Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=351570)

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:11

CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij?

Ik ga voor CDA + VVD + D66, maar ik denk dat Balkie dan wel ruzie gaat krijgen met de rest van zijn partij (haha, volgend jaar weer nieuwe verkiezingen!) :D :D :D

Atje85 23-01-2003 16:14

D66 wil niet.

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:15

ze moeten wel nog onderhandelen en anders nemen ze er wel een andere partij bij, is ook goed
zal mn titel wijzigen.

Atje85 23-01-2003 16:15

Boris Dittrich nieuwe leider D66

DEN HAAG Boris Dittrich is de nieuwe
leider van D66.Hij volgt Thom de Graaf
op die is afgetreden wegens het slechte
resultaat bij de verkiezingen.De partij
verloor een van zijn zeven zetels.

De nummer twee van de lijst,Lousewies
van der Laan,had zich niet voor het
leiderschap gekandideerd.De voormalige
Europarlementariër wil eerst nog even
wennen aan de Haagse politiek.

Dittrich,die al jaren strijdt voor de
rechten van homo's,werd met algemene
stemmen gekozen.Hij zegt dat hij CDA
en VVD niet aan een meerderheid zal
helpen,zelfs niet als die partijen veel
geld voor onderwijs uittrekken.

http://teletekst.nos.nl/gif/111-01.html

Duidelijke taal, kan Balkenende nog es wat van leren.

Whaha dus alleen de LPF kan nog en Balkenende vond dat ongeloofwaardig, dus nu moet t CDA wel naaar links draaien :p

Atje85 23-01-2003 16:19

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
ze moeten wel nog onderhandelen en anders nemen ze er wel een andere partij bij, is ook goed
zal mn titel wijzigen.

Alleen de LPF is nog mogelijk :D

En Balkenende vond dat ongeloofwaardig :p

Bovendien heeft de LPF een grote nederlaag geleden en zou dat niet passend zijn.

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:25

SP dan? of past die er nite bij?

Atje85 23-01-2003 16:26

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
SP dan? of past die er nite bij?

Niet lullig bedoeld, maar weet jij wel zo ongeveer IETS van de politieke partijen af? links, rechts enzo???

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:27

ja tuurlijk, al1 van de SP niet, die interresseert me niet.

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:28

die zijn dan zeker links dat je dat zegt? Maar Paars is er toch ook gekomen? dus waarom zou dit niet kunnen?

Breg 23-01-2003 16:30

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
die zijn dan zeker links dat je dat zegt? Maar Paars is er toch ook gekomen? dus waarom zou dit niet kunnen?

Omdat de standpunten van Pvda/D´66/VVD iets meer met elkaar gemeen hebben dan die van CDA/VVD/SP.

Atje85 23-01-2003 16:31

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
ja tuurlijk, al1 van de SP niet, die interresseert me niet.
Geld teveel? :rolleyes:

Of je je er nou voor interesseert of niet, je MOET op zn minstens wel weten of een partij links of rechts is!!!

de volgenden gaan cda en vvd niet aan een meerderheid helpen:

de SP is links en die gaat zeker niet met hun
groenlinks ook niet
d66 wil niet, zoals je net ziet.
pvda ook niet
christenunie heeft te weinig zetels
sgp ook

Blijft over de LPF, waarvan Balkenende TALLOZE keren heeft gezegd dat dat niet geloofwaardig zou zijn en zou getuigen van geen respect voor t volk.

Dus het moet haast wel pvda + cda worden of je t wil of niet :p

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:31

dat stonden ze oorspronkelijk niet, dat was pas na de onderhandelingen zo.

Atje85 23-01-2003 16:32

Citaat:

Breg schreef:
Omdat de standpunten van Pvda/D´66/VVD iets meer met elkaar gemeen hebben dan die van CDA/VVD/SP.

(y)

Toevoeging: toen ging t goed met de economie.

Bovendien was Paars 1 grote fout :p

naam onbekend 23-01-2003 16:33

Citaat:

CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij?
Is er wel keus?

-CDA-VVD-D'66 is door D'66 gisteravond laat al afgewezen.

-CDA-VVD-LPF zou pas echt een schandaal zijn voor de politiek! Veel kiezers hebben PvdA gestemd om duidelijk te maken dat ze de LPF niet meer in de regering wilden, en bovendien heeft de LPF er de afgelopen 8 maanden een ongelooflijke puinhoop van gemaakt. En dat moeten we dan weer 2 maanden (langer geef ik ze niet :p ) aankijken? Mooi niet!

Dus wat blijft er dan nog over? Balkenende (vertegenwoordiger van de 'rechtse vleugel' van het CDA) kan nog zo hard roepen dat hij alleen met de VVD wil regeren, maar hij heeft echt geen keus. Hij moet met de PvdA. Ik hoop dan ook dat als de heer Potter doorgaat met zeiken over dat hij alleen met de VVD wil regeren, er binnen het CDA een paar mensen tegen hem zeggen: 'Moven! We nemen wel iemand anders!' Die 'iemand anders' is dan hoop ik iemand uit de 'linkse vleugel' van het CDA.

Hoipiepeloi 23-01-2003 16:34

Ik weet er niet zoveel vanaf dat ik kan nagaan of de argumenten kloppen, maar als je gelijk hebt zou het erg jammer zijn.

WolterB 23-01-2003 16:39

de enige keus en CDA/PvdA waarmee een coalitie wordt gevormd waar geen wederzijdse 'liefde' zal zijn en wat dus heel stroef zal gaan.

ik ben bang dat we t niet lang volhouden als de CDA zo koppig blijft doen

de ballonnenman 23-01-2003 16:40

Citaat:

Atje85 schreef:
Dus het moet haast wel pvda + cda worden of je t wil of niet :p
Tja, maar tot nu toe heeft JPB daar nog weinig zin an.
Veel anders is niet mogelijk.
CDA-VVD-LPF zou niet meer gebeuren. Blijft nog de mogelijkheid tot een minderheidskabinet CDA-VVD verder open. Maar dat lijkt me nou ook geen geweldig idee.
En verder is natuurlijk PVDA-VVD-D'66 mogelijk met 76 zetels. ;)

naam onbekend 23-01-2003 16:40

Citaat:

WolterB schreef:
Dus moet het CDA ophouden met koppig doen, en een prima manier daarvoor is om Balkenende aan de kant te zetten.

Citaat:

de ballonnenman schreef:
Blijft nog de mogelijk heid voor een minderheidskabinet CDA-VVD verder open
Dat kan alleen met 'gedoogsteun' bij de oppositie (net zoveel zetels als nodig zijn voor die meerderheid van 76 zetels). Zo'n constructie houdt geen 4 jaar stand.

Citaat:

de ballonnenman schreef ook nog:
En verder is natuurlijk PVDA-VVD-D'66 mogelijk met 76 zetels.
Zie bovenstaande replies van bijvoorbeeld Atje85 en mijzelf. :p

Shibby 23-01-2003 16:47

Ik vind CDA, VVD en LPF wel goed :) LPF is niet zo groot en heeft dan dus toch niet veel te zeggen. En als ze niet zo ruzie gaan maken als de vorige keer is het een goeie partij trouwens :o

Paranoide 23-01-2003 16:56

PvdA+CDA lijkt mij het enige logische, hoe ontzettend Balkende er wel niet tegenop zit..

Bovendien zou ik het schandalig vinden als de PvdA een tweede partij van Nederland zijnde, met maar twee zetels verschil met CDA, niet bij de regering komt. Ja, ik weet dat links geen meerderheid kan vormen, maar als bijna een derde van de kiezers voor PvdA gaat dan kun je er in mijn ogen niet meer omheen. :/

Er trouwens wel nog kans op een CDA+VVD+LPF regering - het hangt er maar vanaf of CDA liever met PvdA of met LPF samenwerkt. De vraag is alleen hoe lang zo'n regering standhoudt. En het zou zielig zijn voor de overheidscampagnes voor de verkiezingen, na "jij komt toch ook" en "jij komt toch weer" valt er niet veel meer te bedenken. ;)

Unexplained 23-01-2003 17:02

In een interview aan The Guardian heeft Balkenende laten weten dat hij de voorkeur aan een drie partijen-coalitie geeft in plaats van een samenwerking met de PvdA.

VVD doet maar wat graag mee in dat geval, en D66 gaat wel door de knieën vermoed ik. En anders wordt het de LPF erbij.

Paranoide 23-01-2003 17:04

De PvdA zit in een behoorlijk lastige positie nu btw, om samen te werken met CDA moeten ze 'verrechtsen' om tot een middenpunt te komen. Maar als ze dat te veel doen dan krijgen ze de linkse partijen op hun dak, EN verliezen ze weer het min of meer herstelde vertrouwen van de gematigd linkse kiezer. Aan de andere kant, ze moeten toch een compromis zien te vinden, anders komt er gewoon een rechtse regering of zitten we de komende paar jaar zonder regering omdat de CDA en de PvdA maar niet tot een samenwerking kunnen komen. De PvdA moet nu toch maar de middenweg gaan zoeken.

Btw, wat goed dat D'66 niet meehelpt aan een rechtse regering :) Ik was eigenlijk bang dat ze zouden toegeven als Balkende beloofde om het grootste deel van de vier miljard wat ze voor het onderwijs hebben staan ook echt aan het onderwijs te geven.. *steekt duimpjes de lucht in*

Martian 23-01-2003 17:11

Citaat:

naam onbekend schreef:
Dus moet het CDA ophouden met koppig doen, en een prima manier daarvoor is om Balkenende aan de kant te zetten.

Die man heeft net 2x de verkiezingen voor ze gewonnen, dacht je nu echt dat ze die aan de kant gingen zetten?

Dat zou pas kiezersbedrog zijn....

naam onbekend 23-01-2003 17:14

Citaat:

Unexplained schreef:
In een interview aan The Guardian heeft Balkenende laten weten dat hij de voorkeur aan een drie partijen-coalitie geeft in plaats van een samenwerking met de PvdA.
Het dringt dus nog steeds niet tot meneertje Potter door:eek:! Laat die man z'n biezen pakken, het wordt tijd voor een meer links-georiënteerd persoon bij het CDA!

VVD doet maar wat graag mee in dat geval, en D66 gaat wel door de knieën vermoed ik.
Daarmee zou ook D'66 veel van zijn geloofwaardigheid verliezen :D .
En anders wordt het de LPF erbij.
Ja, dag (n) .

naam onbekend 23-01-2003 17:17

Citaat:

Martian schreef:
Die man heeft net 2x de verkiezingen voor ze gewonnen, dacht je nu echt dat ze die aan de kant gingen zetten?
Nee :( , maar je bent het toch wel met me eens dat het een oplossing zou zijn?

Martian 23-01-2003 17:19

Citaat:

naam onbekend schreef:
Nee :( , maar je bent het toch wel met me eens dat het een oplossing zou zijn?
Het is onmogelijk, dus nee :)

het is een mooie wensdroom, geen oplossing ;)

Hoipiepeloi 23-01-2003 17:21

Citaat:

WolterB schreef:

niet het CDA doet koppig maar Balkenende (en ik geef m gelijk :D :D :D )

naam onbekend 23-01-2003 17:23

Citaat:

Martian schreef:
Het is onmogelijk, dus nee :)

het is een mooie wensdroom, geen oplossing ;)

:mad: Damn. :mad:

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
niet het CDA doet koppig maar Balkenende (en ik geef m gelijk :D:D:D)
Ik niet (n) .

Rollo Tomasi 23-01-2003 17:27

Mocht er toch een kabinet CDA-VVD-LPF komen dan is het laatste restje respect dat ik heb voor het CDA en de VVD verdwenen. Dan zouden deze hele verkiezingen overbodig zijn geweest. Balkenende heeft zelf gezegd dat het "ongeloofwaardig en niet te begrijpen" zou zijn als men weer met de LPF zou regeren. Hoogervorst zei gisteren dat het "niet logisch" zou zijn dat de VVD de komende periode zou regeren.
Een combinatie met D66 zou eventueel kunnen, maar zij hebben zelf aangegeven dat niet te zien zitten.

CDA-PvdA lijkt dus het meest 'logisch', maar dan zal het CDA wel wat meer enthousiasme moeten tonen. Binnen het CDA schijnen er toch een boel mensen te zijn die met de PvdA regeren wel zien zitten....

D@mien 23-01-2003 17:31

Zullen we met zn allen naar et binnenhof marcheren als et een CDA-VVD-LPF coalitie wordt? Potter moet zn ogen open doen en zich niet als een klein kind gaan gedragen....
Gister in dat debat ook...echt een baby die zn zin niet kreeg: "Dat met die hypotheekrente komt nix van in. Ook die ziekenfondspremie blijft zo"
Mijn advies an Potter: GA HUILEN! KRIJG JE EEN STOOMBOOT!

En netals 'naam onbekend' al zei: Als Potter zich niet neerlegt bij de keuze van het volk, dan moet hij oprotten en moet er een lijsttrekker komen die wel goed bij zn hoofd is.
En als hij weggaat is het altijd in een nog mindere mate kiezersbedrog, dan als hij de LPF er weer bij neemt.

en D66: Hou aub voet bij stuk....geef die baby niet altijd zn zin...geef em 'de vinger' en draai je om.

Balance 23-01-2003 17:34

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
Ik weet er niet zoveel vanaf dat ik kan nagaan of de argumenten kloppen, maar als je gelijk hebt zou het erg jammer zijn.
hoezo? Ben je zo rechts dan? (niet dat ik dat erg vind hoor, jouw keuze. Maar aangezien je niet weet dat sp links is, neem ik aan dat je je nog niet zo heel erg verdiept hebt in de politiek).

CDA is trouwens van oorsprong uit het midden. Een beetje neigend naar rechts, maar niet zo rechts als dat het nou wordt afgeschilderd. Dat is alleen maar omdat het zo mooi in het plaatje past van 3 links, 3 rechts, waarbij ze een hoop partijen toch nog wel vergeten.

Ik persoonlijk hoop zeker weten dat er een PvdA + CDA coalitie komt, hoewel ik wel vrees dat PvdA daarbij te veel zal toegeven om maar weer te kunnen regeren. (en daarbij de kiezers teleur stelt voor de volgende verkiezingen over (hopelijk) 4 jaar).

Unexplained 23-01-2003 18:10

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Mocht er toch een kabinet CDA-VVD-LPF komen dan is het laatste restje respect dat ik heb voor het CDA en de VVD verdwenen. Dan zouden deze hele verkiezingen overbodig zijn geweest. Balkenende heeft zelf gezegd dat het "ongeloofwaardig en niet te begrijpen" zou zijn als men weer met de LPF zou regeren. Hoogervorst zei gisteren dat het "niet logisch" zou zijn dat de VVD de komende periode zou regeren.
Een combinatie met D66 zou eventueel kunnen, maar zij hebben zelf aangegeven dat niet te zien zitten.

Natuurlijk zeggen ze allemaal dat ze niet willen, om zo hun onderhandelingspositie steviger te maken.

Citaat:

D@mien schreef:
Zullen we met zn allen naar et binnenhof marcheren als et een CDA-VVD-LPF coalitie wordt? Potter moet zn ogen open doen en zich niet als een klein kind gaan gedragen....

En netals 'naam onbekend' al zei: Als Potter zich niet neerlegt bij de keuze van het volk, dan moet hij oprotten en moet er een lijsttrekker komen die wel goed bij zn hoofd is.

We leven nog steeds in een democratie. En aangezien ze een meerderheid van 80 zetels hebben vind ik het niet eens zeer onredelijk als die coalitie er komt. Kunnen ze doorgaan met hetzelfde regeerakkoord, scheelt veel tijd.
Citaat:

en D66: Hou aub voet bij stuk....geef die baby niet altijd zn zin...geef em 'de vinger' en draai je om.
Hoe redelijk is het om te blijven weigeren als Nederland daardoor helemaal geen coalitie kan vormen? Lijkt mij niet het beste voor het land, en dat is wat telt.

MissCzechMeOut 23-01-2003 18:26

De kiezer heeft gekozen.
Waarom zouden er anders zoveel mensen op de PvdA gestemd hebben.

Ik vind gewoon dat JP eens ff wat meer open moet staan voor een coalitie met PvdA
Want met de VVD zie ik het niet zitten.

Atje85 23-01-2003 18:37

Citaat:

Unexplained schreef:
We leven nog steeds in een democratie. En aangezien ze een meerderheid van 80 zetels hebben vind ik het niet eens zeer onredelijk als die coalitie er komt. Kunnen ze doorgaan met hetzelfde regeerakkoord, scheelt veel tijd. Nee, absoluut mee oneens.
T zou pas tijd gescheelt hebben wanneer ze GEEN verkiezingen hadden uitgeschreven en het kabinet niet hadden laten vallen als je toch met t zelfde door wilt! DÁT scheelt pas veel tijd!

Hoe redelijk is het om te blijven weigeren als Nederland daardoor helemaal geen coalitie kan vormen? Lijkt mij niet het beste voor het land, en dat is wat telt. Omdat Potter irritant doet moet D66 maar mee gaan doen watn dat is goed voor het land? Waar slaat dat op?

Atje85 23-01-2003 18:38

Citaat:

linda85 schreef:

Ik persoonlijk hoop zeker weten dat er een PvdA + CDA coalitie komt, hoewel ik wel vrees dat PvdA daarbij te veel zal toegeven om maar weer te kunnen regeren. (en daarbij de kiezers teleur stelt voor de volgende verkiezingen over (hopelijk) 4 jaar).

Net op t journaal, Wouter Bos: ''we gaan niet koste wat t kost in de regering zitten, dat hebben we nu wel geleerd''

Dus denk t niet :)

Atje85 23-01-2003 18:41

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:

CDA-PvdA lijkt dus het meest 'logisch', maar dan zal het CDA wel wat meer enthousiasme moeten tonen. Binnen het CDA schijnen er toch een boel mensen te zijn die met de PvdA regeren wel zien zitten....

Ze hadden 9 van de 12 CDA besturen van de provincies gebeld ofzo en van die 9 wouden er 7 wél een coalitie met t PvdA.

Potter moet niet zo irritant doen. Eerst zittie te zeiken dat hij een 2 partijen coalitie wilt, maar nu is een 3partijencoalitie opeens beter dan een coalitie met t PvdA.
Hij was trouwens zwaar irritant bij dat slotdebat gister.
''Dat met die hypotheekrente komt nix van in. Ook die ziekenfondspremie blijft zo''
En hij draaide weer enorm om de vragen heen.

T is gewoon zo dat NIET t CDA koppig doet, maar Balkenende.

En dan zit ie te zeiken dat je de kiezer moet respecteren. Ik weet niet wat hij onder respect verstaat hoor :rolleyes: (n)

Escapism 23-01-2003 18:43

Citaat:

linda85 schreef:

ik denk niet dat PvdA heel veel zal moeten toegeven eigenlijk... ga maar na: CDA+VVD+... zit er niet in want D66 wil niet en LPF zou CDA en VVD onsterfelijk belaglijk maken...

daarbij is de CDA de gootste partij dus die zal er het hardst iets van moeten maken, PvdA kan zeggen 'wij gaan in de oppositie'

Milk 23-01-2003 18:44

Citaat:

Atje85 schreef:
Ze hadden 9 van de 12 CDA besturen van de provincies gebeld ofzo en van die 9 wouden er 7 wél een coalitie met t PvdA.

Potter moet niet zo irritant doen. Eerst zittie te zeiken dat hij een 2 partijen coalitie wilt, maar nu is een 3partijencoalitie opeens beter dan een coalitie met t PvdA.
Hij was trouwens zwaar irritant bij dat slotdebat gister.
''Dat met die hypotheekrente komt nix van in. Ook die ziekenfondspremie blijft zo''
En hij draaide weer enorm om de vragen heen.

T is gewoon zo dat NIET t CDA koppig doet, maar Balkenende.

En dan zit ie te zeiken dat je de kiezer moet respecteren. Ik weet niet wat hij onder respect verstaat hoor :rolleyes: (n)

Ik vind het zo irritant dat ik er agressieve neigingen van krijg.
''ja of nee mr. Balkenende''
"Als..bladibla..''
''ja of nee''
''Als bladibla yada yada''
''JA OF NEEEEEE''
''Als..''

(zucht hopeloos..)

Atje85 23-01-2003 18:45

Trouwens, men zegt dat de PvdA haar standpunten moet bijstellen naar rechts om met t CDA in een kabinet te komen. Waarom zouden ze dat moeten dan? :confused:

D66 wil niet met CDA en VVD, eigenlijk in geen 1 coalitie nu.
Als CDA met LPF gaat dan krijg je meer dan half NL over je heen...
En óók de VVD wil niet in een coalitie, maja dat zeiden ze de vorige x ook :rolleyes:

Dus t CDA moet haast wel met de PvdA gaan onderhandelen en daarbij zou de PvdA juist het CDA naar links kunnen trekken.

Dan kan de PvdA gewoon in de oppossitie gaan en daar sta je dan als CDA zijnde :D ;)

Atje85 23-01-2003 18:46

Citaat:

Escapism schreef:
ik denk niet dat PvdA heel veel zal moeten toegeven eigenlijk... ga maar na: CDA+VVD+... zit er niet in want D66 wil niet en LPF zou CDA en VVD onsterfelijk belaglijk maken...

daarbij is de CDA de gootste partij dus die zal er het hardst iets van moeten maken, PvdA kan zeggen 'wij gaan in de oppositie'

check de post hierboven :o

Atje85 23-01-2003 18:47

Citaat:

Milk schreef:
Ik vind het zo irritant dat ik er agressieve neigingen van krijg.
''ja of nee mr. Balkenende''
"Als..bladibla..''
''ja of nee''
''Als bladibla yada yada''
''JA OF NEEEEEE''
''Als..''

(zucht hopeloos..)

Haha ja hopeloos :D
Toch is het gewoon waar wat je zegt...helaas...

die vrouw van m is echt eng :o

naam onbekend 23-01-2003 18:55

Citaat:

Atje85 schreef:
die vrouw van m is echt eng :o
:D Harriët Potter:D

Heb je z'n ouders ook gezien? Stonden vanochtend op de voorpagina van de Volkskrant.

:eek: Die zijn pas eng. :eek:

Milk 23-01-2003 18:57

Citaat:

naam onbekend schreef:

Heb je z'n ouders ook gezien? Stonden vanochtend op de voorpagina van de Volkskrant.

Iemand de foto van JeePee gezien van zijn vroegere OVkaart? Op rtl boulevard was dat geloof ik... ook ENG :eek: (met haar tot zijn schouders..) :eek:

NN 23-01-2003 18:58

Er zal uiteindelijk naar een lange formatieperiode een CDA-PvdA-kabinet komen.

Ik vind dat Balkenende niet geloofwaardig meer als partijleider van het CDA doordat hij blijft doorgaan met de PvdA uit te sluiten. Wat mij betreft neemt De Geus (demissionair minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid) het CDA-leiderschap over. Dat is de enige prominente CDA'er met een sociaal gezicht (oud CNV-vakbondsman die zeker respect zal hebben voor de plannen van de PvdA).

Atje85 23-01-2003 19:06

Citaat:

Milk schreef:
Iemand de foto van JeePee gezien van zijn vroegere OVkaart? Op rtl boulevard was dat geloof ik... ook ENG :eek: (met haar tot zijn schouders..) :eek:

Jaaa met lang krullend haar, OMG :D (y)
Maar als je dat haar wegliet en alelen naar zn gezicht keek issie nix veranderd :D

Atje85 23-01-2003 19:08

Citaat:

naam onbekend schreef:

En dom :p
Ze waren ook op TV een minuutje ofzo... zei zn moeder ''hij werkt zo hard en dat allemaal voor t hele land''

stfu :p

PV 23-01-2003 20:27

cda en pvda.

Hoipiepeloi 23-01-2003 20:28

het ziet er naar uit, ja.... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) :p

Atje85 23-01-2003 20:32

Citaat:

Hoipiepeloi schreef:
het ziet er naar uit, ja.... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) :p
:rolleyes:

autodropje 23-01-2003 21:09

CDA heeft in feite niet echt een andere keus dan met de PvdA in zee gaan, dus als ik de PvdA was zou ik never nooit geen water bij de wijn doen en, net als de vvd vorige keer, met de eisen komen.

PvdA is nu degene die het eigenlijk voor het zeggen heeft, want JP heeft geen keus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.