![]() |
waar irriteer je je het meeste aan tijdens t uitgaan???
vraag lijkt me duidelijk
|
als ik bij het uitgaan ga letten op zaken waar ik me eigenlijk aan irriteer, dan vind ik het helemaal niet leuk meer, dus is mijn tolerantiegrens tijdens het uitgaan wat lager.
Waar ik me wel altijd aan irriteer zijn MC's die allemaal echt heel erg goed zijn in het verneuken van sets van DJ's. ltr |
Mc`s zijn juist koel niks verneuken ze brengen het publiek juist in de steming
|
Aann boeren die gaan zeiken als je geen 10 bier drinkt op een avond..
|
aan bepaalde boeren die 20+ bier drinken..
heletijd aan de bar staan.. en never/weinig dansen .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik irriteer me aan mensen, die zich van alles menen en die heel sexy proberen te dansen terwijl ze juist voor schut staan.
|
aan meisjes die van die ingestudeerde danspasjes hebben...
|
Citaat:
Citaat:
als ut zo'n *boeren* feest/tent is.. dan kan ik me ut voorstellen... maar als je naar een euhm ...grote discotheek in de randstad... dan is ut een andere verhaal http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Ik stap nogal eens in Rotterdam, in de Baroeg, mischien gaat er wel een belletje rinkelen. Het meeste wat mij irriteren is nazi Punx en Nazi Skins, Die verpesten de heleboel. Van daar dat er in Baroeg helaas geen punk bands meer komen.
NAZI PUNX FUCK OFF!!! |
MC's zijn lomp.
|
Citaat:
ze lopen alleen maar loos te schreeuwen om een DJ een beetje te promoten,omdat ie te slecht is om de zaal op z'n kop te krijgen met z'n eigen kunsten. Het is heel goedkoop en irritant.Bovendien weten ze de climaxen altijd het hardst op te neuken. Klaar. |
als het te druk is vind ik er meestal nix aan..
|
Aan mensen die de hele avond op een fluitje lopen te blazen.......
|
mensen die de "alternatieve" levensstijlen niet respecteren zoals GOTHIC punk skate rock metal.
ik wil geen vooroordelen hier zetten, maar wij krijgen altijd commentaar van de "populaire jeugd" ik zeg niet dat ze allemal erg zijn, maar die gasten met 4 ralph lauren polo's aan zijn heeel erg. heb gewoon respect voorelkaar. Have fun, Marque |
ik wordt gek van mensen die tegen elkaar op gaan zitten drinken. en mensen die alleen maar naar een disco komen om te vechten.
|
uh domme vraag?? wta zijn Mc'ers??? ik heb echt geeeeeeen idee. maar be ut met anarounk eens
NAZI PUNX F*CK OFF |
aan de drukte, in ons café staat iederen op elkaar, je kan bijna nie eens bewegen, dat is nie altijd even gaaf
|
aan de DJ! Hij draait de laatste tijd gewoon bandjes, das nie wat... Zaterdag 3 keer hetzelfde liedje gehoord, gevolgd door weer hetzelfde liedje, gevolgd door, jah je snapt het al.....
O ja, ff reageren op de anderen: Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door waakmol (16-10-2001).] |
ow ik heb dr nog een. Aan mannen die menen dat ze de lekkerste van de wereld zijn (terwijl ze vaak zo lelijk als de nacht zijn) en menen dat ze zomaar aan meisjes kunnen komen.
|
mensen die overdreven met sigaretten lopen te zwaaien zodat je helemaal gebrandmerkt thuis komt.
|
Al die duwende mensen enz.
|
MC's Sucken zwaaaaaaaar
|
Allemaal samengevat Mc's op Trance(en andere)parties
De brandmerken de rokers De stoere jongens met 29 shirts aan(dus niet met het getal 29 erop,nix mis mee hahaha) De overmatig-alcohol-drinkers-die-daarbij-nog-eens-lastig-worden-voor-de-meiden-en-andere-jongens-of-uit-zijn-op-ruzie Lonsdale mensen die zich ook zo gedragen De trutjes met hun pasjes sletterige meisjes etc. |
Waar ik me aan erger tijdens het uitgaan: kleine kinderen, kampers en allochtonen.
Op feesten: foute MC's. |
slappe muziek, sigarettenrook, verwaande gastjes
|
Citaat:
|
mannen die niet snappen dat 'nee' ook echt 'nee' betekend.
(take that hint before I leave treadmarks on your face) |
mensen die gigantisch uit de maat dansen...
|
als ze van die stomme liedjes draaien, meer van die carnavals nummers. Vinden ze leuk http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif (bijv. dat liedje van die opblaaskrokodil)
|
Citaat:
|
aan turken en marokkanen: ze vinden zichzelf zo geweldig en gaaf en hebben regelmatig een aggressieve houding..
|
jongens die je proberen te versieren en dan uit hun bek stinken!!
of meisjes die denken dat t geil is om met elkaar ERRUG ranzig te danzen!!! da zag k zaterdag en een van de 2 duwde haar tieten naar voor en kont naar 8er nou k heb t aan een paar jongens gevraagd en die vonden da NIE geil!!! |
mensen die uitgaan om te "regelen"
|
als je een beetje lekker wil dansen en het word fucking druk!
weg ruimte! klote mensen hele tijd heen en weer lopen blijf of kom dan niet! grrr |
Citaat:
|
Citaat:
Ach... |
Ik erger me aan van die vieze kerels die aan je gaan zitten, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor! Verder ga ik me echt niet ergeren aan dingen want ik hou me liever bezig met belangrijkere dingen!! Lol maken!!! Daar ga je toch voor uit?
|
Ik denk dat ik sowieso mensen (en helemaal mensen die overdreven dronken zijn) in het algemeen het meest irritant vind..
|
Citaat:
Ik erger me aan mensen als 'roelade'. |
Aan sletjes
|
Aan van die meiskes van 14 met kort truitje en kort rokje die dan kauwgom knauwend uitdagend gaan staan dansen en als je voorbij loopt en je raakt ze per ongeluk aan dat ze je dan 'vuil' gaan aankijken.
Dat soort meisjes die net komen kijken en dan meteen de baas van de kroeg lijken te zijn. Nee bedankt! |
Mensen die alleen maar aan de kant zitten... zzzzzz...
|
vieze negers
|
van die wouzen die op de dansvloer stil gaan staan, ga dan erguhs anders stilstaan...
|
Citaat:
Waar ik niet tegen kan zijn van die Turken/Marokanen die direct beginnen te slaan als je 'm ook maar een beetje aanstoot ofzo. das echt zielig. |
Ik erger me niet echt aan dingen als ik uit ga, maar als ik iets moet opnoemen kom ik toch op het volgende uit:
Vieze mannetjes/jongens die met hun dronken kop tegen je aan beginnen te lullen en je overal aanraken. Irritane meisjes die je vuil aankijken als je met de jongen praat die zij leuk vinden. Agressieve mensen (over het algemeen jongens) die na (of tijdens) het uitgaan altijd weer een flauwe reden bedenken om anderen in elkaar te slaan. Mensen die niet respecteren dat er ook nog andere muziek stijlen bestaan. Vrienden die mij geen rondje laten betalen, omdat ze denken dat ik niet zoveel geld heb. En dat alleen omdat ik jonger ben. Zo dat was het. Gelukkig heb ik van de meeste dingen niet echt last, ik weet ze altijd te ontwijken.... |
Ik irriteer me altijd aan die vieze boeren die zo nodig in je reet moeten knijpen! Laat dat!
En ik irriteer me aan die meiden die zo hoerig dansen en een beetje mooi lopen te wezen in hun super mini korte rokjes! En ik irriteer me aan mensen die met hun zatte kop ruzie gaan lopen zoeken! Waarom ga ik nog uit?!? http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |