![]() |
waar luister jij naar voor je gaat slapen
Linking park, sum 41, rammstein, hocico, soad of cradle of filth zijn der nog andere leuk bands voor het slapen gaan ;)
|
wat doet hocico in dat rijtje? :|
tool is lekker voor het slapen, the cure ook..lamb mag ook.. my dying bride sommige nummers en the smashing pumpkins natuurlijk |
hocico is opzig ook wel lekker voor als je gaat slapen je moet allen niet stoned zijn dan ;) owja en blutengel ook wel eens
|
van morrison de laatste tijd
|
Five Iron Frenzy
Something Corporate Taking Back Sunday Trapt |
de laatste week: tori amos - from the choirgirl hotel
heerlijk cdtje |
Citaat:
:confused: blutengel sux0rs imo laat ik het over sum41 en soad enzo maar niet hebben.. hocico is leuk om op te dansen en gewoon vette muziek, en ik heb geen probleem met hocico en jointje smoken :confused: |
Alkaline Trio
At The Drive-In |
hangt ervan (van mn humeur en mn slaperigheid that is) af... kan oa zijn:
spinvis (op dit moment veel) muse (ook veel..) 3doors down 16down arid (wintertime op de achtergrond als je half slaapt = ideaal :)) starsailor k's choice alannis morisette maar ook nostoc sublime manu chau black rebel motorcycle club the strokes en ook nog rage against the machine linkin park (met name #..uhm 10 of 11 van HT dacht ik "we've got a very special guest for you today") deftones en dan ook nog wel eens kid a van radiohead fatboyslim (of fadboyslim??) skunk anansie en dan zijn er ook nog wel weer eens andere opties. o en ik luister ook nog wel eens naar; het lek, omdat én jaap boots én luc jansen én job de wit een erg fijne stem hebben om bij in slaap te vallen :D > jammer alleen dat er dan af en toe van die herrie-punk-waar-ik-niet-bij-kan-slapen tussen door komt... > maar ja je kunt niet alles hebben :) |
Citaat:
al wil ik toevoegen: herrie-metal herrie-thunderdome en nog wat stomme dingen...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga overal mee slapen en sta overal mee op, zolang het maar een goeie band is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien kun je even uitleggen wat de reden is voor jouw enigzins belachelijke reacties? > als iets in mijn posts jou niet zint kun je t altijd nog normaal brengen (tenminste, áls je die communicatieve vaardigheden bezit). nu kom je namelijk alleen maar heel erg zielig over. > mijn bescheiden mening hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
en hoezo kortzichtig? waarschijnlijk denk jij nu "goh dat is zo'n miepje die praat over muziek die ze niet kent" > ben toch wel bekend met metal en ben toch ook wel bekend met thunderdome en ík VIND het herrie > al geef ik toe, niet alle metal, maar ik ahd het ook over herrie-metal > de metal die ik dus herrie VIND als ik kortzichtig ben, ben jij het net zo goed. [SIZE=0.5]en daarnaast heb ik zo het vermoeden dat jíj jezelf vooral erg true vind[/SIZE] |
jij hebt wel heel erg lange tenen zeg! ik voel geen noodzaak nog hierop in te gaan :D (ja nu heeft ie niets meer te zeggen! *lmao*)
|
ben blij met mijn lange tenen > kan ik tenminste mooie schoenen kopen die niet in kleine(re) maten bestaan
|
Citaat:
|
de laatste tijd The Gathering-Souvenirs...
heerlijke in-slaap-val cd :) |
Zoveel..
Vooral The Gathering, Diorama, Massive Attack, My Dying Bride, Opeth....enzovoorts. |
Eigenlijk niets, tenzij ik net een nieuwe cd heb o.i.d.
|
Citaat:
Eneeuuh sublime je hebt inderdaad best een goede smaak, hoewel ik die herrie metal ook best lekker vind hoor. :D maar muse is idd wel flexz 's avonds (niet alleen 's avonds maar daar hebben we het nog wel s over :p ) |
laatste tijd Sentenced wel veel
meestal Doom-Metal is lekker rustgevend vind ik iig |
skyradio, val ik lekker meteen in slaap :)
|
op het moment ligt Wumpscut in mijn cd-speler :)
|
Anathema - eternity en silent enigma vooral :o
(waar die geweldige cd's allemaal wel niet goed voor zijn :p ) verder zijn er natuurlijk altijd nog een paar goeie slaapmuziekjes ;) braveheart soundtrack :o l'ame immortelle blutengel massive attack lamb depeche mode tricky loreena Mckennit ow wumpscut is ook heerlijk :p |
Air
Moby Muse FBS Busta Rhymes (y) of iets anders rustgevends (y) |
Tori Amos, Jeff Buckley, Spiritualized, Pink Floyd, Dylan of the Beatles.
...maar ik moet toegeven dat ik vaker naar Met het oog op morgen (als ik er vroeg in lig), Het Lek of de 747-dingen na 12-en luister. Een stuk rustgevender dan opwindend goede muziek :) |
korn - alone I break
sugar coma - lost morning psychotica - wish placebo - blue american my vitriol - tongue tied pff.. zoveel eigenlijk. hangt een beetje van mn stemming af.. :) |
Ulver - Lyckantropen
die cd duurt 36 minuten en daarna slaap je gegarandeerd. En dat is geen negatief iets :p |
Meestal Tool...
|
Citaat:
Eneeuuh sublime je hebt inderdaad best een goede smaak, hoewel ik die herrie metal ook best lekker vind hoor. :D [/QUOTE] tja das een kwestie van smaak he :) maar muse is idd wel flexz 's avonds (niet alleen 's avonds maar daar hebben we het nog wel s over :p ) [/QUOTE] muse is voor alle dagen en alle momenten :) > maar ik ga nu zometeen in slaap vallen met spinvis; heb t al de hele avond geluisterd en slaap al bijna :) |
Back To Perfection volle gas!!! ...Monster Riot crew hardcore GO! :D
|
Lounge
trip-hop of rustige rock |
bad astronaut
|
Tool
perfect circle NiN Placebo HIM Tory amos Fiona apple alles, als ik er maar nie opgefokt van raak :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |