![]() |
boven???
heyz
ik zou t graag eens op een andere manier met mijn vriend doen...dus ik boven hij onder maare t probleem is dat ik geen idee heb hoe en wat ik zeg maar moet doen :confused: misschien iemand die een tip voor mij heeft??? -xx- Mij |
Je gaat op hem zitten, met jouw benen naar buiten (dus zijn benen tussen die van jou in) en je houdt zijn penis tegen je vagina aan. Dan langzaam, naar binnen brengen en gewoon doen wat jij het fijnst vindt. Je kan je handen op zijn borst leggen en dan een beetje naar achteren leunen, of je gaat op zijn buik liggen en ga dan langzaam op en neer...
Zelf doe ik het liefst het eerst, dus mijn handen op zijn borst, beetje naar achteren leunen en zo hard mogelijk.. Is érg fijn maar ook érg vermoeiend :) |
Citaat:
|
Citaat:
'Geloof me' Dat klinkt alsof je ervaring hebt :+ Geeft niet hoor, ik ook niet ;) |
Citaat:
als je op een jongen zit, kun je ook zijn handen vasthouden en daarop steunen, kost minder moeite... let er wel op dat je een zachte ondergrond hebt, anders kunnen je voeten en knieën ontvellen :p ;) |
je kan ook zijn handen boven zijn hoofd leggen en daar op steunen, zit je iets dichter tegen hem aan. Of je legt je handen op z'n buik en steunt daar dan op.. 't Kan idd zo zijn dat het niet lukt wanneer je naar achteren leunt (dat hij erdan uitfloept ofzo) maar dat moet je maar even uitproberen :)
|
doe je benen om hen op de Xania Onatopp manier, werp hem met een heupworp onder, bind zijn handen vast en ga je gang.
who needs words anyway.. |
Het lijkt me niet zo moeilijk om dat zelf te verzinnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, wat een opmerking...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: