Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Steeds meer pop-up reclame (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=351499)

Evelientjuh 23-01-2003 15:15

Steeds meer pop-up reclame

Hoi

Ik word helemaal gek van die pop-up reclame.
Als ik de computer aan zet en alleen maar op internet explorer hoef te drukken ploppen er al weer een stuk of 3 vensters omhoog.. De computer word ook erg sloom van alle programma's en dingen die zich vanzelf op de computer installeren... Ik wil ze er wel afgooien maar ben bang dat ik dingen mee weggooi die ik niet had mogen weggooien :( ... Iemand tips?

Ook over het weghalen van die pop-up reclame zondag dat ik het pop-up helemaal uit zet? (y)

thnx
Evelien :D

Boogie 23-01-2003 15:30

Moet je een pop-up stopper/killer downloaden ;)

Triloxigen 23-01-2003 15:41

www.adaware.com

dat programma instaleren en laten draaien

Evelientjuh 23-01-2003 15:51

Citaat:

Boogie schreef:
Moet je een pop-up stopper/killer downloaden ;)
maar dan haalt hij toch alle pop-up vensters weg?
Dan kan ik dus ook geen site bezoeken die opend in een pop-up venster.. dat wil ik juist niet hebben.....

Andere oplossing?

triple-X 23-01-2003 15:52

je startpagina anders instellen naar een site zonder pop-up!!!

mboy 23-01-2003 17:01

Citaat:

Evelientjuh schreef:
maar dan haalt hij toch alle pop-up vensters weg?
Dan kan ik dus ook geen site bezoeken die opend in een pop-up venster.. dat wil ik juist niet hebben.....

Andere oplossing?

Bij somige popupkilers kan je het op verschillende manieren instellen.

Evelientjuh 23-01-2003 19:00

Citaat:

triple-X schreef:
je startpagina anders instellen naar een site zonder pop-up!!!
Mijn startpagina is gewoon @home.
Het ligt niet aan de pagina's waar ik geen ga,
ze komen gewoon altijd en overal

Triloxigen 23-01-2003 19:05

Eerlijkgezegd vind ik dit gewoon als een redeloos geval klinken.
Instaleer gewoon opnieuw, je krijgt al die troep er niet meer af..

Voortaan eerst kijken voordat je op OK klikt

Dr HenDre 23-01-2003 19:09

Citaat:

McLaren schreef:

klopt in het verleden owk gehad, heb zoveel troep gedownload zonder dat ik het wist, op een gegeven moment werd ik er gek van :( een gewoon format en dan weer nieuwe win erop. k had op een gegeven moment gewoon een register van 35 mb :eek: :confused:

Lucky Luciano 23-01-2003 20:09

Citaat:

Dr HenDre schreef:
klopt in het verleden owk gehad, heb zoveel troep gedownload zonder dat ik het wist, op een gegeven moment werd ik er gek van :( een gewoon format en dan weer nieuwe win erop. k had op een gegeven moment gewoon een register van 35 mb :eek: :confused:
Dan stel je in dat je register maximaal 15 mb mag zijn ofizw ;)

Dr HenDre 23-01-2003 20:11

Citaat:

darkshooter schreef:
Dan stel je in dat je register maximaal 15 mb mag zijn ofizw ;)
had ik al gedaan kreeg ik om de minuut een foutmelding ;)

Lucky Luciano 23-01-2003 20:19

Citaat:

Dr HenDre schreef:
had ik al gedaan kreeg ik om de minuut een foutmelding ;)
haha:D, das dan vervelend :p

dystopia 23-01-2003 21:58

Tools -> Opties -> Security -> Restricted sites
en daar de URL's van de popups in pleuren. Daarnaast: KaZaA-Lite installeren en daar de 'supertrick' selecteren en voila stuk minder banners.

Als je tof bent haal je daarna 'adserver.webads.nl' even uit je hosts file (die staat in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts - openen met texteditor) daarmee krijgt Jon (beheerder s.com) namelijk inkomsten. Als de continuiteit van s.com je niet interesseert dan moet je het maar fijn zo laten...

Evelientjuh 24-01-2003 10:45

Citaat:

McLaren schreef:

Hoezo eerst kijken voordat ik op OK klik?? Ik heb nergens op OK geklikt... Ik download niet veel

ned441 24-01-2003 10:50

kijk eens of je dit kan vinden op je pc; Gain of Gain software oid

Dr HenDre 24-01-2003 18:25

Citaat:

dystopia schreef:
en daar de URL's van de popups in pleuren. Daarnaast: KaZaA-Lite installeren en daar de 'supertrick' selecteren en voila stuk minder banners.

Als je tof bent haal je daarna 'adserver.webads.nl' even uit je hosts file (die staat in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts - openen met texteditor) daarmee krijgt Jon (beheerder s.com) namelijk inkomsten. Als de continuiteit van s.com je niet interesseert dan moet je het maar fijn zo laten...

:confused: dat staat er niet eens in hier staan alleen ipadressen die bij een bepaalde command worden opgeroepen. dus als ik intyp hotmail komt automatisch bij mij hotmail zonder dat ik daar speciaal www.hotmail.com voor hoef te typen en hetzelfde voor een aantal andere veelbezochte sites

dystopia 24-01-2003 18:44

Citaat:

Dr HenDre schreef:
:confused: dat staat er niet eens in hier staan alleen ipadressen die bij een bepaalde command worden opgeroepen. dus als ik intyp hotmail komt automatisch bij mij hotmail zonder dat ik daar speciaal www.hotmail.com voor hoef te typen en hetzelfde voor een aantal andere veelbezochte sites
Moet je kijken naar de URL van de popup en die individueel blokken. Of je gebruikt een andere browser www.mozilla.org (daar Phoenix/Mozilla downloaden)

Dr HenDre 24-01-2003 18:51

Citaat:

dystopia schreef:
Moet je kijken naar de URL van de popup en die individueel blokken. Of je gebruikt een andere browser www.mozilla.org (daar Phoenix/Mozilla downloaden)
k gebruik IE maar iedereen zit te zeiken over mozzila zal het wel effe dowen kijken of het echt fijner is dan IE

dystopia 24-01-2003 20:55

Citaat:

Dr HenDre schreef:
k gebruik IE maar iedereen zit te zeiken over mozzila zal het wel effe dowen kijken of het echt fijner is dan IE
Mozilla/Phoenix (laatste = lichtgewicht versie van broer Moz) hebben een ingebouwde popup killer.

Niet geprobeerd = niet geleerd :)

Evelientjuh 26-01-2003 14:59

Citaat:

dystopia schreef:

Ik heb KaZaA-Lite en ik wil die url van de banner er wel in 'pleuren'. maar ik weet niet waar ik die Tools -> Opties -> Security -> Restricted sites....... moet vinden. Ben niet zo iemand die de computer helemaal op m'n duimpje ken. Ben meer van de programma's :rolleyes:

thnx

Roytjuh 26-01-2003 16:45

download ad-muncher (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.