![]() |
Hoe vervals je een identiteit
Ik ga vaak naar coffeeshops, en soms moet je laten zien dat je 18 bent maar ik ben 16
en heb dus een vals identiteits bewijs nodig hoe kom ik aan zoiets, ik heb al een cjp, is er een site die uitleg geeft hoe je zoiets doet met eencomputerprogramma ofzo?? bedankt latez! |
ID onder de scanner leggen, en een nummertje veranderen. (gewenste nummertje selecteren, knippen, plakken) Kopie van paspoort wordt nl. vrijwel altijd geaccepteerd. |
Citaat:
|
Nog makkelijker:
Dealer bellen. Komt het zo naar je toe brengen, maak nie uit hoe oud je bent en hoe veel je wilt. |
gewoon een paar jaartjes wachten.
|
Je hebt de WeetTax in Haarlem en omgeving en ook zoiets in Alkmaar(waar ik nu in de buurt woon).
Die vragen niet naar leeftijd. Of een ouder iemand die het ff voor je haalt. Ik doe zelf niet aan drugs maar ik moet het vaak halen voor mensen omdat ik het nou eenmaal meekrijg. |
Paspoort inscannen, geboortejaar vervalsen, geboortejaar in de kode onderaan je paspoort vervalsen(die vind je wel), en vervolgens in zwart wit uitprinten. Het bewerken van je ingescande paspoort kan al in paint, als je maar ver genoeg inzoomt.
|
ik snap iets niet. Hulp bij warez of warezrequest mogen niet, maar hulp bij het illegaal vervalsen van een identiteit wel???? Lekker snugger!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmm interesant... binnekort ook maar eens proberen...
|
Das echt TE simpel gewoon http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |