![]() |
Steeds meer pop-up reclame
Hoi
Ik word helemaal gek van die pop-up reclame. Als ik de computer aan zet en alleen maar op internet explorer hoef te drukken ploppen er al weer een stuk of 3 vensters omhoog.. De computer word ook erg sloom van alle programma's en dingen die zich vanzelf op de computer installeren... Ik wil ze er wel afgooien maar ben bang dat ik dingen mee weggooi die ik niet had mogen weggooien :( ... Iemand tips? Ook over het weghalen van die pop-up reclame zondag dat ik het pop-up helemaal uit zet? (y) thnx Evelien :D |
Moet je een pop-up stopper/killer downloaden ;)
|
|
Citaat:
Dan kan ik dus ook geen site bezoeken die opend in een pop-up venster.. dat wil ik juist niet hebben..... Andere oplossing? |
je startpagina anders instellen naar een site zonder pop-up!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt niet aan de pagina's waar ik geen ga, ze komen gewoon altijd en overal |
Eerlijkgezegd vind ik dit gewoon als een redeloos geval klinken.
Instaleer gewoon opnieuw, je krijgt al die troep er niet meer af.. Voortaan eerst kijken voordat je op OK klikt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tools -> Opties -> Security -> Restricted sites
en daar de URL's van de popups in pleuren. Daarnaast: KaZaA-Lite installeren en daar de 'supertrick' selecteren en voila stuk minder banners. Als je tof bent haal je daarna 'adserver.webads.nl' even uit je hosts file (die staat in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts - openen met texteditor) daarmee krijgt Jon (beheerder s.com) namelijk inkomsten. Als de continuiteit van s.com je niet interesseert dan moet je het maar fijn zo laten... |
Citaat:
|
kijk eens of je dit kan vinden op je pc; Gain of Gain software oid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet geprobeerd = niet geleerd :) |