![]() |
Impulse
ik ga dus 16 feb (waarschinelijk) naar Impulz, maarre wie komen daar allemaal?en wat voor muziek is het precies??(net zoiets als trance energy enzo?)
|
Punt 1: Het feest heet nog steeds Impulz.
Anywayz hier heb je de line up van Impulz: - Tom Harding - JP - Michel de Heij - Steve Mason - DJ Umek - Marco Carola - Gaetano Parisio - Valentino Kanzyani - Slam - Rhythm Masters - Tony Verdi - Secret Cinema (live) - Laidback Luke - Remy - Quinten de Rozario - Mc Paul T - Andy Farley - Sol Ray - Jon Doe (live) - Simon Eve - Sterling Moss - Fausto - Danny D. - Roog - Mar-y-Sol - Brian S - Marcella - Alan Luna - Timst'r - Prinz - Marnix - Mc Nova - Lenny Ibizarre - Ambient Daan - Steely - Deepspace - Odd Bod - Emir - Mason - Langue da Groovedealer - Keanu - Spanner Tickets kosten Euro 35,- net als Trance Energy. Het is een festival met een grote naam in mijn ogen. Ook de namen zijn van bijzondere goede kwaliteit. Toch kan UDC mij altijd moeilijk boeien voor hun festivals. Ik ga daarom naar Trance Energy - ook niet je van het maar ja. Ik gok dat het voor jou een betere keuze zou zijn om voor Trance Energy te gaan, want volgens mij ben je wel een beetje commerciëel gericht (correct me if i am wrong). |
Yoji Biomehanika zou toch ook naar Impulz gaan? maar die komt dus niet. Ik ga trouwens naar TE. Lijkt me ook betere keus als 'beginner" .
|
Citaat:
|
meisjes hebben het niet zo impulZ, mede dankzij het, naar mijn idee, hoge slikgehalte... En de muziek die er gedraaid wordt, is ook niet wat doorsnee meisjes er van verwachten....
|
Citaat:
|
over dat slikken, dat kan wel maarre ik doe er zelf ook aan mee..
mijn eerste keus was ook Trance Energie, maar ik was door verschillende mensen voor beide feesten gevraagd, maar toen kwam ik er achter dat het op dezelfde datum was en zou naar trance energie gaan, maar dat ging toch niet door, want ze kon niet... dus dan maar IMPULZ maar daar heb ik zeker veel zin in hoor!!(en sorry voor impulse, maar dat doe ik altijd met zulk soort namen...) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |