![]() |
Bliksem....shark, biter, wat doe je
In die foto sectie ofzo
heb je onze foto geplaats...van MIJN crew...en zeg je dat jij het bent? Samen met je matties What the fuck ben jij voor groupy ofzo dan En waarom block je me op msn als ik er wat van zeg Hier, dit zei die kill: Yoyoyoyoyo Represend!!!! Thiz is me and my killacrew! Helemaal on top: Lord Killa Met de 2dope mutz its DJ Maniac, yo be spinnin' them beats, REPRESEND!!! In't midden, dat ben ik: CHillNiggaLightning! Onder me, with tha wite wu tang gear (Hell yea) is mn dawg: MC Fashit! En helemaal onder iz Da MC PWJ!!!! Das de hele 4u2nv Crew! Masterdam Repreeeheendd!!!!! MAAR DAT WAS EEN FOTO VAN MIJ EN MIJN MATTIES, IK KEN JOU NIET EENS DOKKUT Als je gewoon een foutje maakt, ok , boeie...zeg het dan gewoon maar ik wil weten wat je hiermee wil bereiken..... Holla |
|
|
Uhm? Ga buiten spelen of aan je piemel trekken...?
:rolleyes: :confused: |
kneus wat zeg jij dan
lees eerst ik ben hier niet om ruzie te zoeken op internet ik wil alleen weten waarom hij zoiets doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi
|
Citaat:
niet gewonnen eigelijk, iedereen kreeg hem, die prijs.,.. hoe weet je dat man Holla |
Citaat:
en als je een antwoord op je vraag wil, dan zou ik em wat minder, ehm, 'beledigend' stellen...ik denk niet dat je er op deze manier snel een (serieus) antwoord op krijgt... |
ah dope
wisselwerk best lache, dat we zo contacten binnen krijgen enzo Maar tja...zoals ik zei: het is niet mijn bedoeling om beledigend over te komen ik wil alleen wel weten wat erachter zit... Peace |
Ik dacht dat er was afgesproken dat dit soort dingen via msn gaan!
Mja, gaat nu dus even niet. Dan zoek je alsnog maar een andere oplossing. Dat iemand offline is is geen vrijbrief voor dit soort acties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |