![]() |
Wat vinden jullie van Infected mushroom?
Wat vinden jullie van infected mushroom?
Oke, ze zijn niet commerciel en maken niet van die top40 wannabee trance, maar dat maakt me niet zoveel uit, ik heb ze altijd al goed gevonden. Wat vinden jullie er van? en waarom staat dit niet in de top-40 in plaats van die BrIeZaHh-huppelkuttentrance? GOA = Psychodelic Trance dit topic word mede mogelijk gemaakt door een kwoot van AePiE |
IM = :cool:
|
is wel aardig!
Waarom ze niet in de top40 staan? Misschien omdat het niet zo catchy is? |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker intelligent antwoord weer. Ontopic: Ja het is cool. |
ik vind t ook wel koel :).
|
(y) lekkere wazige muziek , ik vind het cool
|
heel erg te appreciëren :)
|
Smijt 'ns even met wat downloadtips want ik heb er niet echt veel van en ik heb geen zin om heel veel stront te downloaden ik zoek de echt goeie shit.
Persoonlijk vind ik Area 51 vet, da's een samenwerking geloof ik met iemand wier naam ik niet kan herinneren uit 't blote hoofd. |
Infected Mushroom - Spiritual Trance vind ik zelf nog een van de beste.
|
psytrance is gewoon koel... infected mushroom is 1 van mn favorieten.. :)
Goeie nummer van IF vind ik: - Disco Mushroom - Merlin - None Of This Is real - Dream theatre (y) - Bust A movie (psytrance klassieker :D) - The Missed Symphony En nog wel meer.. weet ff nie uit mn hoofd :) |
Citaat:
|
mwoah
|
Dat schrijf ik ook maar ff op m'n verlanglijstje geloof ik :|
|
psytrance is alleen vet als je het ook een keer al trippend geluisterd hebt..
|
Citaat:
|
is wel leuk af en toe voor de afwisseling.
ik vind "symphonatic", "waves of sound" en "dracula" wel gaaf (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja zeker..
van mij mag je!!! |
Citaat:
zal het anders zeggen, voor de mensen met lange tenen; psytrance is leuker als je aant trippen bent! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Psytrance leek mij eigenlijk ook geweldig tijdens een paddotrip, daarom heb ik ook een GOA ceedeetje gebrand...voor zaterdag :o Ik vind trouwens Cosmosis nog een tikje beter dan IM.
Als we het er toch over hebben, waar staat GOA nu eigenlijk voor? Het lijkt mij een afkorting, of is het gewoon GOA omdat "ze" het leuk vinden hoofdletters te gebruiken(dat zou wel erg BrEeZah zijn :( )? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Infected Mushroom = Yahel dacht ik niet ?
Yahel is een aardige trance artiest namelijk, heeft wel wat klappers achter zn naam staan. |
Citaat:
|
Infected Mushroom is wel commercieel in de Psytrance scene.
Ik vind ze heel goed, en zeker om op te trippen, ik ging erg uit mijn dak erop.. Vooral op None Of This Is Real, dat nummer is echt zo..kweet niet..psychedelisch? :) Je hebt ook andere coole psytrance, Buddhas, Astral Projection, Hallucinogen..enz |
Infected Mushroom is wel ongeveer de meest toegankelijke psytrance/goa die d'r is vind ik.. ben er niet echt meer zo weg van.. hoewel "where is s?" echt een super track blijft..... zo diep
een paar goa/psytrance artiesten die ik wel erg goed vind: mindprobe green nuns of the revolution skazi growling mad scientists mfg oforia cosmosis loose id |
bangelijk!
vooral bust a move, die zuigt me echt helemaal mee in de muziek |
Citaat:
... |
nodenloze up
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |