![]() |
Jullie sekswensen..
Wat is jullie ultieme sekswens?, SERIEUS TOPIC, kwil beetje inspiratie opdoen, kan nooit kwaad...
met ultieme sekswens bedoel ik dingen als plaatsen, standjes,geen trio o.i.d , daar kan je de partner over het algemeen niet mee verrassen.... Dank alvast |
Hmm.. ik heb niet echt een ultieme sekswens, wel wensen op het gebied van seks... Mja, er zijn een aantal standjes die me wel fijn lijken en die ik graag zou proberen...
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_brug.html deze is overigens erg fijn :) |
Seks met iemand waar ik van hou... :)
|
iemand die alles wil uitproberen en expirimenteren kwa sex gebied
|
Ik zou eens volledig iemand als een object willen behandelen. Maar eigenlijk geloof ik daar niet in, dus ik doe het niet. ;)
|
ik wil een Beest in Bed.
Niet zon passief meisje.. die heel lief doet enzo. Ik bedoel dat is wel leuk, met iemand van wie je houd enzo, maar een sekswens is er een die niet te stoppen valt :o |
Ik heb sinds 8 maanden geen sekswensen meer.. :o
|
Doe maar vooral een zo gek mogelijke plek...
Nieuwe standjes zijn ook altijd welkom... |
Ik zou wel graag een bubbelbad willen hebben, om vervolgens daar het een en ander in te proberen.
|
Citaat:
Maar wie is altijd degene die het eerst klaarkomt? Indeed, de jongen. En dan heeft het meisje nog zin en de jongen niet meer :mad: . |
Citaat:
|
dat mijn vriend me altijd omhoog kan krijgen is eigelijk mijn wens, ik heb geen wensen eigelijk want de sex is meer dan perfect, stel dat dat weg valt dan euh :o baal ik eigelijk wel
|
Mrah.... Iemand die ik superlekker en die ontzettend goed is in bed (en erbuiten :p) vind overal kunnen nemen XP
|
Citaat:
lees jij überhaupt het bovenste deel van een topic wel?!?!? (n) En oja, Qimm... Ik verwacht nu iets heel heftigs van jou te lezen, kinky als je bent ;) :D :p |
Citaat:
|
Mijn echte sekswens is om het ooit nog eens met Morgan te doen.
|
:D:D:D Mr... wie weet :D
(en nee, dat is geen subtiele hint, en ook geen onsubtiele, maar je kunt het immers maar nooit weten. Wie weet ben ik over 20 jr met Duscrib getrouwd, ik betwijfel het ten zeerste, maar de kans bestaat :D (tot ze zegt dat ze niet bi is, iig :p)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okeej, moet ik een plek noemen dan???
Wat dacht je van een openbaar zwembad, waar iedereen aan het zwemmen is??? :o Da's best het proberen waard!!! ;) Zo beter??? (Beetje flauw (en kinderachtig) om zo te reageren, niet???) :confused: |
Citaat:
mijn wens ?? euh klaarkome tijdens beffe misschien.. is nog nooit gelukt :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pak slaag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pakt zweep en leren string te voorschijn |
Citaat:
ik ga later wel op onderzoek uit... |
Mijn ultieme sexwens blijft toch het spel der liefde spelen op een hoge toren (voor Nederlandse begrippen, dus +/-100m). Ik heb laatst op zo'n toren gestaan, 's nachts, het gebouw was nog niet af. Mijn vriendin krijg ik echter nooit zover dat ze het doet. Op nr. 2 staat 'het' buiten doen, in een bos o.i.d. Dat is me zo min of meer toegezegd, maar wel pas op vakantie:(:).
|
Citaat:
|
Gewoon knuffelen lijkt me wel wat :)
|
Citaat:
en als ik zeg dat ik daar best verandering in wil brengen hoef je me natuurlijk niet ja zo is de cirkel rond :p |
Citaat:
|
*rent heel hard weg* Ik vind dit echt een zwaar disturbing topic! Als jullie allemaal forumbazen willen, ga dan achter Koen aan ofzo! Die heeft 'r nog een plusje achter ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon in zo'n SM-kelder ofzo (ik wel als dominant :p)
|
de perfec te avond en daarna de perfecte sex en de perfecte dag erna dat is me nl nog nooit gelukt (geen pijn geen blauwe ballen geen telefoontje tussendoor etc)
|
in de ruimte seks hebben, gewichtloos en zwevend :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook benieuwd hoe alle liefdessappen dan rondvliegen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn sekswens? Een trio met Morgan en Qimm...
Offtopic: Men moet natuurlijk wel weten dat ik soms heel erg kan zwammen... en dit is een van die momenten... |
Citaat:
:o lekker :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |