![]() |
uittreden
Als je uit je lichaam uittreed is het dan mogelijk dat, als je te lang uit je lichaam blijft, een andere (slechte) geest je lichaam inneemt?
|
nee, in ieder geval, ik denk van niet
heb er genoeg over gelezen en gehoord, maar nog nooit dat een andere ziel in je lichaam kan |
Zover ik weet (heb al mijn info daarover van dit forum, dus is niet echt betrouwbaar :P) niet, maar ALS uittreden daadwerkelijk zou kunnen lijkt me dat best logisch, hoewel ze wel vaak zeggen dat je lichaam en ziel (die dan uittreed) met elkaar verbonden blijven...
Maar kan eigenlijk niks zeker zeggen :P misschien heb je wat aan deze link: link ergens midden onderaan in dat topic heeft Pe (ander forumlid) wat links gegeven. veel succes verder nog |
je bent niet helemaal los van je lichaam als je uittreed dacht ik. volgens mij ben je nog wel verbonden met je lichaam en dus kan je niet je lichaam verliezen, en een andere geest kan je lichaam ook niet betreden dan. Maar ik zou er toch maar wat over lezen want ik ben geen expert op dit gebied... (op geeneen gebied overigens)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |