![]() |
vraagje
Heeey,
Ik heb morgen een mondeling GLO waarvoor ik 8 boeken moest lezen (2 heb ik er niet gelezen :o) Ik heb nu heel veel uittreksels uitgeprint van scholieren.com... :D Maar wat ik ff wilde weten is wat voor vragen er op zo'n mondeling worden gesteld? Worden er alleen maar dingen over de inhoud gevraagd of ook je mening, titelverklaring, thema enz.? xoxox Annette |
Verschilt denk ik per school, docent en niveau wat ze ongeveer vragen. Bij mij werden volgens mij ook je mening, titelverklaring, thema enz. gevraagd.
|
Bij mij vroegen ze volgens mij alleen over de inhoud, dus wat deed de hoofdpersoen toen en toen ed.
|
Ik had een zogenaamde 'zwarte lijst', oftewel een lijst met allemaal zwaar depri boeken. ;) Dat vond mijn lerares tenminste, dus vroeg ze wel waarom ik die boeken er op had staan, waarom ik die boeken had gekozen, wat mijn mening was enz. Maar misschien deed ze dat normaal niet, dat weet ik niet. Titelverklaring en thema vroegen ze wel naar...zowel op de mavo als op de havo, volgens mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |