![]() |
Vette nagels?
Ik heb al een tijdje last van vieze nagels. Hoe ik ze ook schoonmaak, een half uurtje later zijn ze weer zwart. Net alsof ik in de aarde heb zitten wroeten. :(
Ik heb een bijbaantje als afwasser, daarna zijn ze altijd brandschoon. Maar ook daarna, ik zit gewoon rustig aan een biertje, ze zijn zó weer zwart. Daarom vroeg ik me af of ze misschien vet zijn ofzo? Wat kan ik daartegen doen? Heb btw een hekel aan nagellak ;) :D dus die doe ik niet op. |
*blijf even zitten voor de handige tips* Ik zit met exact het zelfde probllem... en dat wordt niet op prijs gesteld op mijn stage. Daar moet ik schone nagels hebben. *zucht* maar ik kan er niks aan doen. Tis net of het vuil aantrekt!
|
je nageltjes lekker kort houden, een klein wit randje kan best
maar niet van die mega super lange nagels! vaak handen wassen, een klein nagelvijltje opzak, mocht het toch nog smerig worden dan kun je het snel weer weg halen! verder kan ik geen oplossing bedenken! sorry! maar sterkte ermee! x |
Snik... ik denk dat ik toch maar mijn passer bij de hand moet houden om schoon te maken whaha.. Geen tips? :confused:
|
hoe langer mijn nagels (heb altijd lange nagels, maar soms scheurt er eentje af), hoe schoner. Ik zit dan vaak met mijn nagels mijn nagels schoon te maken. Bij een korte nagel is dat een stuk lastiger. Of je moet ze zo kort vijlen/knippen dat er geen randje is, dan kan ie ook niet vies worden. maar zo kort is niet mooi.
of doe nagellak op, dan zie je ook niks meer. suc6 |
Citaat:
|
Nagelak. Of een wit nagelpotloodje. Hetzelfde principe als een kohlpotlood voor op je oog alleen dan voor je nagel :)
|
Citaat:
|
probeer eens zo'n speciale vijl, je weet wel, zo'n ding met allemaal kleurtjes waarmee je het oppervlak van je nagels zkan polijsten. Misschien blijft het vuil wel in (onzichtbare) grieven zitten, en als je dan gladde nagels hebt zou het toch minder moeten worden...
|
hm vaag heb dat nooit... alsk een iets zwarts heb, pulk ik t er gewoon onder uit met een andere nagel :S
|
Citaat:
maar je nagels worden er wel schoon van inderdaad (en dun :o) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |