 Januari 2003 - van 22:00 tot 6:00 Locatie: Tropicana - Rotterdam Prijs: Voorverkoop: € 25 Meer info: http://www.hardcore4life.nl/ |
is er maar 1 persoon live??
wrom staan er dan zoveel mensen bij de line-up? :confused: |
live houdt hier in dat ie zijn eigen nummers draait geloof ik en soms een showtje er omheen ofzo..... toch?
|
live betekent dat de muziek ter plekke gemaakt wordt.......
en als er geen live bij staat wil dat nog niet zeggen dat ze niks doen, dan is het gewoon mixen van platen |
ik heb dr echt zin in!! vooral stunned guys! (y) :D
|
Alle mensen die gaan, maak der feest van ... zal wel lukken volges mij, als je van hardcore houdt. Vindt hardcore zelf toch wel iets te hard, alhoewel Promo soms toch ook wel mooi kan zijn. Maar Thunderdome a decade, die cd, das toch nix voor mij
|
nee ik ga deze keer niet, ik moet mijn geld ff bewaren voor Darkcore, 7 februari
|
Citaat:
thuis komt hardcore niet tot zn recht....op party's wel (y) |
vinyljunk
promo viper stunned guys waren echt geweldig :D |
Heb me zaterdag verslapen was dus te laat voor de trein :D
mja... |
jahoor jongen
|
Citaat:
Ach ja is jou probleem ... Draai al iets langer mee ... mja... :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |