![]() |
wat zou je doen...
Wat zou je doen
als je nachtmerries beter zijn dan de wereld waarin je leeft Wat zou je doen als je in een hel leeft en het helemaal niet meer weet als je geen vertrouwen meer hebt in wat komen gaat maar bij iedereen gaat ooit de zon weer schijnen vroeg of laat.... **************************************************** tsja..., ik vind um nie veel eigelijk... :( :o :o |
ik vind hem mooi hoor!
|
dankje...
|
ik vinnem ook mooi
en zo te zien heb je er ook egt over nagedacht fnie? |
Citaat:
vrij vaag maar okeej... |
PRACHTIG!!!!!!!!
hihi sorry voor het overtollige enthousiasme.... maja hijs heeel mooi....:D Kusjes Vera ps ga zo door.... |
Het onderwerp is heel erg mooi gevonden en sommige verwoordingen ook, maar toch ontbreekt er voor mij iets...
Net dat extra, wat het echt mooi maakt. Het loopt niet echt Sowieso vind ik het gedicht te kort voor de herhaling.... En het is ook zeker niet de mooiste zin die je herhaalt, alhoewle het daar wel om gaat Wat zou je doen als je nachtmerries beter zijn dan de wereld waarin je leeft als je leven aanvoelt als de hel en je het even niet meer weet als je geen vertrouwen meer hebt in de terugkerende tijd van vroeger ook voor jou gaat de zon weer schijnen vroeg of laat.... Ik weet dat ik nu je rijm helemaal naar de knoppen heb geholpen.... :) Sorry, mijn versie ervan.... Ik ben er nog niet tevreden over... maar ja... Ik wou het ook niet helemaal omgooien :) |
(y) sjiek (y)
|
Citaat:
|
te cliche naar mijn mening en ook veel te simpel geschreven, ik vind het persoonlijk niks, sorry.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |