![]() |
Probleem met outlook
als ik outlook wil openen krijg ik de volgende melding:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn, problemen met de server, netwerkproblemen of een te lange inactiviteit. Account "mail"server: "mail"Protoctol: SMTP, Poort: 25. Beveiligd (SSL): nee Foutnummer: 0x800ccc0f (we loggen met oulook express in op @ home...) maar netwerkproblemen hebben we niet want internet doet het gewoon en als ik via outlook hotmail doe, doet dat het ook, te lang inactief ook niet, want eergister deed outlook het nog en toen is er nog gecontroleerd. Dus wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt! |
Het kan heel goed aan @home liggen, hun mailservers zijn met grote regelmatigheid brak, momentje dan zal ik mijn verbinding eens bekijken.
OPMERKING: Verander de topictitel eens naar [MAIL] Problemen met Oulook. (zo staat het ook in het announcement of de andere "Belangrijk" topis ;)) |
Kun je anders eens een screenshot maken?
Want ik wee neit of je bedoeld dat de server een error geeft, of dat OE een error geeft.. |
gebruik je een proxy????? en is het wel je eigen comp of heeft je comp een andere ip adres??
|
Stel als mailserver eens dit in:
Code:
mail.home.nl |
Citaat:
Thnx...!!! hij doet t nuj weer!!!!!! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |